Zapłon- problem z ustawieniem |
||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Rozwiązania techniczne... › Zapłon- problem z ustawieniem | ||
|
Dodany: 2012-05-14, 23:17:58
Witam,
|
|
|
Dodany: 2012-05-15, 09:19:30
Kolego. Nic straconego i nic trudnego. Wystarczy gdy wyczujesz przez otwor swiecy moment max. zewn. polozenia tloka tuz przed suwem pracy. Zaznaczasz ten moment na zebie kola zamachowego i wystepie obudowy. Teraz liczysz zeby kola /360 o/ i odliczasz na nim /w lewa strone/ kat/o ile sie nie myle-sprawdz to!/ 12 o. W tym momencie powinien nastepowac zaplon statyczny, ktory ustawisz zaroweczka. Warto tez zaznaczyc na zebie max.moment wyprzedzenia dynamicznego,ktorego dzialanie mozna zbadac tylko stroboskopem.
|
|
|
Dodany: 2012-05-15, 13:48:01
Dzięki, tak właśnie zrobiłem i wszystko gra. Kąt 12 st.-(książkowo).
|
|
|
Dodany: 2012-05-15, 14:24:09
No to pieknie. W moim silniku z 84-go jest tylko 8 st. i moze byc rozna ilosc zebow, a wiec i stopni na zab. Inne tez moga byc katy wyprzedzenia dynamicznego. Dlatego nie podawalem Ci wartosci, a jednak dales rade!
|
|
|
Dodany: 2012-05-15, 14:26:57
Tak, złapałem martwy punkt. policzyłem sobie zęby- zrobiłem znak na kole i obudowie rozrusznika- no i żaróweczka i zagrało.
|
|
|
Dodany: 2012-05-15, 14:59:37
Qzym`ie. Warto tez bylo sprawdzic stroboskopem czy dziala nalezycie przyspieszacz zaplonu. Nie wiem jakie wartosci powinny byc w Twoim silniczku. W moim jest:
|
|
|
Dodany: 2012-05-15, 15:05:55
Silniczek dzisiaj uruchomiłem, wszelkie regulacje i ”testy” zrobię jutro. Sprawdze też przyspieszenie przy różnych obrotach- tylko niestety nie mam z czym porównać.
|
|
Liczba wyświetleń: 679
Oglądasz posty
1-7
z 7
|
||