krzys
użytkownik
T:60 P:511
|
Dodany: 2010-09-08, 08:40:50
chyba jakies buggy na garbusie
|
krzys
użytkownik
T:60 P:511
|
Dodany: 2011-05-30, 16:36:28
Podbijam temat ponieważ brakuje w nim samochodu naszego kolegi rosikona Poza tym rozmawialiśmy na targach o pojazdach na bazie 2CV i polecałem Wiesiowi ten artykuł.
Myśle, że własciciel najlepiej (ponieważ masz największą wiedze) uzupełnisz tekst o Condesie
|
|
Dodany: 2011-05-31, 11:51:29
Link się nie otwiera.
|
|
Dodany: 2011-05-31, 12:45:00
Oto i kilka slow z zyciorysu ”CONDESA 2CV” /”CONDESITA”/
Automobile Company Balear, SA (CBA), zgodnie z jego prospekt znajduje się przy ulicy Dyers Guild, 37, Poligonu ”La Victoria” w Palma de Mallorca, został utworzony w lipcu 1982 r. przez Thomasa Wadstrom, urodzony w Argentynie i syn szwedzkiego rodziców.
Spółka ta, o samochodach produkowanych vintage atmosferę inspirowaną De Dion Bouton nadwozia z początku XX wieku.
Samochody firmowe zostały wykonane głównie Balear z włókna szklanego i elegancki design, który zwrócił szczególną uwagę na jakość materiałów oraz połączenia kolorów, dzięki czemu tapicerka zawsze dopasować do koloru nadwozia.
Rzeczywiście, firma zakłada zatrudnienie Balear najlepszych materiałów pochodzenia krajowego, takich jak śruby ze stali nierdzewnej i drewna malowane do sześciu warstw, aby wytrzymać środowiskach przybrzeżnych i był dumny, że pierwsze pojazdy zostały zatwierdzone przez rząd hiszpański niemiecki TUV.
Statek został zbudowany i modułowe, dzięki czemu można łatwo zastąpić różnych elementów. Spółka gwarantuje Balear przyjazdu w dowolnym miejscu w Hiszpanii żadnych oryginalnych zamiennych w ciągu 48 godzin.
Podstawowy model, hrabina, miał karoseria ”Phaeton” wyposażony w zdejmowany twardy czarny z owalnym tylne okno dachowe dostępne płótna składane. Możliwe było również załączyć drzwi. Podłoga i szerokości nadwozia zostały pokryte gumą.
Księżna była wersja luksus hrabina. Gdyby podobne podejście, ale dodał, ekskluzywnych funkcji, takich jak lepsza jakość tapicerki, gwintowane ciała w złoto, specjalne tablice z mosiądzu i zderzak koniec mosiądzu róg również (przywożone jedynie pozycja), walizka z wikliny z tyłu, dwie małe szuflady boczne i kołpaki do opon, które były forniru 2CV. Ponadto, oferowane w różnych ciemniejsze kolory niż hrabina. Reflektory również były z brązu.
Pick-up wersja miała tylko dwa miejsca i skrzynię ładunkową ”made in lakierowanego drewna.” Jego pojemność wynosiła 350 kg.
Prędkością przelotową oszacowano dla wszystkich modeli w 70 km / h. Fabryka wydana w 1984 r. były ceny 609.973 zł. w przypadku hrabina, księżna wzrosła do 706.050 zł, a pick-up kosztuje 622.211 zł.
Marka weszła do promowania swoich modeli w Barcelona Motor Show 1983, a rok Expoocio gdzie van może być także ”Don Van” pochodzi od pick-up, marki nadzieję, aby przy ukończeniu budowy nowej Fabryka w porcie Sagunto, na który ma szersze plany. Myślałeś, że na ”sportowy” dwumiejscowe. Firma była również obecna w tym samym roku Expomóvil.
Te wczesne modele odniosły pewien sukces wśród firm wynajmu samochodów, szczególnie w obszarach przybrzeżnych, wśród nostalgiczny fanów jako drugi samochód i jako narzędzie reklamy. Osiągnął poziom 40% produkcji eksportowej, głównie do Niemiec i Holandii, a Wadstrom uzgodnienia montaż tych modeli w innych krajach. Szacuje się, że całkowita produkcja wynosiła około 300 jednostek.
CBA, zostały wyposażone w Citroën 2CV popularne silnika.
Ten komercyjny rzemiosła venture na Majorce był porażką i ostateczna cena była zbyt wysoka, co spowodowało ”rent a car” nie odpowiedział na odbiór czeka w CBA końcowy
Z tego powodu, niedługo po firma przeniosła się do Wysp Kanaryjskich, gdzie powołał do życia spółkę ”Classic Canarios samochodów, SA Jednak wkrótce po Wadstrom zmarł nagle, że wprowadzone poświęcona projektom badanie firmy.
