problem z prądemProblemy związane być może ze spadkiem napięcia? |
||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › pomoc techniczna › problem z prądem | ||
|
Dodany: 2011-11-15, 22:43:45
Być może w opisie tematu już sobie trochę odpowiedziałem, ale liczę także na podpowiedzi od szanownego grona...
|
|
|
Dodany: 2011-11-15, 23:17:35
Znam to. Włączone światła + stop + kierunkowskaz i nawet radio nie musiało być włączone, żeby poczuć i usłyszeć różnice w działaniu. Nawet w XMie 2.1TD jak włączam światła to słychać i widać po obrotomierzu przez skok wskazówki, jakie to obciążenie dla silnika.
|
|
|
Dodany: 2011-11-15, 23:22:30
[wyprowadzenie się do państwa, gdzie możliwa jest jazda bez świateł za dnia]
Ostatnio edytowany przez: raff2, 2011-11-15 23:27:36
|
|
|
Dodany: 2011-11-15, 23:26:53
Te objawy są dość dziwne - ja w ogóle w tej chwili nie mam ładowania w mojej pól-kaczce a po włączeniu świateł (też H4) nie ma żadnej różnicy.
|
|
|
Dodany: 2011-11-15, 23:29:02
podłączenie akumulatora też jest nowe, ale resztę sprawdzę - dzięki za pomysły i... czekam na następne
|
|
|
||
|
||
|
Dodany: 2011-11-16, 20:06:52
Sprawdź wszelakie połączenia masowe bo wydae mi się że nawet przy braku ładowania i sprawnym, nałądowanym akumulatorze nie powinno być tego typu objawów.
|
|
|
Dodany: 2011-11-16, 20:41:27
arekban Sprawdź stan akumulatora, Już o tym pisałem, akumulator jest nówka, 72Ah :) arekban kaczka nie wymaga do rozruchu akumulatora w super stanie. To wiem. Starą zapalałem na pych lub z góry nawet na całkowicie padniętym... A parę razy zdarzyło mi się nawet zakręcić korbą ;)) arekban Sprawdź też napięcie na zaciskach akumulatora na biegu jałowym oraz na wyjściu alternatora. Nie powinno być dużych róźnic Różnic napięcia też nie zaobserwowano Ale dziękuję za sugestie :) |
|
|
Dodany: 2011-11-16, 20:54:58
Rafftwo. Nie jestes osamotniony, jedyny. Bylo tak, ze jechalem juz kilka razy w tzw. paradach. one ciagna sie czesto w zolwim tempie ,z czestymi postojami. Zauwazylem, ze gdy dodawalem gazu, na plecach poprzednika widzialem, ze moje swiatla/ mijania/ znacznie rozjasnialy sie. Gdy stalem z wlaczonym migaczem, pikal sobie, ale gdy dodawalem gazu i ruszalem popikiwal ze dwa razy czesciej. Kiedys zakonczylismy paradna jazde i wylaczylem silnik, zapalic juz nie mial checi. W moim bywszym Kaszlaku z pradnica bylo podobnie - nie starczalo mocy przy wolnych obrotach. Przy wolnych obrotach po prostu nie produkowala pradnica napiecia wyzszego od napiecia akumulatora. Normalnie alternatory produkuja 14,4 V juz przy wolnych obrotach. W kazdym samochodzie, tylko nie w moim. Sprawdzilem. Przebadalem ladowanie. Przy wolnych obrotach tylko 12V, dopiero przy ok. 1500-2000 pojawia sie ok. 14,5. Dziwne, ale tak jest. Kaczki sa pelne dziwnosci.
Ostatnio edytowany przez: rosikon, 2011-11-16 20:57:59
|
|
Liczba wyświetleń: 3501
Oglądasz posty
1-10
z 36
|
||