Błotniki tylne |
|||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Rozwiązania techniczne... › Błotniki tylne | |||||||
|
Dodany: 2013-11-17, 15:34:31
Taka sytuacja
Załączniki
|
||||||
|
Dodany: 2013-11-17, 19:05:44
Z tego co mam wrażenie, ten ”zaczepik” powinien mieć odpowiednią ”kieszonkę” w budzie gdzie ma wchodzić na wcisk, trochę tak jak blaszka od ramki tylnej szyby w poprzeczkę, ale tylko raz widziałem to w stanie ”fabrycznym”, większość tylnych błotników poprostu nie ma tam na dole żadnego konkretnego zaczepu, bo wiek i naprawy czynią swoje. Ten otwór jest po mojemu efektem domowego sposobu na rozwiązaanie tego problemu.
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2013-11-17 19:07:53
|
||||||
|
Dodany: 2013-11-17, 19:54:03
Błotnik w najniższym miejscu jest ,, z czepiany ,, z tylnym panelem ( nadkolem ) za pomocą blaszanej klamry, która łączy ten wypustek w błotniku i wywinięcie nadkola.
Ostatnio edytowany przez: ural, 2013-11-17 19:59:06
Załączniki
|
||||||
|
Dodany: 2013-11-17, 19:58:55
Aha. A ja myślałem, że to element na trwale przyczepiony do nadwozia. No cóż, może było dużo szpachli...
|
||||||
|
Dodany: 2013-11-20, 11:37:22
Ural dziękuję.
|
||||||
|
Dodany: 2013-11-20, 15:12:27
Rurę wlewową możesz wyjąć do góry po wcześniejszym popuszczeniu ścisku na gumie łączącej bak z rurą. Dokładnie na gumie są dwa ściski tj. obejmujący króciec baku i obejmujący rurę. Nic absolutnie nie zepsujesz, należy tylko schylić się pod samochód od tyłu. Innym sposobem jest ,, wydłubanie ,, / wypchnięcie gumowej uszczelki między błotnikiem a rurą wlewową i wyjęcie błotnika do góry po wcześniejszym odkręceniu go od karoserii.
Załączniki
|
||||||
Liczba wyświetleń: 339
Oglądasz posty
1-6
z 6
|
|||||||