Noel
użytkownik
T:203 P:2338
|
Dodany: 2014-06-24, 17:05:37
Współczesne tablice rejestracyjne są większe niż stare, a białe tło wrażenie to pogłębia. Na naszych autach dobrze „nie leżą”. Większość z nas założyło tablice rejestracyjne z przodu w sposób przewidziany przez producenta. Pięknie wygięte. Ja popełniłem błąd. Mogłem tablicę założyć niżej, by pomiędzy atrapą, a tablicą pozostawić wąski pasek klapy. Tablica rejestracyjna z przodu może bowiem schodzić niżej krawędzi klapy. Klapa nie opiera się bezpośrednio na zderzaku. W najwyższej części zderzaka są dwie gumy, na których powinna spoczywać klapa. Jest zatem spory dystans między krawędzią klapy, a zderzakiem.
Niedawno wyrzuciłem ramkę tylnej tablicy rejestracyjnej. Z tyłu teraz wszystko wygląda bardzo przyzwoicie. Przetłoczenie tylnego pasa pasuje do tablicy, albo odwrotnie. :) Jedyne co można jeszcze zrobić, by optycznie zmniejszyć tablice, to pomalować na czarno same brzegi tablic. Goła blacha nie wygląda dobrze.
Załączniki
IMG_8603.JPG
|
(rozmiar: 310.53 KB, pobrań: 19)
|
Pobierz
|
IMG_8604.JPG
|
(rozmiar: 283.76 KB, pobrań: 14)
|
Pobierz
|
2013-08-15 07.53.22.jpg
|
(rozmiar: 1.94 MB, pobrań: 11)
|
Pobierz
|
|
herbi
użytkownik
T:12 P:358
|
Dodany: 2014-06-24, 22:05:14
Wojtek,a podkładałeś coś pod tablice (guma,pianka itp)
|
Noel
użytkownik
T:203 P:2338
|
Dodany: 2014-06-25, 04:38:28
Herbercie, nic oprócz podkładek dystansowych. Wszystko co może zatrzymać wodę i brud, nie jest pożądane.
|
herbi
użytkownik
T:12 P:358
|
Dodany: 2014-06-25, 07:36:17
Nie maiłem na mysli podłożenie czegos pod cało powierzchnię tablicy,ale własnie jako dystans na srubie np guma w formie okrągłej bądz kwadratowej podkładki.
|