Forum milosnikow Citroena 2CV

Samochody forumowiczów => Nasze "kaczki" => Wątek zaczęty przez: Przem@s w 20 Wrzesień 2017, 22:38:48

Tytuł: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 20 Wrzesień 2017, 22:38:48
Właśnie zostałem pełnoprawnym użytkownikiem forum - właścicielem kaczki. Za chwilę pewnie zasypię Was pytaniami, ale też postaram się wrzucić jakiś materiał z remontu, a jest co robić, jest.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: pawel.d w 20 Wrzesień 2017, 22:46:45
Stoi na kołach dość wysoko, chyba rama ok, silnik z obrazka też w miare, zostaje blacha i estetyka.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: herbi w 20 Wrzesień 2017, 22:52:01
To że stoi wysoko nie swiadczy jeszcze o tym,że rama dobra.Szczeliny przy trójkatach troche nierówne wiec moze to już oznaki złego stanu ramy.
Gratuluje zakupu i czekamy na wiecej informacji.Oby były jak najlepsze.  :)
Jest na "chodzie" ?
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 20 Wrzesień 2017, 23:19:20
Sama rama wydaje się być w przyzwoitym stanie, w okolicy przedniej osi jest zupełnie  w porządku.  Trójkąty nad błotnikami nie są przykręcone, tylko nałożone do zdjęcia. Co mnie zastanawia, a nie zauważyłem tego przy zakupie, chociaż robiłem do niej trzy podejścia, cały samochód jest pochylony na zawieszeniu na prawą stronę. Może macie jakieś sugestie w tym temacie ...
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: herbi w 21 Wrzesień 2017, 07:48:10
Wysokosc zawieszenia ,a tym samym i pochylenie ustawia sie na ciegnach wychodzacych z "perszingów" czyli tych rur pod spodem auta.
czemu jest pochylony trudno powiedziec.Jak zdejmiesz bude z ramy to moze cos sie wyjaśni.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: kaczogród w 21 Wrzesień 2017, 07:48:25
Witaj - przechylenie na bok to prosta sprawa wystarczy poskręcać pręty trzymające wahacze [wychodzi z rury ze sprężynami do wahaczy- wcześniej oczyścić i nasmarować gwint a następnie klucz 9 ] i mierzyć  odległość podwozia do podłoża -żeby wszędzie była równa. W ten sposób uzyskasz poziom.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: ural w 21 Wrzesień 2017, 08:53:30
Sławku, z tym kluczykiem nr 9 to można podejść do samochodu po wcześniejszym remoncie. Ostatnio chciałem poukręcać druty mając tubusy wyjęte i skręcone w imadle, a nakrętką nawet nie drgnęła.

Gratuluję zakupu i bierz się po koleji za remont - rozbieranie,rozkręcanie itp. W tym momencie możesz narobić więcej szkód prostując samochód. Odnośnie ramy - nie ma dobrych ram, ale można jeszcze coś z niej wykrzesać.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: herbi w 21 Wrzesień 2017, 09:27:19
No niestety,ja juz sie przekonałem,ze przy rozbiórce kaczki palnik propan-butan jest niezbędny.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: petercvw w 21 Wrzesień 2017, 09:57:57
Gratuluję zakupu - "oryginalny kolor".  Teraz - zima kaczki a lato Twoje . Życzę mało wkładowego (PLN) remontu i szybkiej  frajdy z jazdy.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Kryptek w 21 Wrzesień 2017, 11:43:20
Super kaczuszka w "barwach ochronnych" >:D powodzenia przy remoncie :)
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: ural w 21 Wrzesień 2017, 12:20:27
Faktycznie - kolor !  Żeby na polecenie ministra nie wciągnęli Ci kaczki do WOT, z obwarowaniami, że nie wolno Ci zmienić koloru - barw . ;D
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: cvkowiec w 21 Wrzesień 2017, 19:31:30
Powodzenia w remoncie i zapraszam do sklepu http://www.2cv-shop.pl/index.html na zakupy. Przy okazji podpowiadam - jak nie dasz rady z tymi drutami aby wyregulować przetnij d?że nakrętki i przyspawaj do drutów -będziesz miał możliwość kręcenia kluczem.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: hurtownia2cv w 21 Wrzesień 2017, 19:51:02
jak nie dasz rady z tymi drutami aby wyregulować przetnij d?że nakrętki i przyspawaj do drutów -będziesz miał możliwość kręcenia kluczem.
Też tak kiedyś robiłem.
...Aż do momentu, kiedy w jednej z kaczek, które przywiozłem "od Niemca" - znalazłem... bajecznie prosty (zarówno w budowie, jak i idei) przyrząd. Nazwijmy go na roboczo "pokrętka".
Załączam fotkę .. i w zasadzie nie ma co tłumaczyć  >:D

Długość jest mało istotna (moja ma 26 mm), "wcięcie" jest oczywiście na 9 mm, klucz który na to pasuje - to 24.
Do dorobienia w niemal każdym zakładzie mającym podstawowe obrabiarki do metalu
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: herbi w 21 Wrzesień 2017, 21:09:14
Dobry pomysł. Szerokość tej nakrętki gwarantuje ,ze tak szybko nie "objedzie " na pręcie z perszinga niz wąski klucz 9mm.
Można kupić gotowy pręt sześciokątny, wyfrezować w nim szczelinę 9mm i pociąć na kawałki.
Można by cos takiego zrobić ,gdyby znalazło sie kilku chętnych na takie nasadki. :)

http://allegro.pl/pret-nierdzewny-19-mm-szesciokatny-20-cm-6-kat-i6564139555.html

Sa tez inne wymiary pretów np.22
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 21 Wrzesień 2017, 22:36:38
Dzięki za wszystkie podpowiedzi, na prawdę nie sądziłem, mimo, że przeglądam to forum od dłuższego czasu, że panuje tutaj taki ruch.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Roberto w 22 Wrzesień 2017, 12:42:51
herbi - ja jestem mocno zainteresowany tym narzędziem i każdy kto ma kaczkę też powinien...

Jest to do kupienia w DE za 16,20 Euro,plus przesyłka droga, tylko sześciokąt jest 24 mm, stal narzędziowa.
Wklejam info , gdzie koniecznie każą podnosić kaczkę na podnośniku żeby kręcić tym prętem pod 9 mm klucz,ja zakładałem po trzy klucze dziewiątki i nie drgnęło. :-[

A oni piszą,że po podniesieniu idzie łatwo, ha,ha :)
Federtopfeinstellwerkzeug für Federzugstrebe, 2CV / ...
 
Ausführung: TOP Qualität
> Werkzeugzeugaufnahme: 24er Maulschlüssel
> auf das Foto klicken zum vergrößern
Anzahl pro Fahrzeug: 1
Geeignet für: 2CV / ...
Tipp: Zum Einstellen der Höhe MUSS das Fahrzeug aufgebockt werden, damit Reifen/Schwingen/Federtöpfe entlastet sind!!! Dann geht´s ganz einfach :-)
 
Lieferzeit:  bis zu 7 Werktage bis zu 7 Werktage  (Ausland abweichend)
Versandgewicht: 0,15 kg je Stück
16,20 EUR
inkl. 19% MwSt. zzgl. Ve

Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: hurtownia2cv w 22 Wrzesień 2017, 13:01:04
herbi - ja jestem mocno zainteresowany tym narzędziem i każdy kto ma kaczkę też powinien...
(Co prawda nie do mnie, ale odpiszę...a co...)
Mam znajomych metalurgów z naprawdę wypasionym parkiem maszynowym (np. potrafią dorobić kaczą kolumnę kierowniczą - z tymi rowkami, które wchodzą na wieloklin maglownicy).
Mam też ORYGINAŁ, który wezmę w kieszeń, pokażę Im i zapytam o cenę wykonania (przy założeniu, że np. 10 sztuk)
sześciokąt jest 24 mm, stal narzędziowa.
No właśnie taki jest ten mój.
I mam wrażenie, że mniejszy być NIE MOŻE. Przecież te ścianki (to, co pozostanie po wyżłobieniu szczeliny "9") muszą mieć jakąś wytrzymałość.
..i to niemałą....
koniecznie każą podnosić kaczkę na podnośniku żeby kręcić tym prętem pod 9 mm klucz,
Ja podstawiam kobyłki i kręcę z kanału.
A oni piszą,że po podniesieniu idzie łatwo, ha,ha :)
...ZA DRUGIM razem - już tak.... ;)
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: tomi w 22 Wrzesień 2017, 14:06:51
Jak coś to kolejny chętny jest  :D
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: herbi w 22 Wrzesień 2017, 14:42:23
W taki razie Jacku,zapytaj o wykonanie 10szt,napewno tylu chetnych sie znajdzie.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Krzysiekpat w 22 Wrzesień 2017, 20:17:55
Witam , ja też chętny jestem na 1 sztkę :)
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: marekclub w 22 Wrzesień 2017, 20:35:38
ja też poproszę . za kilka dni zabieram się za wymiane ramy więc na pewno się przyda.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: sindbad1947 w 22 Wrzesień 2017, 20:50:59
 :)Gratuluję zakupu. :)
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 23 Wrzesień 2017, 10:12:48
Ja oczywiście też się piszę na taką "pokrętkę".
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: tomi w 23 Wrzesień 2017, 13:44:51
A malowanie (maskowanie) kaczuchy oczywiście rewelacyjne  :D
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: cvkowiec w 25 Wrzesień 2017, 13:04:43
Jacku długość 26 mm. to stanowczo za dużo. Sprawdziłem i ten wymiar powinien mieć max 18 mm. Chyba ,że chcesz przeszlifowywać zagłębienie w drucie do tej długości. Jadę dorobić to ustrojstwo ale ze zwykłej stali nie z kwasicy. Jak ktoś będzie w potrzebie to podeślę i powiem ile mi wyszło.
Tytuł: pokrętka
Wiadomość wysłana przez: hurtownia2cv w 26 Wrzesień 2017, 16:34:53
Faktycznie!
Aż przymierzyłem "na żywca", bo mi się zdawało, że "a co tam Mirek pier....." ;)  >:D "przecież mam oryginalną, to musi pasować".
A nie pasuje! Tzn. "no prawie, prawie.. ale...". Może - gdy to wszystko było nowe (i pręt "surowy", bez np. pomalowania Bitexem czy innym czymciś... i gdy ruda nie właziła..) to to tak "na styk" wchodziło i było dobrze.. Ale teraz - nie chce.
Tak więc - gdy będę u tych moich magików - to nie dość, że do wyceny podam wymiar o kilka milimetrów mniejszy, to i moją - każę o te kilka milimetrów skrócić.
Ukłon za czujność, Mirku! :)
("plus jeden" w punkcikach Ci klikam, a co ) :)
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: cvkowiec w 26 Wrzesień 2017, 18:07:44
Jak tych plusów nałapie to i flaszkę będzie trzeba postawić tylko ile ich muszę nazbierać bo w regulaminie nic o tym nie pisze a kilka ich już chyba mam. A tak nawiasem to gdzie te punkty się zapisują i jak je się nadaję bo za bardzo  nie wiem>
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: marekclub w 26 Wrzesień 2017, 21:20:32
Więc ja zamawiam 4 szt. A flaszke z wami chętnie wypije .
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: hurtownia2cv w 26 Wrzesień 2017, 21:24:26
Mirku, pokazuję i objaśniam:
"Punkty", o których mówię - nazywają się (pojęcia nie mam dlaczego) REPUTACJA.
Widać je u każdego pod jego sygnaturką, przy każdym poście (fotka).
Możesz ich nazbierać... ile tylko chcesz.
...i absolutnie nic z tego nie wynika :)
(prócz tej flaszki do postawienia, oczywiście!)   >:D ;)

Są rodzajem "podziękowania" komuś za coś.
Dlatego - gdy jesteś zalogowany (!) - to u każdego pod sygnaturką widać napis "POMÓGŁ" (fotka).
Gdy w niego klikniesz - "dodajesz punkt" komuś tam, w ramach podziękowania :)
...Kumasz ? :)

..no to .. możesz kliknąć U MNIE... w ramach treningu  ;) ;D
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: hurtownia2cv w 26 Wrzesień 2017, 21:37:00
A oni piszą,że po podniesieniu idzie łatwo, ha,ha :)
...ZA DRUGIM razem - już tak.... ;)
A wracając jeszcze raz do tematu "pokręcania":
- ZA DRUGIM RAZEM łatwo idzie RÓWNIEŻ dlatego, że ...
..zainwestowałem też w GWINTOWNIKI M11 x 1 oraz NARZYNKĘ, też M11 x 1.
Po rozkręceniu "pocięgła perszinga" - "poprawiam" gwinty, smaruję i dopiero wtedy składam z powrotem.
Wtedy idzie .. czasem nawet SAMYM kluczykiem "9".....
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Kryptek w 28 Wrzesień 2017, 10:35:59
Jacku też piszę się na 1 sztukę :)  Mirku a co do tych punktów to Jacek pier... >:D  Za każdy punkt jest flaszka >:D ;D >:D ;D
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: cvkowiec w 28 Wrzesień 2017, 13:42:36
Nie za bardzo teraz wiem kto komu . Ten co daje punkty stawia czy ten co otrzymuje. Pytam się bo nie chce zaliczyć wpadki.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: hurtownia2cv w 28 Wrzesień 2017, 15:09:03
Jak we wojsku ze salutowaniem:
- niższy wyższemu...   >:D
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: cvkowiec w 02 Październik 2017, 14:12:13
A ile ci Bozia wzrostu dała. Tylko nie przeginaj liczymy na bosaka i bez nakrycia głowy. Włos nastroszony,irokez czy na skina też się nie liczy.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: cvkowiec w 02 Październik 2017, 14:25:34
Mam te pokrętełka koszt za sztukę to 15 zł . Dostępne prywatnie. Kto chce proszę pisać sms z danymi do wysyłki +wysyłka ma się rozumieć (25zł). Możecie się jakoś skrzyknąć i raz wyślę. (Koszt pokrętełka to 13 zł+ koszty organizacyjne=do równego rachunku 15 zł)
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: hurtownia2cv w 02 Październik 2017, 18:28:28
Brawo Ty! :)
Ja swoje zamówione DWADZIEŚCIA SZTUK odbieram pojutrze.
...mam nadzieję, że ci, którzy U MNIE się na nie "zaklepali" - nie wycofają się teraz z deklaracji ?
Bo na cholerę mi ich AŻ DWADZIEŚCIA ?
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: petercvw w 02 Październik 2017, 18:51:52
Wisior, brandzoletka >:D. Sprzedasz na zlocie jak ja nalepki, którymi tapetuję  >:D.
Forumowicze Jacek dotrzymują słowa. :) będzie dobrze.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 02 Październik 2017, 22:00:17
Tak, żeby nie uciekać od tematu,
są postępy, ... ale powody do radości niespecjalnie są
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 02 Październik 2017, 22:06:06
Potrzebuję podpowiedzi jak zdemontować pompę hamulcową. Przewody odkręcone, pedały "rozpięte", płyn spuszczony, obie śruby M9 wykręcone, a nie mogę rozdzielić jej od pedałów. Czego nie widzę?
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: hurtownia2cv w 02 Październik 2017, 22:34:15
Potrzebuję podpowiedzi jak zdemontować pompę hamulcową. Przewody odkręcone, pedały "rozpięte", płyn spuszczony, obie śruby M9 wykręcone, a nie mogę rozdzielić jej od pedałów. Czego nie widzę?
I nie rozdzielisz, dopóki nie wyciągniesz całego "zestawu" (pompa + pedały) DO WEWNĄTRZ samochodu.
A to z kolei - nie uda Ci się, dopóki nie odepniesz zbiorniczka od pompy.
OSTROŻNIE! Wiekowe zbiorniczki potrafią się przy tym ukruszyć. Łamie się jeden (przynajmniej jeden..) z króćców, którymi siedzi w gumkach (będących swoistą "redukcją") w pompie. A wtedy - zbiorniczek możesz wyrzucić.
Ja podważam szerokim dłutem - raz przy jednym króćcu, raz przy drugim ..i jakoś wychodzi :)
Mirek ma u siebie w sklepie nowe takie gumki. Warto zamówić, bo wyjęte - zwykle ciekną po ponownym włożeniu
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 02 Październik 2017, 22:38:55
Potrzebuję podpowiedzi jak zdemontować pompę hamulcową. Przewody odkręcone, pedały "rozpięte", płyn spuszczony, obie śruby M9 wykręcone, a nie mogę rozdzielić jej od pedałów. Czego nie widzę?
I nie rozdzielisz, dopóki nie wyciągniesz całego "zestawu" (pompa + pedały) DO WEWNĄTRZ samochodu.
A to z kolei - nie uda Ci się, dopóki nie odepniesz zbiorniczka od pompy.
OSTROŻNIE! Wiekowe zbiorniczki potrafią się przy tym ukruszyć. Łamie się jeden (przynajmniej jeden..) z króćców, którymi siedzi w gumkach (będących swoistą "redukcją") w pompie. A wtedy - zbiorniczek możesz wyrzucić.
Ja podważam szerokim dłutem - raz przy jednym króćcu, raz przy drugim ..i jakoś wychodzi :)
Mirek ma u siebie w sklepie nowe takie gumki. Warto zamówić, bo wyjęte - zwykle ciekną po ponownym włożeniu
Wieeeelkie dzięki, rewanżuję się punktem.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: ural w 02 Październik 2017, 23:02:42
Ja Ci sprzedam bardzo dobrą radę jaką otrzymałem od Łukasza ZLOLKA- rób systematycznie etapami, jak jesteś przy tylnym nadkolu, to go rób aż skończysz i bierz się za następny element. Nie skacz po całym samochodzie, bo Cię temat przerośnie i się szybko zniechęcisz - nie będziesz wiedział w co ręce wsadzić. Roboty jest, ale jak w każdej kaczce, tylko masz większe dziury, ale robota identyczna jak przy małych. Powodzenia.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Kryptek w 03 Październik 2017, 09:32:35
Ural ma rację  :) działaj systematycznie, no chyba, że nie robisz sam i budę przygotowujesz dla kogoś innego do roboty, to wtedy musisz ją ogołocić ze wszystkiego
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: cvkowiec w 03 Październik 2017, 10:35:54
Ja proponuję przed rozbieraniem i rozcinaniem pomierzyć i pozapisywać  wszystkie wymiary przekątnych słupków wnęk drzwiowych itd. Jak porozcinasz to potem nie połapiesz wymiarów. Rób to bardzo dokładnie. Przed malowaniem wszystko poskładaj i jeszcze raz sprawdź czy jest OK. Możesz również podspawać wewnątrz szkielet aby ci się te wymiary nie poprzesuwały.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 06 Maj 2018, 23:36:29
no to i ja się pochwalę, nad czym zima mi minęła ...
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 06 Maj 2018, 23:38:51
...
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: petercvw w 07 Maj 2018, 08:15:12
No i kolega Przemek w zimę nie próżnował  :)
To na jakim etapie jesteś. Tak jak na zdjęciach czy dalej. Szansa na wyjazd kiedy?
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 15 Maj 2018, 22:34:24
No i kolega Przemek w zimę nie próżnował  :)
To na jakim etapie jesteś. Tak jak na zdjęciach czy dalej. Szansa na wyjazd kiedy?


