|
Dodany: 2009-10-11, 18:41:48
Silnik 2CV 4 1977 r. 24 KM Po remoncie kapitalnym.
Wpadł mi w ręce oryginalny zestaw naprawczy Tłoki, cylindry, pierścienie, wiedziałem że mam taki silnik w częściach więc go zbudowałem, żeby pojeździł w mojej 2CVAZA’66, dopóki nie będę miał oryginalnego. Teraz mam oryginał wiec ten mi nie potrzebny.
O silniku:
Zrobiłem (oprócz wymienionego zestawu), panewki główne, panewki sworzni tłokowych i pełen remont głowic: gniazda, prowadnice, zawory i uszczelniacze. Wstawiłem nowe simmeringi.
Silnik pojeździł rok, potem rok przestał, regularnie kręcony a teraz mi już nie potrzebny.
Silnik nie cieknie jest dotarty bo zrobiłem nim 3000 km.
Jeździ 90 km/h, przepisowe dla tego silnika 105 uda się pewnie osiągnąć po włożeniu większej dyszy głównej w gaźnik. (jednogardzielowy za to sprawdzona konstrukcja SOLEX 34, kto zna garbusy wie jaki to dobry gaźnik, bo w nich też był montowany)
za to spalanie tego silnika w mieście nie przekracza 5,5 l. a w trasie jeśli się nie spieszyć nie przekracza 5 l. Jeśli ktoś by chciał posiadam również pochodzącą z tego samochodu oryginalną bębnową skrzynię biegów NIE SPRAWDZONĄ w jeździe ale ”na sucho” wszystkie biegi wchodzą. Silnik i skrzynia pochodzą ze ”złamanego” samochodu, więc mniemam że skrzynia też jest sprawna.
Widoczne na zdjęciach wgięcia w czołowej obudowie już nie istnieją, wymieniłem ją na ”prostą”
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2009-10-11 19:01:41
Załączniki
Julian2-041-(07).jpg
|
(rozmiar: 1.32 MB, pobrań: 72)
|
Pobierz
|
Julian2-042-(07).jpg
|
(rozmiar: 1.69 MB, pobrań: 69)
|
Pobierz
|
Julian2-122-(07).jpg
|
(rozmiar: 1.21 MB, pobrań: 69)
|
Pobierz
|
|
|
Dodany: 2009-12-11, 19:22:21
witam,
jako że na priva pisać nie mogę>>>
Kuba jutro sobota .....?
|
|
Dodany: 2009-12-13, 13:28:18
witam,
czekam na telefon(w tym tyg. mam II zmianę do 20.00 więc tydzień odpada, w sobotę jadę do mehari więc może niedziela lub dzisiaj?
pozdrawiam
|