kierunkowskazy |
|||||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Rozwiązania techniczne... › kierunkowskazy | |||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-05, 14:54:45
Mam cos takiego, ze gdy jade i wlaczam kierunkowskaz to dziala on prawidlowo. Gdy stane czekajac np. na zielone swiatlo i tak stoje na wolnych obrotach to kierunkowskaz przestaje dzialac. Jak przygazuje (zwieksze obroty) to znowu zaczyna dzialac.
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-05, 20:34:07
U mnie jest jedno błyśnięcie na 5-8 sekund, to dopiero CZAD NA MAKSA :)
Ostatnio edytowany przez: Mpool, 2013-11-05 20:36:09
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-06, 00:06:10
Przeczyść styki na przerywaczu - może być nalot i dopiero większy prąd ładowania przebija się dalej albo przerywacz się kończy
|
||||||||||||
|
Dodany: 2013-11-06, 00:44:29
Dzieki, juz zauwazylem, ze moja Dianka zyje wlasnym zyciem :-)
|
![]() |
(rozmiar: 27.61 KB, pobrań: 23) | Pobierz |
---|
Hehe, zrobilem te kierunkowskazy dzisiaj. Jutro w terenie sprawdze, czy faktycznie udalo sie i zamieszcze zdjecia. Testy na ”sucho” w garazu przeszly pozytywnie. Uzupelnie tez temat o wycieraczkach, bo to tez sukces, a moje wnioski moga sie przydac potomnym :-)
Kierunkowskazy wydaja sie dzialac lepiej niz poprzednio. To znaczy, ze dzialaja na postoju :-) Pozostaja mi jeszcze testy w innych warunkach pogodowych. Dzisiaj nie pada i jest cieplej niz ostatnio.
Do funkcjonowania kierunkowskazow sa zastosowane dwa przekazniki. Jeden pod maska. U mnie jest on Made in USA. Sam dziwie sie jak cos nie wyprodukowane we Francji w ogole dziala! Przeciez ogolnie wiadomo, ze tylko francuskie produkty sa najlepsze i godne uzytkowania :-)
Drugi przekaznik jest wbudowany do manetki kierunkowskazow przy kierownicy.
Tego pierwszego nie rozbieralem, wygladal dobrze. Ma 3 wejscia, ale tylko do 2 z nich sa podlaczone przewody. On dziala tez przy wlaczonych swiatlach awaryjnych.
Wyczyscilem natomiast przelacznik - te kulki w zlotym kolorze.
To nie przynioslo rezultatu. Dopiero gdy przeczyscilem styki przewodow (czerwony, zolty i zielony) zaczelo dzialac. Jak widac na zdjeciu, czerwony jest lekko poczernialy, to moze oznaczac, ze plynie tamtedy spory prad i styk grzeje sie.
Zaskoczyla mnie prostota budowy calej obudowy kolumny kierownicy. To jest genialnie proste i dziala, nie trzeszczy. Zadnych zatrzaskow, ktore zwykle lubia popekac przy tego typu pracach!
![]() |
(rozmiar: 3.35 MB, pobrań: 19) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 2.97 MB, pobrań: 20) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 2.61 MB, pobrań: 21) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 3.12 MB, pobrań: 19) | Pobierz |