2cv limuzyna, koncepcja wizualna |
|||||||
2cvclub › INNE POJAZDY › Inne Citroeny też są n... › 2cv limuzyna, koncepcja wizualna | |||||||
|
Dodany: 2010-01-31, 01:27:04
Znamy typowe ”przedłużanie” limuzyny na bazie nie tylko 2CV.
Załączniki
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-31, 01:29:38
A za dawnych lat, jeszcza w latach ”nastych” a nawet ”dwudziestych”, to miejsce dla ”państwa” i dla kierowcy - czyli służby, było zdecydowanie odróznialne. Wyglądało to mniej więcej tak:
Załączniki
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-31, 01:33:30
Więc pomyślałem, że 2CVa, mającego linie przypominającą bardziej lata 20 niż współczesne ”przedłużki”, powinno się ”limuzynować” właśnie w tym stylu.
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2010-01-31 02:03:59
Załączniki
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-31, 02:07:25
Zwracam baczniejszą uwagę dociekliwym, że nadwozie główne nie jest zmienione, bo przednie ”dodatkowe” drzwi zasłaniają ”trójkąt” przodu nadwozia, zaś dodatkowa para foteli, opiera się o dawny pas przedni, który idealnie pasuje nachyleniem do konta nachylania oparć przednich foteli.
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-31, 10:20:41
Pomysł fantastyczny i niesłychanie nowatorski.
Ostatnio edytowany przez: hurtownia2cv, 2010-01-31 14:10:56
Załączniki
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-31, 15:08:03
Moim zdaniem długość całkowita samochodu jest bardzo dobra, maxymalnie można by wydłużyć dodatkowo o 10 cm maskę. Za to należało by dodatkowo wydłużyć przedział między dziobem samochodu, a zawiasami drzwi szofera i słupkami przedniej szyby, kosztem długości drzwi szofera. Ten zabieg pozwolił by wydłużyć maskę i nadkola co zwróciło by na nie większą uwagę, a jak każdy wie przód samochodu właśnie jest najbardziej reprezentacyjny i musi najbardziej przyciągać oko. Doskonale widać to także na przykładowych Rolls-Royce’ach które mają wręcz monumentalne maski i grile.
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-31, 19:40:48
Udało mi się - poprosić o wypowiedz (na temat Kubowej wizualizacji) eksperta, który o dłuuuuugich samochodach wie niemal wszystko.
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-31, 22:18:28
Wydaje mi się że tylną częśc nadwozia (omawianej dolly-limo)mogłaby zharmonizować dupcia czilijskiej Citronety.
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-31, 22:21:22
a to może zrobić odwrotnie........
|
||||||
|
Dodany: 2010-02-02, 20:50:53
hurtownia2cv Piękno aut tamtej (przedwojennej) epoki - wynikało m.in. z dłuuuuugości przednich błotników, sięgających....czasem wręcz - na środek auta. W Twojej wizualizacji - są one zdecydowanie za krótkie. A gdyby tak ”jakoś” puścić je dłużej? w załączeniu fotki pokazujące o jakie błotniki by mi chodziło A niechby zachodziły na drzwi szoferki!:) I obowiązkowo - w zagłębieniach błotników (obustronnie!)- umieścić koła zapasowe? Przeglądałem dziś ”archiwalne” posty i...proszę bardzo!:) Natknąłem się na fotkę auta z błotnikami właśnie takimi, jakie sugerowałem:
Ostatnio edytowany przez: hurtownia2cv, 2010-02-02 21:14:10
Załączniki
|
||||||
Liczba wyświetleń: 1735
Oglądasz posty
1-10
z 10
|
|||||||