Zimowe Kacze Gniazdo |
||||||||||
2cvclub › KUPIĘ / SPRZEDAM › USŁUGI › Zimowe Kacze Gniazdo | ||||||||||
|
Dodany: 2013-10-03, 21:12:47
hurtownia2cv Mpool A tak na marginiesie gratuluję świetnego kaczego gniazda No jak ”na marginesie” ? ![]() Przecież to właśnie jest temat główny ![]() Na marginesie bo temat zboczył ![]() |
|||||||||
|
Dodany: 2013-10-03, 21:18:32
Jacku a może nie wyjmuj silnika, tylko daj certyfikat , że jest to silnik z automatycznym systemem usuwania przepracowanego oleju. Aby użytkownik miał poczucie posiadania wyjątkowego silnika, w instrukcji serwisowej zapisz coroczną wymianę zimeringów i okularów z uwagą, że jeśli po wymianie, automatyczny system nie będzie działał ( brak wycieków), to nie należy się martwić bo zadziała z opóźnieniem.
|
|||||||||
|
Dodany: 2013-10-06, 16:09:12
hurtownia2cv Dziś z Runcajem uczciwie przepracowaliśmy dniówkę, porządkując halę.
Dziękuję, Krzysiu, za pomoc ! ...a przez otwarte na szeroko drzwi - przypatrywała nam się, czekając na wjazd - cała czereda ;) A mam pytanie to to na pierwszym planie w kolorze ”miłości” to co to bo mi w w oko wpadło. |
|||||||||
|
Dodany: 2013-10-06, 16:40:53
To - to toto?
Ostatnio edytowany przez: hurtownia2cv, 2013-10-06 16:42:59
|
![]() |
(rozmiar: 447.48 KB, pobrań: 34) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 413.78 KB, pobrań: 35) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 282.91 KB, pobrań: 39) | Pobierz |
A co do stanu:
- trochę się różni od tych na fotkach poniżej... ;)
(ale na życzenie Zleceniodawcy - potrafię i mam możliwości sprawić, by tak właśnie /..albo dowolnie inaczej/ wyglądał),
- z bardzo ciekawą historią (przebudowany 22 (!!!) lata temu, ..i nigdy od tamtego czasu nie jeżdżony. Przestał ten czas w suchej, przewiewnej, drewnianej stodole),
- kompletny, z zadziwiająco zdrową ramą,
- silnik z doskonałą kompresją, obracający się beż żadnych podejrzanych dźwięków,
- przed odpaleniem wstrzymuje go ”jedynie” zapłon przestawiony znacznie bardziej, niż zakres regulacji aparatem zapłonowym (obstawiam źle złożony rozrząd, tzn. przestawiony o jeden ząbek przy składaniu silnika. Co więcej - sądzę, że właśnie dlatego nikt nim nie pojeździł przez te 22 lata...bo po prostu nie mógł go odpalić... Sądzę, że wystarczy ”tylko” rozebrać silnik, przestawić wałek rozrządu o ten nieszczęsny ząbek, złożyć z powrotem ”i już”
- ogólnie oceniłbym go na takie ”szkolne” 3+
- oczywiście z kompletem niemieckich dokumentów pozwalających na jego normalne zarejestrowanie
![]() |
(rozmiar: 56.42 KB, pobrań: 44) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 98.83 KB, pobrań: 37) | Pobierz |
A nie prościej wymienić konika niż pruć go do gołego by ząbki przestawić???
Prościej, jasne że prościej (zwłaszcza, że mam jeszcze parę silników, gotowych do niemal natychmiastowego przeszczepu).
I mogę to zrobić, jeśli (powtórzę) takie byłoby życzenie potencjalnego Zleceniodawcy.
W tzw. ”najbliższym czasie” ;) mam jednak nadzieję na te kilka spokojnych godzin, kiedy spróbuję naprawić ORYGINALNY (tzn. przypisany do tego auta od nowości) silnik. Jego własny.
W Zimowym Kaczym Gnieździe - ruch jak .. w ulu :)
Dziś dołączyła kolejna lokatorka
![]() |
(rozmiar: 3.48 MB, pobrań: 39) | Pobierz |
---|