zdejmowanie karoserii |
|||||||||||||||||||||||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › SOS ! › zdejmowanie karoserii | |||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-07-25, 08:15:52
Witam.
Ostatnio edytowany przez: herbi, 2012-07-25 08:24:02
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-07-25, 10:34:56
witaj,
Ostatnio edytowany przez: zloek, 2012-07-25 10:35:35
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-07-25, 10:49:18
Dzięki zloek,myslałem,ze to bardziej skomplikowane.
Ostatnio edytowany przez: herbi, 2012-07-25 13:40:25
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-07-25, 15:47:31
Herbi... Masz auto z końca produkcji i nie jestem pewien czy znajdziesz o wiele lepszą , nie remontowaną budkę od swojej.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-07-25, 18:04:02
Najbardziej martwi mnie miejsce połoczenia progu z przednim słupkiem,pod dolnymi zawiasami przednich drzwi.Mocowanie sruby od przedniego błotnika,tam to wszystko jest z ”papieru”
Plik: 2CV 075.jpg Plik: 2CV 076.jpg Plik: 2CV 077.jpg Plik: 2CV 078.jpg Plik: 2CV 079.jpg Plik: 2CV 080.jpg Plik: 2CV 081.jpg Plik: 2CV 082.jpg Plik: 2CV 083.jpg Plik: 2CV 084.jpg
Ostatnio edytowany przez: herbi, 2012-07-25 18:08:40
Załączniki
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-07-25, 20:44:34
Nie załamuj się. Masz najzwyklejszą budkę jak my prawie wszyscy. Wszyscy przez to przechodzili i Ty musisz. To co pokazałeś na zdjęciach, to typowe dziury które pojawiają się z upływem czasu w naszych blaszankach. Przeszedłem dopiero co przez ten etap, jak również kolega Łukasz który remontuje kaczkę dla ojca. Myślę że jeszcze parę dziur Ci wysypie się podczas dalszego rozkręcania. Jednak nie taki diabeł straszny jak go malują - dasz radę. Na dobry początek masz zawias maski na miejscu, ja miałem taśmę na gada.
Ostatnio edytowany przez: ural, 2012-07-25 20:47:23
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-07-25, 21:31:07
Czyli co,nie przejmowac sie tymi dziurami tylko kupic blachy i znalesc dobrego blacharza.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-07-25, 21:40:45
herbi W podłodze kabiny sa sruby M6 w dwóch rzędach po 8szt.
Pod tylnymi fotelami tez sa 2 sruby M8. Te śruby sprawdź czy to faktycznie M6 i M8 . Ja przy remoncie nie sprawdzałem, tylko wykręcałem i do kosza , będę zakładał nówki błyszczące . Potem okazało się że to były M7 i zabawiłem się w nurka dokładnie przeczesując śmietnik |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-12-07, 00:00:12
Jeszcze masz mocowanie od dołu do zderzaków. I trzeba rozmontować wlew paliwa.
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2012-12-07, 08:18:37
raff2 I trzeba rozmontować wlew paliwa.
Ale, zwłaszcza jeśli auto wiekowe, nie polecałbym ”wydłubywania” tej gumy, która uszczelnia i stabilizuje rurę paliwową w otworze błotnika. Po rozpięciu opasek (gumowy łącznik przy zbiorniku), uwolnioną rurą paliwową wystarczy delikatnie pokręcić,by puściło błoto i inne syfy, ”dodatkowo uszczelniające” ;) ją od dołu i po prostu wysunąć ją trochę do góry (przesunąć we wspomnianej na wstępie uszczelce). Niby drobna korekta technologii, ale pozwala mieć nadzieję na powtórne użycie tej gumy... Wyjęcie jej na ogół skutkuje wyrzuceniem. Twarda jest. Kruszy się. |
||||||||||||||||||||||||||||||
Liczba wyświetleń: 1492
Oglądasz posty
1-10
z 13
|
|||||||||||||||||||||||||||||||