citroeny na NEC Birmingham 2009 |
|||||||||||||||||||||||||
2cvclub › 2CV FILMY - FOTKI - GA... › Znalezione w internecie › citroeny na NEC Birmingham 2009 | |||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2009-12-29, 00:47:24
Pomyslałem że się podziele otrzymanymi zdjęciami z forumowiczami...
![]() Plik: tpv0.jpg ![]() Plik: tpv1.jpg ![]() Plik: tpv2.jpg ![]() Plik: az1.jpg ![]() Plik: az2.jpg ![]() Plik: bijou1.jpg ![]() Plik: prot1.jpg ![]() Plik: mehari8.jpg
|
![]() |
(rozmiar: 160.64 KB, pobrań: 69) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 279.72 KB, pobrań: 65) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 252.46 KB, pobrań: 74) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 245.64 KB, pobrań: 70) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 131.14 KB, pobrań: 67) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 186.08 KB, pobrań: 61) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 247.7 KB, pobrań: 67) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 281.67 KB, pobrań: 63) | Pobierz |
To jest prototyp C10, ”kropla wody”. Projekt z poczatku lat 50, później zastąpiony C60 krzyżówką Ami z DS-em, który też nie wszedł do seryjnej produkcji.
Jeszcze raz Coccinelle ”en face’ dla Smakoszy
![]() |
(rozmiar: 165.66 KB, pobrań: 67) | Pobierz |
---|
Extra radio :) Niezły smaczek dla kolekcjonera, ale pewnie obecnie takie są bezcenne...
http://users.skynet.be/antique.autoradio/1Autos/Citroen/Montage_citroendef2.htm
Może to być naszej rodzimej produkcji. Unitra robiła radia dla/jako Continental Edison.
A tu cena:
http://cgi.ebay.fr/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200406025815
Jest w Polsce firma, która zajmuje się kopiowaniem takich radyj na współczesnych podzespołach, ale to już nie to samo ....
A propos zdjęcia silnika prototypu. Wiadomym ogólnie jest, że prototyp posiadał silnik chłodzony wodą, boxer, dwucylindrowy zapożyczony z BMW. Czy ktoś sobie zadał kiedyś trud stwierdzenia z JAKIEGO BMW? Wychodziłoby że z motocyklowego, ale który motocykl BMW miał chłodzenie cieczą? Chyba nie, o może był przepracowany z powietrznego na wodny? Ale to spore zmiany? A jeśli juz to z JAKIEGO był przerabiany?
Według moich danych silnik z BMW 500ccm służył w projekcie 2CV tylko tymczasowo. W 1937 wzorując się na przeciwsobnym silniku BMW, Citroen stworzył własny chłodzony cieczą 375. Chłodnica pochodziła od 11CV.
Był jeszcze testowany jednocylindrowy silnik 375, ale był zasłałby.