Panhard |
|||||||||||||||||||
2cvclub › INNE POJAZDY › Inne pojazdy też są na... › Panhard | |||||||||||||||||||
|
Dodany: 2011-07-03, 17:23:12
Ten sympatyczny samochód to jeden z dwóch pochodzących z zakładów Panhard & Levassor Panhardów PL17, które trafiły do Lublina. To krewny naszych kaczuszek. Produkowany w latach 1959-65 samochód z przednim napędem, z chłodzonym powietrzem silnikiem boxer o pojemności 848 lub 851 cm3, 5 CV. W czasach, gdy były produkowane zakłady należały już do Citroena. Jeden z nich będzie dawcą do rekonstruowanej Syreny Sport. Drugi? Jeszcze nie wiadomo.
Załączniki
|
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
Dodany: 2011-07-03, 18:49:34
2cvclub Ktoś robi Syrenę Sport? Tak. Są co najmniej dwie próby. Najlepszą i najbardziej zaawansowaną jest ta naszego kolegi z Lublina. Pisali o niej chyba w Classic Auto lub Automobiliście. Nie pamiętam. Numer Classic Auto widoczny na zdjęciu opisuje inny projekt rekonstrukcji. Załączniki
|
||||||||||||||||||
|
Dodany: 2011-07-03, 18:54:30
Tak jak pisze Noel. Jedna Syrena to dopracowany projekt w wersji komputerowej, który ma powstać i, który można oglądać na renderach i okładce jednego z numerów Classicauto a drugie podejście to widoczna na zdjęciach ”Syrena Sport”. Podejście twórcy też jest profesjonalne, ma np. oryginalne tylne zawieszenie z prototypowej Syreny Sport.
Załączniki
|
||||||||||||||||||
|
Dodany: 2011-07-03, 19:17:48
White_Duck ... Podejście twórcy też jest profesjonalne, ma np. oryginalne tylne zawieszenie z prototypowej Syreny Sport. Tak. To zawieszenie przez lata służyło w małej towarowej przyczepce. Po wymianie na nowsze miało trafić do huty. Na szczęście trafiło w ręce kolegi. Syrena ma też oryginalne zawiasy klapy tylnej. Zdjęcia robiłem w maju. Teraz prace są bardziej zaawansowane. Syrena ma wyjechać na jesieni. |
||||||||||||||||||
|
Dodany: 2011-07-03, 20:11:19
Oryginalny csilnik też się znalazł. I ylne zawieszenie się znalazło. Niesamoite.
|
||||||||||||||||||
|
Dodany: 2011-07-08, 18:54:46
Syrena Sport nabiera kształtów. Dostała już silnik jednego z Panhardów. Kupione w sprzedaży wiązanej we Francji Panhardy (kto jeszcze pamięta tę formę sprzedaży w kioskach Ruchu?: ”Sprzedam Kulisy, ale proszę kupić też Murziłkę albo Kraj Rad.”) dziś opuszczą Lublin. Powstanie z nich jeden sprawny samochód rzadkiej marki. A Syrena, po zamontowaniu silnika, stała się kuzynką kaczuszki. Silnik zawieszony jest z przodu na elementach wydechu!
Plik: DSCF9363.JPG Plik: DSCF9416.JPG Plik: DSCF9368.JPG Plik: DSCF9369.JPG Plik: DSCF9371.JPG Plik: DSCF9426.JPG Załączniki
|
||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||
|
Dodany: 2011-07-12, 21:24:11
Może ktoś słyszał panhard dyna ale wczesniejsza, bodajże X w oznaczeniu około 50r (być może przed 2CV) - boxer,610ccm, 24KM i fizycznie przypomina kaczke...
Załączniki
|
||||||||||||||||||
Liczba wyświetleń: 9492
Oglądasz posty
1-10
z 23
|
|||||||||||||||||||