Autor Wątek: stopien oryginalnosci  (Przeczytany 73 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline herbi

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 71
    • Herbert
stopien oryginalnosci
« dnia: 08 Październik 2018, 19:17:44 »
Natknałem sie w OLX-sie na takie ogłoszenie sprzedazy 2cv-ki
https://www.olx.pl/oferta/citroen-2cv-CID5-IDvXPja.html#1f5c694071

i nie było by w tym nic dziwnego,ale zastanawia mnie opis stanu samochodu wykonany przez Instytut Mechaniki Samochodowej.
Są w tym raporcie opisane poszczególne podzespoły samochodu i według instytuty wszystko jest oryginalne,nie naruszone a stopien oryginalnosci tylko 95%
To co jest nie oryginalnego w tych 5%? wymieniony olej w skrzyni biegów?
Moze mi to ktos wytłumaczy na chłopski rozum, bo jezeli cos jest oryginalne,nie naruszone to chyba powinno być 100%.
POmijam juz karoserie bo tu mozna doszukac sie jakis ingerencji lakierniczych,np zderzaki, ale powinno to byc zaznaczone,ale silnik i skrzynia?
Czy sie myle?
« Ostatnia zmiana: 08 Październik 2018, 19:25:12 wysłana przez herbi »

Offline petercvw

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 71
    • Piotr
Odp: stopien oryginalnosci
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Październik 2018, 19:54:21 »
I jeszcze kasa, ile trzeba zapłacić. Dla mnie to pierdoły. Pieniądz czyni cuda a papier jest cierpliwy i można ... moźna pisać co ślina na język przyniesie. Lubię takie gęste opisy. A na nie często ludzie się łapią. Herbert za te kasę nie wierzę.
Brakuje tylko, że zrobione przez fachowca/pasjonat. .... itd.
« Ostatnia zmiana: 08 Październik 2018, 19:56:38 wysłana przez petercvw »

Offline Kryptek

  • Uzależniony od 2CV
  • *****
  • Reputacja: 37
    • Andrzej
Odp: stopien oryginalnosci
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Październik 2018, 20:17:24 »
A co z przyciskami koło licznika  :-\  a kierunkowskaz jakiś krótki i nie po tej stronie ( chyba że ja mam nie po tej stronie :o) :P no i siedzenie w stanie idealnym >:D... no ale pewnie czepiam sie bo cena jak za autko ze zdjęcia całkiem przyzwoita :). Sama rejestracja na żółte to ponad 1000zł
« Ostatnia zmiana: 08 Październik 2018, 20:20:28 wysłana przez Kryptek »

Offline Mr. Viper

  • Fanatyk 2CV
  • ****
  • Reputacja: 2
    • Mathieu
Odp: stopien oryginalnosci
« Odpowiedź #3 dnia: 09 Październik 2018, 00:57:26 »
Ten znaczek to aby na pewno występował przy takim grillu? Bo raz widziałem egzemplarz z takim grillem i nie widziałem tam by znaczek był tak umiejscowiony.
Nissan Stagea R34=nawet nie próbuj się ze mną ścigać!