Autor Wątek: 10-11 czerwca okolice Tarnowa - V spotkanie miłośników Zabytkowej Motoryzacji  (Przeczytany 124 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dajanka

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 1
Zapraszam do zgłaszania i wzięcia udziału ! Wiele nagród, około 10 pucharów, ciekawa trasa, przygotowane noclegi, świetna atmosfera, impreza integracyjna, solidna organizacja ! Nie moze Was zabraknąć ! Wzór zgłoszenia w ostatnich postach w wydarzeniu ;)

https://m.facebook.com/events/1661211654181373?ref=m_notif&notif_t=story_reshare



Offline Dajanka

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 1
10 czerwca
 
11.00- otwarcie biura zlotu i rejestracja uczestników w pałacu w Łęgu Tarnowskim. 
12:00- oficjalne rozpoczęcie zlotu
12.45- przejazd na parking kościelny parafii św. Trójcy w Łęgu Tarnowskim, błogosławieństwo uczestników oraz poświęcenie pojazdów.
13:30- formowanie kolumny, przejazd do miejscowości Siedliszowice
14:00- poczęstunek przygotowany przez koło gospodyń "U Tatara"
16:00- formowanie kolumny, powrót do miejscowości Łęg Tarnowski (Centrum Kulturalno- Oświatowo- Sportowe w Łęgu Tarnowskim)
16:30- Czas wolny
17:00- Próba sprawnościowa chętnych uczestników przygotowanym samochodem.
18:30- Ogłoszenie wyników próby sprawnościowej.
19:00- Impreza integracyjna, zabawa taneczna (Festyn w Łęgu Tarnowskim)
 
11 czerwca
 
8.00. - śniadanie w budynku KOS
10:00- przejazd na rynek w Żabnie
10:30- otwarcie biura zlotu, rejestracja uczestników
12:00- oficjalne rozpoczęcie drugiego dnia zlotu.
12:40- formowanie kolumny, przejazd do miejscowości Zabawa
13:00- zwiedzanie parafii Zabawa, obejrzenie wraku samolotu Dakota c-47, poznanie historii militarnej regionu związanej z wrakiem (będzię się to odbywać podczas 30 lecia beatyfikacji Karoliny Kózkównej), poczęstunek z grilla dla kierowców.
15:00- formowanie kolumny, przejazd do miejscowości Szczurowa
15:30- oficjalne powitanie uczestników w parku widokowym pod pałacem w Szczurowej, dla chętnych Test Automobilisty
17:00- ogłoszenie wyników testu automobilisty, rozdanie nagród i pucharów.
18:00- oficjalne zakończenie zlotu

Trzy możliwości noclegu :

Pierwsza- wyznaczone będzie miejsce dla Kamperów, przyczep i namiotów ( ilość miejsc nieograniczona )

Druga - nocleg w budynku Centrum Kulturalno Oświatowo Sportowym na materacu ( pościele we własnym zakresie ) ilość miejsc ograniczona.

Trzecia - za przedpłatą mogę zarezerwować noclegi w hotelu w Niedomicach lub Żabnie.

Zapewnione będzie także zaplecze sanitarne ( prysznice, łazienki itd.)

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc noclegów 2 i 3 rodzaju proszę o zgłoszenia z uwzględnienie ilości osób  w pojeździe, rodzaju noclegu, długości uczestnictwa ( dzień lub dwa dni ).

Offline Kryptek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 35
    • Andrzej
Niestety ten termin mam zajęty :( a szkoda bo imprezka "lajtowa" i zapowiada się ciekawie.

Offline Dajanka

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 1
Bardzo szkoda :) impreza organizowana przeze mnie i na prawde jakies doswiadczenie mam i przygotowuje tak zlot w oparciu o swoje potrzeby.  Co wymagalbym bedac gosciem. 3 posilki.  Nocleg . bez wpisowego ;)