Co to jestProponuję tu wstawiać części nieznane, do identyfikacji z pomocą Forumowiczów |
|||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › pomoc techniczna › Co to jest | |||||||
|
Dodany: 2012-11-27, 11:45:04
Składam moją bucefałkę, i nie wiem co to jest: 2 blachy prostokątne ocynkowane grubość 2 mm i 4 blachy półokrągłe malowane na czarno, grubość 1 mm. Załączam zdjęcia. Proszę Was o pomoc.
Ostatnio edytowany przez: magisterek666, 2012-12-03 07:04:58
|
![]() |
(rozmiar: 190.15 KB, pobrań: 39) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 309.63 KB, pobrań: 37) | Pobierz |
Pierwsza fota to pewnie blaszyska między głowicą a cylindrem.. druga nie mam pojęcia :)
akekban! Dziękuję za informację. Ale coś nie jestem jeszcze pewien odnośnie lokalizacji blach półkolistych. A czy mógłbyś zajrzeć do 2CVPartsV1.1b.pdf i znaleźć na której stronie są te blaszki, ich numerek?
![]() |
(rozmiar: 63.84 KB, pobrań: 37) | Pobierz |
---|
Wielkie dzięki i piwko. A prostokątne blachy to może od taczki, nie od kaczki
te dwie blachy na dolnym zdjęciu przypominają blachy mocowane w tylnych wewnętrznych błotnikach do mocowania pasów bezpieczeństwa tak jak to:
http://www.2cv-shop.pl/blacha_mocowania_pasow_lewa-23.html
może ktoś sam dorobił?
Nie miałem z tyłu pasów, więc blachy pewnie skądinąd.
Wrócę jeszcze do łukowych blaszek. @arekban słusznie je zidentyfikował.
Ale co zrobić jeżeli w mojej głowicy nie ma szpilek, ani gwintowanych otworów do przykręcenia blaszek (fot. 1)? Jest tylko jedno miejsce, gdzie można je przykręcić (fot. 2). Bo w tym silniku nie było tam blaszek, mam je z innych zapasów i o nie pytam, bo nie wiem, czy powinny być. Może istniała wersja silnika bez blaszek? A tak właściwie, wiecie czemu mają służyć te blaszki?
![]() |
(rozmiar: 254.36 KB, pobrań: 35) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 615.32 KB, pobrań: 36) | Pobierz |
Blachy pod głowicą służą do odprowadzenia spalin na zewnątrz w przypadku nieszczelności połączenia głowica cylinder. Ma to zapobiec przedostaniu się spalin do wnętrza samochodu za pośrednictwem ogrzewania. Silnik który mam obecnie zamontowany też nie miał tych blach- silnik z przed 80 r.
Co do sprężyn zaworowych - pojedyncze sprężyny są wykonane z grubszego drutu, niestety nie mam rozebranej głowicy i nie mogę zmierzyć.
Jak widać z tabeli wartość nacisków pomiarowych dla pojedynczej sprężyny jest większa.
Silnik M28 . M28 ,M28/1 różnią się wysokością, kształtem denka tłoka.
Poczytaj tutaj http://2cvclub.frix.pl/post/379769 (encyklpedia silników)
Już wiem do czego 2 blachy. Okazało się, że były to mocowania lamp obrysowych przy przyczepie samochodowej. Więc nic z 2CV. Przepraszam za zamieszanie i dziękuję za główkowanie.