Autor Wątek: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy  (Przeczytany 851 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Docia

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 0
    • Dorota
Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« dnia: 24 Kwiecień 2017, 08:31:39 »
Witajcie
Po majówce mam zawieźć koleżankę na ślub a tu się okazuje, że kaczucha się buntuje.
Jest problem z odpaleniem i problem podczas jazdy, coś strzela, jakby w pewnym momencie zabrakło paliwa, szarpie.
Nie wiedziałam jak dodać filmik więc wrzuciłam go na stronce do pobrania, w którym słychać (mam nadzieję, że słychać) co się dzieje

 :'( :'(https://ufile.io/w2cd4

Offline Kryptek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 36
    • Andrzej
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Kwiecień 2017, 08:58:51 »
Trzeba sprawdzić czy jest iskra na świecach. Podejrzana może być cewka albo rozjechał się zapłon.

Offline ural

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 20
    • Paweł & Iza
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Kwiecień 2017, 09:02:49 »
Kondensator
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Alzheimera i zapomnieć wypić.

Offline Docia

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 0
    • Dorota
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Kwiecień 2017, 09:16:38 »
Kondensator

świece był zardzewiałe, wymienione na świece z drugiej kaczki i odpala na dotyk ale nadal przerywa podczas jazdy

Gdzie znajduje się kondensator?

Offline Roberto

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 46
    • Robert
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #4 dnia: 24 Kwiecień 2017, 10:06:04 »
Tu masz linkę po niemiecku ze zdjęciami, biblia dla użytkowników kaczek

http://www.entmontage.de/zuendung.htm

Luzujesz alternator, zdejmujesz wiatrak, wewnątrz w środku /tam gdzie wkładasz ewentualnie korbę/ jest śruba /głęboko/ 14, klucz tylko rurkowy cienkościenny normalna nasadka tam nie mieści się.
Nie łatwo wiatrak schodzi, trzeba go delikatnie poruszyć, uderzając np w klucz.
Najtrudniejsze zadanie to zdjęcie wiatraka.

Nawet Koledzy z DE wykonują takie urządzenie jak na zdjęciu:

http://www.entmontage.de/bilder/tips/2cv_luefterrad-abzieher-dominik_g.jpg

Dostajesz się do pokrywy prostokątnej, odkręcasz ją, to są te trzy śrubki na normalny wkrętak, pod spodem masz kondensator.

Żeby było łatwiej wymienić odkręć całość to są te poziomo ustawione 11 z możliwością obracania całego zestawu z przerywaczem
Potem sprawdź koniecznie przerwę na przerywaczu/0,4 mm/ja ustawiam 0,35 :P i moment zapłonu.

Ale to później, ktoś Ci napisze jak to zrobić/ja muszę lecieć/, banalnie proste to jest ale pierwszy raz nie łatwo
Pozdrawiam ,
Roberto

(°\=/°)

Offline Docia

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 0
    • Dorota
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #5 dnia: 24 Kwiecień 2017, 11:13:39 »
Po odłączeniu kabla od regulatora napięcia kaczka chodzi jak marzenie
Co to znaczy i co nalezy zrobić?
Czy bez tego będzie chodzić?

Przepraszam za głupie pytania (jestem kobietą :-*)

Offline Kryptek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 36
    • Andrzej
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #6 dnia: 24 Kwiecień 2017, 11:37:24 »
Tu nie ma głupich pytań :) :) :). Odpowiedzi Ci nie dam ale na pewno zaraz jakiś specjalista odpowie . Cierpliwości :)

Offline ural

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 20
    • Paweł & Iza
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #7 dnia: 24 Kwiecień 2017, 11:55:25 »
Może sklejone styki w przerywaczu-PRZEPRASZAM - STYKI W REGULATORZE  wyczyścić papierkiem ściernym. Bez regulatora nie da rady- nie będzie ładowania akumulatora i można uszkodzić alternator. Dusi się podczas jazdy, bo brak mu prądu - uszkodzony regulator - na szybko podmienić na inny.
« Ostatnia zmiana: 24 Kwiecień 2017, 12:19:09 wysłana przez ural »
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Alzheimera i zapomnieć wypić.

Offline Docia

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 0
    • Dorota
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #8 dnia: 24 Kwiecień 2017, 11:59:19 »
Gdzie znajdę ten przerywacz? Co to jest? :o
Przerywacz kojarzy mi się tylko z kierunkowskazami  :P

Offline Roberto

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 46
    • Robert
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #9 dnia: 24 Kwiecień 2017, 12:05:44 »
Gdzie znajdę ten przerywacz? Co to jest? :o
Przerywacz kojarzy mi się tylko z kierunkowskazami  :P

Przeczytaj mój post z godziny 10.06 rano  dziś- są obrazki, prościej się nie da...

ural ma rację!
Pozdrawiam ,
Roberto

(°\=/°)

Offline Docia

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 0
    • Dorota
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #10 dnia: 24 Kwiecień 2017, 12:10:04 »
Dzięki :)

Offline Kryptek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 36
    • Andrzej
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #11 dnia: 24 Kwiecień 2017, 12:14:25 »
W załączniku zdjęcie przerywacza w aparacie zapłonowym

Offline ural

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 20
    • Paweł & Iza
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #12 dnia: 24 Kwiecień 2017, 12:20:30 »
PRZEPRASZAM CHCIAŁEM NAPISAĆ STYKI W REGULATORZE NAPIĘCIA.
Lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać, niż mieć Alzheimera i zapomnieć wypić.

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 63
    • Herbert
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #13 dnia: 24 Kwiecień 2017, 14:27:14 »
Z tego co pisze Docia,problem nie tkwi w zapłonie ,a w alternatorze albo regulatorze napiecia.
Ja bym najpierw przeczyscił styki w regulatorze jak napisał Paweł.

Offline Docia

  • Bywalec
  • **
  • Reputacja: 0
    • Dorota
Odp: Problem z odpaleniem, stukanie,przerywanie podczas jazdy
« Odpowiedź #14 dnia: 24 Kwiecień 2017, 14:31:38 »
Regulator napięcia jest ponitowany, nie ma śrub
Po przełożeniu z innej kaczki nic się nie zmienia. Dlaczego sądzisz że to regulator?
« Ostatnia zmiana: 24 Kwiecień 2017, 14:35:14 wysłana przez Docia »