Syrena Sport |
||||
2cvclub › INNE POJAZDY › Inne pojazdy też są na... › Syrena Sport | ||||
|
Dodany: 2012-05-04, 01:01:01
widziałem to w tv ostatnio, niezła skarpeta - ojciec miał zwykłą 105
|
|||
|
Dodany: 2012-05-04, 07:00:16
Mnie cieszy każda próba rekonstrukcji. To niełatwe zadanie. Łatwo za to o błędy. Mirek był pierwszy i na dodatek zrobił to sam. Myślę, że jeszcze długo Jego Syrena będzie jedyną jeżdżącą rekonstrukcją. Mnie dziwiły tak liczne ataki na Niego, których dokonywano na forach.
|
|||
|
Dodany: 2012-05-04, 09:41:23
I mnie zdziwil ten zmasowany atak na Mirka.Okazuje sie, ci ktorzy sami borykaja sie z odtworzeniem faktycznego wygladu chocby samej bryly twierdza, ze w Mirkowej Syrence prawie wszystko, poza nazwa, jest nie tak. Po co wiec powstalo juz piec modelikow, prawdopodobnie roznych, jesli prawdziwy moze byc tylko jeden? Wydaje sie, ze ta ”prawdziwa rekonstrukcja” powstaje nie na podstawie dokumentacji lecz na oko, w/g wspolczesnego widzimisie . W ten sposob jej autentycznosc, o ile doczekam sie realizacji chocby samej karoserii, bedzie podobna do dziela Mirka.
|
|||
|
Dodany: 2012-05-04, 09:59:25
Są jeszcze inne problemy nieznane tym, którzy stoją na początku drogi. Prototyp nie został dopracowany do etapu produkcji, dalszych prac i prób zakazano. Przy rekonstrukcji trzeba dokonywać poprawek, które konstruktorzy wprowadziliby na etapie dalszych prac. Potwierdził to w Lublinie P. Skoczyński. Był zaskoczony efektem i wzruszony.
|
|||
|
Dodany: 2012-05-04, 10:07:49
rosikon Uzbrajam sie w cierpliwosc i czekam na prezentacje prawdziwej rekonstrukcji. Wowczas odszczekam wszystko co wczesniej powiedzialem. p.s. czy wiemy z grubsza ile potrwa rekonstrukcja? według tego co usłyszałem wczoraj i widziałem do końca maja już powinien być gotowy model w skali 1:1 (już widziałem jak nabiera kształtów - praktycznie cały przód gotowy i tył teraz idą boki i góra. wszystko można śledzić na stronie www.syrenasport.eu i na ich profilu facebookowym. |
|||
|
Dodany: 2012-05-04, 10:14:55
Noel Mnie cieszy każda próba rekonstrukcji. To niełatwe zadanie. Łatwo za to o błędy. Mirek był pierwszy i na dodatek zrobił to sam. Noel studenci tez nie robią tego metodą przemysłową... Korzystają z własnych środków i tego co im ludzie udostępnią (dach od Muzeum, ploter 3D, od firmy) reszta z własnej kieszeni... Noel Myślę, że jeszcze długo Jego Syrena będzie jedyną jeżdżącą rekonstrukcją. Mnie dziwiły tak liczne ataki na Niego, których dokonywano na forach. Jak na pisałem na początku, szacunek dla Pana Mirka za próbę, ale nie sztuka być pierwszym robiąc to byle jak. Nie dziwię się temu co wypisują ludzie po tej prezentacji i ”atakom” na Pana Mirka... skoro wziął się za odbudowę auta kultowego, legendy której siłą było piękno linii (a nie słaby silnik) to zrobienie tego na łapu capu żeby być pierwszym poprzez zaprzepaszczenie linii auta nic nie daje. Sam swojego ”grata” trzymam jak najbliżej oryginału a nie stanu muzealnego bo to ma w nim dla mnie wartość. I to że jeżdżę nim a nie na niego tylko patrzę. Dziwi mnie kolegów upór przy bronieniu tego auta. Rozumiem kolega, znajomy. Ale praca jego (mimo szacunku dla ogromu pracy jaki włożył) poszła na marne. To taka moja subiektywna opinia. MAJK
Ostatnio edytowany przez: majkszczecin, 2012-05-04 10:15:29
|
|||
|
Dodany: 2012-05-04, 10:17:11
Noel Są jeszcze inne problemy nieznane tym, którzy stoją na początku drogi. Prototyp nie został dopracowany do etapu produkcji, dalszych prac i prób zakazano. Przy rekonstrukcji trzeba dokonywać poprawek, które konstruktorzy wprowadziliby na etapie dalszych prac. Nie zgadzam się. Rekonstrukcja to odtworzenie z tzw ”dobrocią inwentarza” z wadami i zaletami, a nie poprawianie oryginału. To już nie rekonstrukcja.
Ostatnio edytowany przez: majkszczecin, 2012-05-04 10:17:28
|
|||
|
Dodany: 2012-10-08, 19:41:31
Syrena Sport w Kuźni Wodnej
Załączniki
|
|||
|
Dodany: 2012-10-08, 20:21:27
rosikon ...a najfajniejsze są komentarze ”specjalistów” od rekonstrukcji, którzy niczego nie zrobili. Nic dodać, nic ująć. :) |
|||
|
Dodany: 2012-10-13, 07:10:56
Porównanie Syreny Sport do Citroena 3CV oraz Forda Anglia w Il Giorno z 1960 r. Citroen 3CV, to oczywiście prototyp Ami 6.
Ostatnio edytowany przez: Noel, 2012-10-13 07:45:15
|
|||
Liczba wyświetleń: 6337
Oglądasz posty
21
- 30
z 49
|
||||