Dupcyngier

Co teraz?
2cvclubTECHNIKA KACZKOWA SOS !Dupcyngier
 
offline hurtownia2cv
użytkownik
T:135 P:1179
Dodany: 2013-11-17, 19:13:14

Podaj mi na priva swój adres pocztowy. Wyślę Ci ksero

 
offline herbi
użytkownik
T:12 P:358
Dodany: 2013-11-17, 20:08:39

[/quote]
A to po wcześniejszym stwierdzeniu, że: ”zadeklarowana podstawa opodatkowania (...) znacznie odbiega od [b][color=purple] średniej wartości rynkowej tego samochodu osobowego, [u]ustalonej przez organ podatkowy w wysokości 11258 zł” (!!!!)
[/quote]

A Ci to skąd tą srednią wzięli z Allegro ?


 
offline filip77
użytkownik
T:8 P:48
Dodany: 2013-11-21, 23:35:59

noooo i już wszystko wiem....AVIVA kompleksowo wyliczyła mi na 1080,57 zł

 
offline raff2
użytkownik
T:30 P:1073
Dodany: 2013-11-22, 15:28:13

Czad!

 
offline White_Duck
użytkownik
T:27 P:650
Dodany: 2013-11-22, 20:07:50

Powinno starczyć na naprawę, jeśli tylko zderzak i klosz do wymiany a budka minimalnie do poprawienia. Mam nadzieję, że tak będzie! ok

Ostatnio edytowany przez: White_Duck, 2013-11-22 20:08:04
 
offline kalie
użytkownik
T:14 P:88
Dodany: 2013-11-22, 20:09:36

Ta kwota to jest wartosc pojazdu czy koszt naprawy, ktory oni chcieliby zaplacic?
Nie daj sie im.
Mi kiedys wjechal w dupe kilkumiesiecznego Punto koles. Jego ubezpieczyciel zadeklarowal jakas kwote. Ja pojechalem do salonu Fiata i wyslalem ubezpieczycielowi sprawcy wycene serwisu firmowego. Zaplacili bez mrugniecia okiem. Ja juz w rozliczeniu nie uczestniczylem.
Tak naprawde to byl drobiazg, porysowany tylny, plastikowy zderzak. Auto bylo na gwarancji, a ja motywowalem, ze jest to integralna czesc auta dla bezpieczenstwa pasazerow. Salon zalecil wymiane calego zderzaka na nowy, tak jak chcialem. (Chociaz i tak zjebali sprawe, ale to juz inna historia....)
Ubezpieczyciele lubia i szukaja jeleni. Pisz do nich pisma, nawet jak trzeba to codziennie. Jest to jedyny sposob na nich i odzyskanie swojego!

Ostatnio edytowany przez: kalie, 2013-11-22 20:14:05
 
offline filip77
użytkownik
T:8 P:48
Dodany: 2013-11-22, 20:35:54

To wycena roboty z częściami...w przyszłym tyg poszukam rzeczoznawcę żeby wycenił straty i potem skontaktuję się z warsztatem i zobacze co oni mi powiedzą...najgorsze w tym wszystkim jest to ,że o swoje trzeba się prosić...

 
offline raff2
użytkownik
T:30 P:1073
Dodany: 2013-11-22, 20:55:09

W tym wypadku na ”pomoc” serwisu Citroena raczej bym nie liczył

 
offline filip77
użytkownik
T:8 P:48
Dodany: 2013-11-22, 20:58:25

Na Citroena raczej nie liczę bo zamiast pomóc to mogą pogorszyć sprawe...oddam do zaprzyjaznionego warsztatu we wrześni...tam prędzej opanują temat...

 
offline kalie
użytkownik
T:14 P:88
Dodany: 2013-11-22, 21:13:36

Pamietaj o tym, ze ubezpieczyciel ma 30 dni na zamkniecie sprawy. Chociazbys mial calkowicie sprawe jasna to nie wyplaca Ci pieniedzy przed uplywem tego terminu (cash flow). Z drugiej strony, oni wiedza, ze sa zobligowani do zamkniecia sprawy przd uplywem 30 dni, inaczej mogliby miec wieksze problemy, co przy takich pierdolach im sie nie oplaca.

Liczba wyświetleń: 1657
Oglądasz posty 21 - 30 z 31
 
Nazwa forum:
2cvclub
Opis forum:
Międzyklubowe Forum Miłośników Samochodu Citroen 2CV w Polsce
Kategoria forum: Motoryzacja
Liczba użytkowników: 133
Odwiedzin dziś (łącznie): 36 (441013)
Postów: 21183 / Tematów: 1899
Pliki załączone w tym temacie:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 162 / Postów: 2184
Ostatnio aktywne tematy:
(2014-11-16, 17:36)
(2014-11-16, 17:34)
(2014-11-06, 13:09)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień