Inne ... > Pozostałe marki

KUBEL REMONT

(1/16) > >>

petercvw:
it's time for kubel - nie wiem czy się z Wami dzielić i pisać na forum 2cv o konkurencie vw kublu i jego remoncie ale jestem tylko tu zarejestrowany. Patrząc że jest rubryka pozostałe marki   myślę -spróbuję w końcu dla konesera/miłośnika aut nie zawsze jest ważna marka tylko miłość do czterech kółek (jeśli nie chcecie bym co kolwiek pisał/zamieszczał - proszę napisać lub admin daj  znac). Wczoraj dogadałem się z lakiernikiem/mechanikiem (tego co zrobił mi entka) żeby przyśpieszyć i zacząć remont to zacznę mu rozbierać kubla. Będę mu dostarczał części małe, które mogę u siebie zdemontować - drzwi, maskę/klapę, zderzaki, ramę szyby, błotniki a na końcu samą "wannę" zaciągnę. I tak się wziąłem do roboty - konstrukcja prosta jak cep, z pomocą śrubokręta x i imbusa zdemontowałem drzwi. Muszę wam powiedzieć że mimo umieszczenia dość wysoko drzwi to dół jest troszkę (nie wszystkie) rdżą nadgryziony. Szukam jak na 1,2 zdjęciu pasa tylniego- biodrówka - może ktoś ma albo wie gdzie kupić to biorę w ciemno bo go brakuje (resztę mam oryginały). Samochód mam zamiar pomalować na żóły kolor + czarne wstawki i zderzaki. Myślałem o chromie typu klamki/lusterka/kierunkowskazy/reflektory - ale te cęści mam, kupować nowe oryginały kasa a chińskie oryginały - tandeta; myślałem o chromie ale tu tez kasa (ramka od przód lampy 150 zł) i.... dlatego doszedłem do wniosku yellow/black is ok  :), choć połowa rodziny myśli o white/black. Samochód ten ma być wesoły - poważna jest dla mnie panna kaczka.  ...może kiedyś zamiast kaczką to dla jaj przyjadę kublem - jak mnie wpuścicie  >:D

herbi:
Piotrek pisz i wstawiaj zdjecia, zawsze miło poczytac o czyichś dokonaniach.
A tak na marginesie,rób zdjecia jak cos rozbierasz ,zawsze sie przydadza przy składaniu.

Gusto:
Piękne autko! Mam nadzieje że po remoncie będzie tak ładnie wyglądać jak Twoja kaczuszka!

Roberto:
Piotr,

po pierwsze - nie cykaj się tylko  -pisz o remoncie auta u nas na Forum.

Nieskromnie powiem ,że wychowałem się przy garbusach , sam miałem 11 sztuk rok po roku.Potem dwa ogórki.

Robiłem przy nich sam.Wymiana tarczy sprzęgła z wyjęciem silnika i ponownym włożeniem i uruchomieniem- 1 godzina 45 minut, taki mój rekord. W pojedynkę.

Nie ukrywam,że żyłem z tego w ciężkich czasach.

A mój Tata zmienił garbusów ponad 30 sztuk, jeździł rok, sprzedawał i kupował młodszego.Dlatego zawsze były to auta 8-10 letnie

co na komunę było i tak dobrze.Olewaliśmy wspólnie komunistyczną motoryzację.

Zaczynaliśmy od tego z małą owalną tylną szybką /nie dzieloną jak "precel"/ ,był z 1955 roku.

Mam je we krwi, chętnie pomogę - jestem  "eksperymentem " :)w tych sprawach.

A gaźnik to w końcu Solex jak w kaczce. ;)

Możesz na mnie liczyć.

W garażu, mam sporo gratów, ale pasów biodrowych niestety nie.

I trzaskaj go na żółto /tylko wybierz rozsądnie odcień/ z czarnymi elementami ,w końcu takie były robione na USA.

Tylne światełka masz od 1303/ te duże/, czy zagłębione w błotniku, małe?

petercvw:
Dzięki koledzy za przepustkę. Robota dopiero rusza a parcie końca mam na kwiecień - pomału. Dzieki Robert za chęci, nie wiedziałem że oprócz skrzydeł to masz i garba  ;). Światła mam małe -ogórkowe i to jedyne co chcę zmienić na duże tzw. stopa słonia - tak mi się podoba, myślałem jeszcze o rurach/pałąkach ale to by przypominało nie kubla. Żółty lezy mi odcień fiata 500. Tak jak na focie - taki kierunek.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej