Pompa hamulcowa-zielona.Uszczelki zbiornika płynu ham-LHM |
||||
2cvclub › KUPIĘ / SPRZEDAM › KUPIĘ › Pompa hamulcowa-zielona. | ||||
|
Dodany: 2010-01-23, 18:04:25
Kupię parę-2szt-uszczelek łączących zbiornik na płyn z pompą ham.-zieloną-.Przy niskich,ujemnych temperaturach kapie płyn ham.Tak też twierdził sprzedaca i tak też jest.Teraz zbiornik jest pusty-nie zapowietrzy się jeśli nie naciśnie się pedału.Latem czy jesienią nie ubyło ani kropli.Ciekawa sprawa.jankiel |
|||
|
Dodany: 2010-02-09, 21:08:27
Pompa ham.zielona LHM-w nakrętce zbiornika płynu jest chyba pływak poziomu,bo mam dwa zielone kable el.Gdzie na desce i jakim ew.kolorem sygnalizuje mały poziom płynu. |
|||
|
Dodany: 2010-02-09, 21:22:15
To jest czerwona kontrolka, jedna z tych dwóch z których druga to ciśnienie oleju. Możesz sprawdzić poprawność jej działania wciskając guzik na tablicy rozdzielczej, ten ”drugi taki sam jak od wycieraczek”. Obwód jest tak połączony, że jeśli poziom się obniży to kontrolka zacznie świecić, natomiast jeśli ”po włączeniu guzika się zaświeci to ok, a jeśli po włączeniu zgaśnie to źle)
|
|||
|
Dodany: 2010-02-09, 21:42:12
Tak czytam i nie kumam z tym guzikiem.Po co on,jeśli poziom niski,to ma świecić,jak nie świeci,to coś nie tak.Przecież naciskanie nie naprawi świecenia.
|
|||
|
Dodany: 2010-02-09, 22:46:10
Jest to po to, abyś nie musiał zaglądać pod maskę i sprawdzać czy masz płyn. Wciskasz guzik - lampka zapala się co oznacza, że wszystko z płynem ok i żarówka działa. Drugi wariant - wciskasz guzik - lampka nie zapala się co oznacza, że mogła przepalić się żarówka . Natomiast jeśli żarówka się sama zapali - wciśniesz guzik i zgaśnie to oznacza, że na pewno masz problem z płynem. Myślę, że się nie pomyliłem, w razie czego koledzy mnie poprawią
|
|||
|
Dodany: 2010-02-25, 21:43:23
Jako że dziś odpaliłem kaczkę po 4 miechach stania,bez problemów,z ciekawośći nacisnąłem na hamulec,czy jest.Bo zbiornik był pusty całą zimę.Oczywiście nacisnąłem po wczesniejszym dolaniu 3 dni wstecz.Pedał jest ok,wysoki jak poprzednio,czyli nie zapowietrzony układ.Jako że jest cieplej,ubytek płynu w zbiorniku następuje wolniej jak zimą,tzn.przy niskich tempkach.Latem znowu chyba będzie jak poprzednio-bez ubytku.Ciekawa sprawa z tym zbiornikiem.Niemniej wymienię uszczelki zbiornika gdy tylko kol.Zloek przyśle.Jutro sprawdzę te lampki niskiego poziomu płynu-czy działa jak pisze kol.Kryptek.
|
|||
|
||||
|
Dodany: 2010-02-26, 20:51:09
Ok,czekam.Dzięki za pamięć.
|
|||
|
Dodany: 2010-02-26, 21:19:42
Myślę, że pierwszą rzeczą jaką musisz zrobić to sprawdzić żarówkę. Dostęp jest trudny. Jak odkręcisz śruby mocujące panel licznika i wysuniesz go do przodu ( za daleko nie dasz rady bo trzyma linka prędkościomierza i wiązka kabli) to będziesz miał dostęp do obudowy lampki. Z przodu trzeba odkręcić osłonkę lampki i w ten sposób uwolnisz obudowę, która jest po drugiej stronie. Niestety na swojej kaczce nic nie mogę sprawdzić bo jest całkowicie z przodu rozebrana.
|
|||
|
Dodany: 2010-02-26, 22:16:31
Cyt. Oraz od czego jest przełącznik? ten okrągły nad przełącznikiem wycieraczek i tym do sprawdzenia poziomu płynu.U mnie jest chyba urwane albo co-nić nie wystaje z niego.Dzięki za ew.odpowiedż-jankiel
|
![]() |
(rozmiar: 113.83 KB, pobrań: 99) | Pobierz |
---|