Autor Wątek: zerwany gwint w glowicy do przewodu olejowego  (Przeczytany 294 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zloek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 10
zerwany gwint w glowicy do przewodu olejowego
« dnia: 10 Grudzień 2016, 13:00:50 »
zerwany gwint w glowicy do przewodu olejowego

chyba każdy z nas to zna.
Ale ja mam zerwane już dwa w dwóch głowicach i kaczucha stoi od 2 tygodni.
Zamówiłem już zestaw naprawczy do gwintów M7, bardzo drogi bo nietypowy.

Macie jakieś rady jak to przykręcić raz a dobrze? A może są jakieś inne patenty?

Offline zloek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 10
Odp: zerwany gwint w glowicy do przewodu olejowego
« Odpowiedź #1 dnia: 23 Grudzień 2016, 11:48:43 »
ktoś coś?

Czy macie dobre patenty na uszczelnienie tego?
Może folia aluminiowa?, jakies silikony?

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 63
    • Herbert
Odp: zerwany gwint w glowicy do przewodu olejowego
« Odpowiedź #2 dnia: 23 Grudzień 2016, 12:56:24 »
Może na jakis kleju wysokotemperaturowym.? Cisnie duzego tam nie ma ale potem to juz moze byc nie rozbieralne.
tak czy siak głowica do roboty albo wymiany,wiec nie zaszkodzi spróbować.
Moze klej do gwintów,nie wiem tylko jaka temperature wytrzymuje,ale poszedł bym w tym kierunku.

Offline Roberto

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 45
    • Robert
Odp: zerwany gwint w glowicy do przewodu olejowego
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Grudzień 2016, 16:09:27 »
Łukasz ,

klej średniodemontowalny Loctite 243, temperatura do 180 stopni

Niebieski!

Jak nie pomoże, to dawaj czerwony- jest duuuużo silniejszy.

Zaleta -że z zastosowanym niebieskim  silnym momentem klucza jednak to wykręcisz.

Nie wiem jaki jest ubytek w gnieździe, jak bardzo duży to trzeba by poszukać takiej specjalnej pasty , kleiłem kiedyś brok  :) w bloku  :)silnika w BMW i trzymał jak się masz.

Ale nie pamiętam jak się to nazywało, najdziesz w necie "klej do metalu", będzie dobrze.

Tu masz cytat ,że strony:
LOCTITE 243 to średnio demontowalny produkt do zabezpieczania połączeń gwintowych ogólnego zastosowania. Zapobiega luzowaniu się części poddawanym drganiom, takim jak śruby mocujące, nakrętki lub kołki. Działa na wszystkich metalach, również na substratach pasywnych (np.stali nierdzewnej, aluminium i powierzchniach platerowanych). Cechuje się tolerancją na lekkie zanieczyszczenie olejami przemysłowymi, np. olejami silnikowymi, olejami zapobiegającymi korozji i chłodziwami.
Korzyści ze stosowania

Zapobiega samoodkręcaniu się części poddawanym drganiom, takim jak śruby mocujące pomp, skrzyń biegów lub pras
Działa na wszystkich metalach, również na substratach pasywnych (np. stali nierdzewnej, aluminium i powierzchniach platerowanych)
Cechuje się tolerancją na lekkie zanieczyszczenia olejami przemysłowymi, np. olejami silnikowymi, olejami zapobiegającymi korozji i chłodziwami
Umożliwia demontaż przy użyciu narzędzi ręcznych w celu dokonania przeglądu

Proszzzzz...
Pozdrawiam ,
Roberto

(°\=/°)