Autor Wątek: pompa paliwa  (Przeczytany 4261 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zloek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 10
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #15 dnia: 08 Kwiecień 2015, 21:22:35 »
przy kreceniu silnikiem pin sie rusza ale nie zbyt daleko, tak pin jest na rozwni z podkladna i jak montuje pompe to pin wciska troche dzwignie, zastanawiam sie nad zeszlifowaniem podkladki

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 58
    • Herbert
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #16 dnia: 08 Kwiecień 2015, 21:34:12 »
To wyglada na to ze wszystko OK, a o ile wysuwa sie ten pin przy kręceniu silnikiem?
A ten pin przesuwa sie swobodnie w korpusie?
« Ostatnia zmiana: 08 Kwiecień 2015, 21:40:27 wysłana przez herbi »

Offline zloek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 10
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #17 dnia: 09 Kwiecień 2015, 21:26:02 »
zeszlifowałem podkładkę i już wszystko działa  ;D :D ;) :)

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 58
    • Herbert
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #18 dnia: 09 Kwiecień 2015, 22:11:41 »
No to super,ale to nie wyjasnia sytuacji dlaczego tak sie stało.Coś z pompa chyba nie w porządku.To by świadczyło o wyrobieniu kotwicy membrany i dopiero mocniejsze nacisnięcie na dzwignie uruchamia membranę.

Offline zloek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 10
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #19 dnia: 10 Kwiecień 2015, 07:44:51 »
może nowa pompa pompie nie równa i trzeba trochę pomajsterkować.
Dziś jadę kaczką do pracy oby dojechała :)

Offline kuba-s

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 16
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #20 dnia: 10 Kwiecień 2015, 15:58:50 »
Ale nie czerwoną...?

Offline zloek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 10
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #21 dnia: 09 Maj 2015, 17:38:03 »
hehehe nie, niebieską

Offline assoteamdriver

  • Nowicjusz
  • *
  • Reputacja: 0
    • Filip
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #22 dnia: 29 Wrzesień 2016, 20:28:42 »
Witam
Na początku pozwolę się przedstawić, bo w świecie kaczek jestem nowy. Mam na imię Filip i właśnie stałem się posiadaczem Cytrynki, którą śmigam po Wrocławiu. Zanim ułożę ją do zimowego snu (remont), chciałem się trochę nacieszyć. Póki co, nie było większych problemów. Do dzisiaj. Wracałem do domu i nagle kaczka zaczęła się dławić, po czym zgasła. Próbowałem zaciągnąć paliwo (zdjąłem wężyk przy gaźniku), a tam sucho. Hol na stacje, dolałem paliwa do pełna, a tam pod kaczką kałuża. Najprawdopodobniej coś się rozszczelniło i teraz pytanie. Czy można dostać się do zbiornika bez zdejmowania "budy"?

Z góry dziękuję i pozdrawiam

Offline Roberto

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 44
    • Robert
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #23 dnia: 29 Wrzesień 2016, 20:39:22 »
Filip,

oczywiście ,że można się dostać do zbiornika bez zdejmowania budki.
Jak znajdę czas to Ci znajdę temat lub post.

Ale najpierw przekop archiwum  frixa korzystając z szukajki forumowej, radzę.


Wpisz hasło np.zbiornik, wyjmowanie zbiornika, demontaż zbiornika, pompa paliwa i znajdziesz. :)
Pozdrawiam ,
Roberto

(°\=/°)

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 58
    • Herbert
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #24 dnia: 29 Wrzesień 2016, 21:05:18 »
Z tego co piszesz,to najprawdopodobniej poszła guma na połaczeniu zbiornika i rury wlewowej stad ta plama pod samochodem.
Zbiornik jest przykrecony 4 srubami. 2 do rury tylnego zawieszenia i 2 po bokach do ramy.
Musisz wczesniej rozłaczyc to połaczenie zbiornika i rury wlewowej .jest to kawałek rurki gumowej z zacisnietymi cybantami.

Offline hurtownia2cv

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 53
    • Jacek
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #25 dnia: 29 Wrzesień 2016, 21:10:58 »
A ta plama pod kaczką - to bardziej większa z prawej, czy bardziej mniejsza z lewej?
Bo jeśli duża (szybko powstała) z prawej - to nie trzeba odkręcać zbiornika. Bo to nieszczelność na rurze "doprowadzającej". Tam są dwie objemki na takim gumowym kołnierzu. Widać to, jak się (na leżąco) wsadzi głowę pod prawy tylny błotnik.
A jesli plama z lewej, powoli powstająca ("kapiąca") -  to  rurka na króćcu, na górze zbiornika. W zasadzie wszystko opisał "Reu2cv":
 
(...)Warto sprawdzić krótka gumowa rurkę miedzy zbiornikiem (właściwie czujnikiem) a długą plastykową rurką która idzie z tyłu do przodu.
Niestety, żeby dojść, w nowszych kaczkach trzeba spuścić zbiornik.
Ta rurka wysycha, pęka, i wpuszcza powietrze.

Mam nadzieje ze wytłumaczyłem się, mój Polski jest trochę zardzewiały :)

Dodałem fotki z http://www.sillycvs.co.uk/062CVRESTORATIONS-a.htm

Reuven
« Ostatnia zmiana: 30 Wrzesień 2016, 20:23:31 wysłana przez hurtownia2cv »

Offline assoteamdriver

  • Nowicjusz
  • *
  • Reputacja: 0
    • Filip
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #26 dnia: 30 Wrzesień 2016, 10:31:17 »
Dziękuję za pomoc!

Faktycznie sprawa była banalna. Zbiornik wyjęty, gumowa rurka była totalnie spęczniała i pęknięta wzdłuż.

Offline Gusto

  • Global Moderator
  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 21
    • Olek
Odp: pompa paliwa
« Odpowiedź #27 dnia: 01 Październik 2016, 13:41:34 »
Proponuję sprawdzić polaczenie na całej długości do gaźnika. Samochody mamy wiekowe a guma lubi się starzec ;)