Na dzień dzisiejszy: buda wyspawana - w podkładzie, podwozie prawie złożone na nowej ramie, silnik i skrzynia ogarnięte (nowe pierścienie, zapłon, chłodnica oleju, uszczelnienia, przetarte zawory). Gaźnik właśnie wrócił po pełnej regeneracji z Puszczykowa.
Mam nieśmiałą nadzieję, że w wakacje wyjadę.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: marekclub w 16 Maj 2018, 20:35:17
Pięknie oby tak dalej.Jestesmy na podobnym etapie składania.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: cvkowiec w 16 Maj 2018, 20:55:12
Jak to teraz w modzie -BRAWO TY. Widzę ,że słuchasz rad. Zapowiada się bardzo ładnie. Jak zapał i chęci nie miną to może a raczej na pewno z brzydkiej kaczuszki wyrośnie okazały kaczor. Trzymam kciuki aby twoje marzenia się spełniły.
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 17 Maj 2018, 12:38:04
Jak to teraz w modzie -BRAWO TY. Widzę ,że słuchasz rad. Zapowiada się bardzo ładnie. Jak zapał i chęci nie miną to może a raczej na pewno z brzydkiej kaczuszki wyrośnie okazały kaczor. Trzymam kciuki aby twoje marzenia się spełniły.

Dziękuję. Zapału i chęci nie braknie, gorzej z czasem : )
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 27 Maj 2018, 22:20:47
sobota "pracująca"
Tytuł: Odp: 2CV6 CLUB 1986
Wiadomość wysłana przez: Przem@s w 27 Maj 2018, 22:25:31
PIERWSZE pasowanie, buda przy spawaniu mierzona była pod oryginalną ramę, której niestety musiałem podziękować, ale jak widać na nową też pasuje :)
do małej korekty tylko dolne uszy przednich błotników