Jednak nie oznacza to końca tych ładne samochody, bo firma Aboleiro SA, z siedzibą w ulicach Madrytu Fortuny numer 29, zdobył licencję na produkcję i nadal przy sprzedaży tych samochodów co najmniej do 1987 r., ale zwyczaj i bardzo wysokie ceny.
Również ta firma w końcu zniknąć, ale konstrukcja została podjęta niedawno przez belgijską firmę ”Alvera (patrz historia), specjalista w dziedzinie naprawy, konserwacji, tuning Citroen 2CV i przetwarzania.
...przepraszam za troszke dziwna polszczyzne. Korzystalem z taniego tlumacza.
tu jest orginalny tekst:
http://www.autopasion18.com/HISTORIA-C.B.A..htm
Ostatnio edytowany przez: rosikon, 2011-05-31 12:48:48
|
|
Dodany: 2011-05-31, 12:54:40
...a propo`s tekstu wyzej. Bardzo mnie intryguje w tym tekscie: ” ”gwintowane ciała w złoto”. Zachodze w glowe co tlumacz mial na mysli.
|
krzys
użytkownik
T:60 P:511
|
Dodany: 2011-06-01, 18:23:37
i jeszcze foto
Załączniki
DSC_1597.jpg
|
(rozmiar: 146.67 KB, pobrań: 92)
|
Pobierz
|
|
|
Dodany: 2011-06-01, 20:42:39
rosikon ...a propo`s tekstu wyzej. Bardzo mnie intryguje w tym tekscie: ” ”gwintowane ciała w złoto”. Zachodze w glowe co tlumacz mial na mysli.
Mi najbardziej się podobało, że :
”Księżna była wersja luksus hrabina ”
|
|
Dodany: 2011-06-01, 21:24:37
A dla mnie to calosc jest jednym wielkim belkotem. Gdy odebralem tekst od tlumacza,myslalem, ze sie zsikam w rajtuzy. Na szczescie wczesniej wiedzialem o co ”sie rozchodzi” i polapalem sie w tych zawilosciach. Fakt, ze zaplacilem adekwatnie do jakosci tlumaczenia.
|
|
Dodany: 2011-07-21, 03:31:37
Znalazółem po raz pierwszy dokładniejsze fotki ostatnich modeli 2CV z Argentyny.
Bardzo poważnie unowocześnili kaczkę Argentyńczycy.
Ciekawe jest jak wygląda z większej perspektywy ta tablica rozdzielcza
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2011-07-21 04:07:12
Załączniki
35.jpg
|
(rozmiar: 239.76 KB, pobrań: 79)
|
Pobierz
|
36.jpg
|
(rozmiar: 164.69 KB, pobrań: 77)
|
Pobierz
|
38.jpg
|
(rozmiar: 138.51 KB, pobrań: 81)
|
Pobierz
|
39.jpg
|
(rozmiar: 252.19 KB, pobrań: 72)
|
Pobierz
|
44.jpg
|
(rozmiar: 114.25 KB, pobrań: 75)
|
Pobierz
|
45.jpg
|
(rozmiar: 125.25 KB, pobrań: 81)
|
Pobierz
|
|
|
Dodany: 2011-07-21, 03:53:57
No to i znalazłem.
Argentyński portal aukcyjny. 2CV jest na nim ZATRZĘSIENIE.
około 40 stron aukcji.
Ale ceny też powalają. Kaczki argentyńskie zaczynają się od okoł 7000 $.
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2011-07-21 04:05:16
Załączniki
z4.jpg
|
(rozmiar: 31.63 KB, pobrań: 90)
|
Pobierz
|
6.jpg
|
(rozmiar: 65.13 KB, pobrań: 86)
|
Pobierz
|
5.jpg
|
(rozmiar: 52.89 KB, pobrań: 70)
|
Pobierz
|
1.jpg
|
(rozmiar: 19.29 KB, pobrań: 71)
|
Pobierz
|
CITROEN-super-america-3cv-1...
|
(rozmiar: 37.53 KB, pobrań: 74)
|
Pobierz
|
CITROEN-super-america-3cv-2...
|
(rozmiar: 42.19 KB, pobrań: 94)
|
Pobierz
|
CITROEN-super-america-3cv--...
|
(rozmiar: 52 KB, pobrań: 86)
|
Pobierz
|
z5.jpg
|
(rozmiar: 26 KB, pobrań: 73)
|
Pobierz
|
z6.jpg
|
(rozmiar: 27.97 KB, pobrań: 79)
|
Pobierz
|
z7.jpg
|
(rozmiar: 43.65 KB, pobrań: 81)
|
Pobierz
|
|