Autor Wątek: 2CV6 CLUB 1986  (Przeczytany 780 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Przem@s

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 1
    • Przemas
2CV6 CLUB 1986
« dnia: 20 Wrzesień 2017, 22:38:48 »
Właśnie zostałem pełnoprawnym użytkownikiem forum - właścicielem kaczki. Za chwilę pewnie zasypię Was pytaniami, ale też postaram się wrzucić jakiś materiał z remontu, a jest co robić, jest.

Offline pawel.d

  • Dyskutant
  • ***
  • Reputacja: 2
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #1 dnia: 20 Wrzesień 2017, 22:46:45 »
Stoi na kołach dość wysoko, chyba rama ok, silnik z obrazka też w miare, zostaje blacha i estetyka.

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 64
    • Herbert
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Wrzesień 2017, 22:52:01 »
To że stoi wysoko nie swiadczy jeszcze o tym,że rama dobra.Szczeliny przy trójkatach troche nierówne wiec moze to już oznaki złego stanu ramy.
Gratuluje zakupu i czekamy na wiecej informacji.Oby były jak najlepsze.  :)
Jest na "chodzie" ?
« Ostatnia zmiana: 20 Wrzesień 2017, 22:58:44 wysłana przez herbi »

Offline Przem@s

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 1
    • Przemas
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #3 dnia: 20 Wrzesień 2017, 23:19:20 »
Sama rama wydaje się być w przyzwoitym stanie, w okolicy przedniej osi jest zupełnie  w porządku.  Trójkąty nad błotnikami nie są przykręcone, tylko nałożone do zdjęcia. Co mnie zastanawia, a nie zauważyłem tego przy zakupie, chociaż robiłem do niej trzy podejścia, cały samochód jest pochylony na zawieszeniu na prawą stronę. Może macie jakieś sugestie w tym temacie ...

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 64
    • Herbert
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Wrzesień 2017, 07:48:10 »
Wysokosc zawieszenia ,a tym samym i pochylenie ustawia sie na ciegnach wychodzacych z "perszingów" czyli tych rur pod spodem auta.
czemu jest pochylony trudno powiedziec.Jak zdejmiesz bude z ramy to moze cos sie wyjaśni.

Offline kaczogród

  • Fanatyk 2CV
  • ****
  • Reputacja: 22
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #5 dnia: 21 Wrzesień 2017, 07:48:25 »
Witaj - przechylenie na bok to prosta sprawa wystarczy poskręcać pręty trzymające wahacze [wychodzi z rury ze sprężynami do wahaczy- wcześniej oczyścić i nasmarować gwint a następnie klucz 9 ] i mierzyć  odległość podwozia do podłoża -żeby wszędzie była równa. W ten sposób uzyskasz poziom.

Offline ural

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 20
    • Paweł & Iza
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #6 dnia: 21 Wrzesień 2017, 08:53:30 »
Sławku, z tym kluczykiem nr 9 to można podejść do samochodu po wcześniejszym remoncie. Ostatnio chciałem poukręcać druty mając tubusy wyjęte i skręcone w imadle, a nakrętką nawet nie drgnęła.

Gratuluję zakupu i bierz się po koleji za remont - rozbieranie,rozkręcanie itp. W tym momencie możesz narobić więcej szkód prostując samochód. Odnośnie ramy - nie ma dobrych ram, ale można jeszcze coś z niej wykrzesać.
« Ostatnia zmiana: 21 Wrzesień 2017, 08:56:54 wysłana przez ural »
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Alzheimera i zapomnieć wypić.

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 64
    • Herbert
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #7 dnia: 21 Wrzesień 2017, 09:27:19 »
No niestety,ja juz sie przekonałem,ze przy rozbiórce kaczki palnik propan-butan jest niezbędny.

Offline petercvw

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 58
    • Piotr
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #8 dnia: 21 Wrzesień 2017, 09:57:57 »
Gratuluję zakupu - "oryginalny kolor".  Teraz - zima kaczki a lato Twoje . Życzę mało wkładowego (PLN) remontu i szybkiej  frajdy z jazdy.

Offline Kryptek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 36
    • Andrzej
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #9 dnia: 21 Wrzesień 2017, 11:43:20 »
Super kaczuszka w "barwach ochronnych" >:D powodzenia przy remoncie :)

Offline ural

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 20
    • Paweł & Iza
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #10 dnia: 21 Wrzesień 2017, 12:20:27 »
Faktycznie - kolor !  Żeby na polecenie ministra nie wciągnęli Ci kaczki do WOT, z obwarowaniami, że nie wolno Ci zmienić koloru - barw . ;D
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Alzheimera i zapomnieć wypić.

Offline cvkowiec

  • Fanatyk 2CV
  • ****
  • Reputacja: 10
    • Mirek
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #11 dnia: 21 Wrzesień 2017, 19:31:30 »
Powodzenia w remoncie i zapraszam do sklepu http://www.2cv-shop.pl/index.html na zakupy. Przy okazji podpowiadam - jak nie dasz rady z tymi drutami aby wyregulować przetnij d?że nakrętki i przyspawaj do drutów -będziesz miał możliwość kręcenia kluczem.

Offline hurtownia2cv

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 68
    • Jacek
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #12 dnia: 21 Wrzesień 2017, 19:51:02 »
jak nie dasz rady z tymi drutami aby wyregulować przetnij d?że nakrętki i przyspawaj do drutów -będziesz miał możliwość kręcenia kluczem.
Też tak kiedyś robiłem.
...Aż do momentu, kiedy w jednej z kaczek, które przywiozłem "od Niemca" - znalazłem... bajecznie prosty (zarówno w budowie, jak i idei) przyrząd. Nazwijmy go na roboczo "pokrętka".
Załączam fotkę .. i w zasadzie nie ma co tłumaczyć  >:D

Długość jest mało istotna (moja ma 26 mm), "wcięcie" jest oczywiście na 9 mm, klucz który na to pasuje - to 24.
Do dorobienia w niemal każdym zakładzie mającym podstawowe obrabiarki do metalu

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 64
    • Herbert
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #13 dnia: 21 Wrzesień 2017, 21:09:14 »
Dobry pomysł. Szerokość tej nakrętki gwarantuje ,ze tak szybko nie "objedzie " na pręcie z perszinga niz wąski klucz 9mm.
Można kupić gotowy pręt sześciokątny, wyfrezować w nim szczelinę 9mm i pociąć na kawałki.
Można by cos takiego zrobić ,gdyby znalazło sie kilku chętnych na takie nasadki. :)

http://allegro.pl/pret-nierdzewny-19-mm-szesciokatny-20-cm-6-kat-i6564139555.html

Sa tez inne wymiary pretów np.22

Offline Przem@s

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 1
    • Przemas
Odp: 2CV6 CLUB 1986
« Odpowiedź #14 dnia: 21 Wrzesień 2017, 22:36:38 »
Dzięki za wszystkie podpowiedzi, na prawdę nie sądziłem, mimo, że przeglądam to forum od dłuższego czasu, że panuje tutaj taki ruch.