czy ratować taka ramę |
|||||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Renowacje Citroenów 2CV › czy ratować taka ramę | |||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-23, 20:48:02
Chyba znam odpowiedź na pytanie które chcę zadać :)
Ostatnio edytowany przez: Libschitz, 2013-10-23 20:56:17
Załączniki
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-23, 20:57:47
i ostatnie zdjęcie - moja propozycja do kalendarza.
Ostatnio edytowany przez: Libschitz, 2013-10-23 20:58:30
Załączniki
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-23, 21:28:02
Noooo popsuł a taka była ładna
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-23, 21:40:16
Po pierwsze to stara rama, do 2CV6 nie będzie pasować. Domnyślam się że to rama od tej starej budki? Miałeś w niej wogule amortyzatory z przodu? Bo one chyba nie ma na nie uchwytów, (a w każdym razie nie powinna mieć).
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-24, 18:36:23
2cvclub Po pierwsze to stara rama, do 2CV6 nie będzie pasować. Domnyślam się że to rama od tej starej budki? Miałeś w niej wogule amortyzatory z przodu? Bo one chyba nie ma na nie uchwytów, (a w każdym razie nie powinna mieć).
Po pierwsze masz tu bardzo ładne zestawy sprężyn, których nie należy się pozbywać, nawet jeśli uznasz ramę za ”do wyrzucenia”. Chętnie bym ją obejrzał z bliska. hmm.. a jednak była na niej budka z lat 80-tych jakoś pasowała i amortyzatory były. |
||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-24, 18:52:05
2cvclub Po pierwsze masz tu bardzo ładne zestawy sprężyn, których nie należy się pozbywać, nawet jeśli uznasz ramę za ”do wyrzucenia”.
a jak to rozebrać? na forum nie znalazłem. Te duże nakrętki są mocno pordzewiałe ale pewnie jakoś je odkręcę tylko co dalej?
Ostatnio edytowany przez: Libschitz, 2013-10-24 18:56:02
Załączniki
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-10-24, 19:40:09
Libschitz a jak to rozebrać? na forum nie znalazłem. Te duże nakrętki są mocno pordzewiałe ale pewnie jakoś je odkręcę tylko co dalej? Zaczepy amortyzatorów widać idealnie na 1 i 4 fotce, zarówno z przodu jak i z tyłu, może Kubę zmyliły liście, które bardzo ładnie skomponowały się z rdzawym nalotem :D A co do demontażu, najlepiej zobacz na zdjęcia z tej strony: www.entmontage.de/fahrwerk_e.htm Niemiec jest niezawodny :) Widać co należy i co można odręcić, a jak już wszystko rozkręcisz, to samo zdemontowanie będzie już proste. Widać na tej fotce: http://www.entmontage.de/bilder/montage/2cv_fahrwerk007.jpg ,że z jednej strony jest wycięcie, przez które przełożysz drążek a dalej już wyjdzie cała tuba. |
||||||||||||
|
|||||||||||||
Liczba wyświetleń: 442
Oglądasz posty
1-8
z 8
|
|||||||||||||