spasowanie ramy z budączy mieliście problemy
|
2cvclub ›
TECHNIKA KACZKOWA ›
SOS ! ›
spasowanie ramy z budą
|
|
Mpool
użytkownik
T:35 P:941
|
Dodany: 2012-04-17, 19:09:28
Przy pasowaniu ramy z budą wystąpiły pewne problemy.
Dodam ze rama jest nowa a buda jest zrobiona zgodnie z wymiarami, wymieniłem progi i podłogę, ale lewa strona jest przesunięta w stosunku do prawej o nieznacznie w stosunku do ramy.
Wszystko jest ok ale zastanawiam się czy może mieliście podobne problemy.
A może ma ktoś schemat montażu budy do ramy.
Ostatnio edytowany przez: Mpool, 2012-04-17 19:36:45
|
|
|
Dodany: 2012-04-17, 21:11:54
Niedawno ten temat był przerabiany na wszystkie strony, gdzież ze dwa tygodnie temu....
|
|
Mpool
użytkownik
T:35 P:941
|
Dodany: 2012-04-17, 21:41:27
Jakoś mi umknęło!
Chodzi mi o to że każda z naszych kaczek jest ”indywidualną” konstrukcją, ze wszystkimi tego konsekwencjami. Przy renowacji powstaje wiele pytań na które nie ma odpowiedzi a ci którzy to robili mogą coś podpowiedzieć i ustrzec przed niepotrzebnymi błędami. Moja rama była złamana i przyspawana do budy która łączyła te dwa elementy i co powodowało rozciąganie jej w pewnych miejscach.
Buda była remontowana i jak wspomniałem wymienione została podłoga i progi spasowane na podstawie wymiarów oryginału. Rama przy montażu silnika też z tej jednej strony miała przesunięcie i nie była to żadną wada.
Udało mi się znalazłem tylko taki schemat jak załączyłem.
A ten temat dodałem bo interesuje mnie czy macie jakiś inny schemat abym mógł sobie wymierzyć budę i miejsca w których jest mocowana abym jej za bardzo nie skosił, bo mocowania pozostawione w nowej ramie są we właściwym miejscu, tylko buda jest lekko przesunięta o niecały centymetr z jednej strony.
Ostatnio edytowany przez: Mpool, 2012-04-17 21:48:28
Załączniki
2cv citroen.jpg
|
(rozmiar: 122.3 KB, pobrań: 57)
|
Pobierz
|
|
|
|
Dodany: 2012-04-17, 21:58:28
Daj znać jakie dokładnie wymiary Cie interesują to wymierzymy na oryginalnych autach.
|
|
Mpool
użytkownik
T:35 P:941
|
Dodany: 2012-04-17, 22:00:48
2cvclub Niedawno ten temat był przerabiany na wszystkie strony, gdzież ze dwa tygodnie temu....
Nie wydaje mi się aby był to ten temat. Z tego co przeglądałem forum nie było nic o tym problemie co ja piszę.
Z ramą nie miałem żadnych problemów wszystko szło jak spłatka i pasowała jak ulał a moje problemy zaczęły się przy pracach związanych z renowacją budy i ciągną się dalej.
A forum jest chyba również po to żebyśmy sobie pomagali i podpowiadali
|
|
|
Dodany: 2012-04-17, 22:03:23
Rozumiem.
|
|
Mpool
użytkownik
T:35 P:941
|
Dodany: 2012-04-17, 22:11:00
arekban Daj znać jakie dokładnie wymiary Cie interesują to wymierzymy na oryginalnych autach.
Myślę, żeby dobrze sprawdzić wymiary budy byłoby zmierzyć długość podłogi z prawej i lewej strony szerokość podłogi z przodu i z tyłu oraz przekątne. wtedy wymiar budy (podłogi) będzie kompletny i nie ma opcji skoszenia tej konstrukcji. Wydaje mi się że złamanie starej ramy i przyspawanie jej do budy skosiło ją trochę i dlatego mam problem ze spasowaniem jednej strony
Z góry dziękuje za pomoc!
Ostatnio edytowany przez: Mpool, 2012-04-17 22:39:19
|
|
|
Dodany: 2012-04-17, 23:04:43
No ja niestety nie dysponuje oryginalną budą żeby zmierzyć....
|
|
|
Dodany: 2012-04-17, 23:19:49
Oryginalna, niespawana buda to chyba rzadkość :-) U mnie blacharz spasowywał wszystko od razu do ramy, jakoś reparaturek też pozostawia nieco do życzenia i tak np. z przegrodą musiał trochę powalczyć i poklepać, żeby razem z podłogami ładnie pasowała na ramę i jednocześnie do budy.
|
|
|
Dodany: 2012-04-18, 00:06:37
Mam takie coś, ale nie pamiętam jak to było mierzone.
Załączniki
podloga.jpg
|
(rozmiar: 42.17 KB, pobrań: 53)
|
Pobierz
|
|
Liczba wyświetleń: 2116
Oglądasz posty
1-10
z 16
|
|