2CV od strony technicznej > Mechanika

Zerwany gwint

(1/1)

Kryptek:
Jak wiadomo lepsze jest wrogiem dobrego >:D Delikatnie pocił się korek spustowy oleju. Wykręciłem dałem nową uszczelkę miedzianą jeszcze silikon uszczelniający i .... jedziemy. na stację zatankować. Wychodzę a tu jezioro oleju, korek 15 metrów wcześniej na wjeździe. Laweta i do garażu. Sprawdziłem i wygląda to tak,że 3/4 korka mogę włożyć swobodnie i dopiero łapie gwint może ze dwa zwoje i jak pociągnę mocniej to znów luźno. Jednym słowem zerwałem gwint :( 
Macie jakieś sugestie.......

petercvw:
Ja myślę że są sposoby. Gwint jest 16.
Pierwszy - przegwintować
Drugi - helicoil
https://allegro.pl/oferta/sprezynka-naprawy-gwintu-helicoil-m16-x-1-5-x-33mm-7189023484
https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawy-gwintu-korka-miski-oleju-m16-do-m17-9615483745
A co koledzy myślą??
https://youtu.be/ZNpvmy84ljo

marekclub:
Hej. Na allegro są zestawy korków nad wymiarowych z uszczelkami. może to pomoże :https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-do-korkow-oleju-korki-olejowe-534-9447174535?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=NmZmNjYyZTYtYTNmYy00Nzk2LTk0ZjQtNTZmZTRkOWU5ZmVkAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=c7536c82-a1fc-434c-9d89-d870019d2fca

Kryptek:
Panowie dzięki za podpowiedzi . Zakup zestawu dokonany a filmik pokazuje jak to robić :)

petercvw:
No i git. Opowiedż później jak Ci wyszło.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej