Rozpaczliwe wołanie o pomoc. Kaczka gaśnie na wolnych obrotach. |
||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › SOS ! › Rozpaczliwe wołanie o pomoc. Kaczka gaśnie na wolnych obr... | ||
|
Dodany: 2011-11-16, 16:56:23
Jak juz zrobisz wszystko to zdejmij głowicę, sprawdź czy jest szczelna. Jak już będziesz miał rozgrzebany silnik to zdejmij cylinder i zobacz czy pierścienie pracują, czy któryś nie przytarł się i stoi.
|
|
|
Dodany: 2011-11-16, 18:15:35
krzys Jak juz zrobisz wszystko to zdejmij głowicę, sprawdź czy jest szczelna. Jak już będziesz miał rozgrzebany silnik to zdejmij cylinder i zobacz czy pierścienie pracują, czy któryś nie przytarł się i stoi. Cha... w zasadzie, to możesz nawet rozebrać cały silnik, wymienić to i owo, wszystko wyczyścić, nasmarować ;)) |
|
|
Dodany: 2011-11-16, 18:19:27
arekban Czy ktoś wie gdzie nabyć takie właśnie uszczelki ? Można kupić specjalny papier do zrobienia uszczelek albo nawet wykorzystać kawałek tektury |
|
|
Dodany: 2011-11-16, 18:25:08
Wydaje mi sie, ze zwykla tektura czy bristol rozleza sie po czasie. Owszem,za mojej mlodosci, gdy nie bylo prawie niczego, robili majsterkowie uszczelki z bristolu. Tylko, ze przed zalozeniem malowali je Hermetikiem, to taki lakier spirytusowy,pewnie dzis nie wystepuje, i ten lakier konserwowal papier,chronil od oleju i benzyny.
|
|
|
Dodany: 2011-11-16, 19:11:25
Jak już się bawimy w patenty to można spróbować ”polakierować” kalafonią (krystaliczną) rozpuszczoną w spirytusie. Ale szkoda spirytusu, lepiej zrobić to silikonem ”do silników” odpornym na benzyny, oleje i wysokie temperatury, ja tak uszczelniłem gaźnik na podkładce. Warstwa musi być CIENIUTKA, zebrać żyletką tak żeby ledwo co było silikonu.
|
|
|
Dodany: 2011-11-16, 22:01:21
arekban Czy ktoś wie gdzie nabyć takie właśnie uszczelki ? W moim miasteczku jest sklep tzw. ciągnikowy - sprzedają tam różnego rodzaju części do ciągników rolniczych. Można tam kupić właśnie oryginalny materiał na uszczelki. Innym sposobem uszczelnienia jest, jak już było pisane wcześniej wycięcie uszczelki z grubego kartonu ( tył bloku technicznego - okładka )i nasączenie jej towotem. Zapewniam że trzyma i jest na swoim miejscu po kolejnym demontażu. Odnośnie grubej uszczelki pod gaźnikiem, proponuję ją przeszlifować na drobnym papierze ściernym na równej powierzchni - najlepiej na szkle. Uszczelka potrafi być dobrze ,, zwichrowana ,,. |
|
|
Dodany: 2011-11-17, 10:00:33
raff2 można rozebrać wszystko tylko po co? Zdjęcie głowicy i cylindra to ok 1h roboty i to niezbyt skomplikowanej. Czynność tą polecam w opisywanym przypadku na podstawie własnego doświadczenia.
|
|
|
Dodany: 2011-11-17, 20:23:46
Nie wiem czy masz dokładnie takie objawy, ale przypadkiem trafiłem na tę stronę:
|
|
|
Dodany: 2011-11-17, 23:12:36
krzys raff2 można rozebrać wszystko tylko po co? kszyś - to taki żart ;) Ja blondyn, z bratem drugim blondynem - w ramach naprawianie ”kapryśnej” kaczki wymieniliśmy w jedno popołudnie silnik ze skrzynią biegów. I jeszcze wieczorem pojechaliśmy na piwo. A przyczyną ”kapryśności” okazała pęknięta obudowa cewki... |
|
Liczba wyświetleń: 2112
Oglądasz posty
21
- 29
z 29
|
||