Świece zapłonowe - zalewa bez przerwy

2cvclubTECHNIKA KACZKOWA SOS !Świece zapłonowe - zalewa bez przerwy
 
offline lloki
użytkownik
T:10 P:96
Dodany: 2009-07-20, 14:28:27

Szukałem już w innych źródłach, ale każdy tam pisze co innego :P

Mam kaczke z silnikiem 602 z 86 roku. Kupiłem sobie świece W5 AC Boscha, ale strasznie je zalewa, więc chyba to nie te. Na jakich świecach wy jeździcie? Chodzi oczywiście o takie do silnika 602.

Edit: A może ktoś mi powie dlaczego mi je zalewa? W5 AC długością gwintu nie różni się od W 225 T1, które wiem na pewno, że są przeznaczone do tego auta. Co może być nie tak?

Ostatnio edytowany przez: lloki, 2009-07-20 15:04:07
 
offline zloek
użytkownik
T:201 P:1444
Dodany: 2009-07-20, 15:26:51

marchal 345
bosh W 225 T1
Champion L 85-L924
KLG - FF70
AC 43 F

wykrec swiece i sprawdz czy jest iskra i jaka, jesli jest slaba to sprawdz kable, jesli nie kable to moze cewka zaplnonwa jest do wymiany.

Jesli masz stare swiece to sprawdz jaka stare swiece maja iskre.

mozliwe ze masz zle ustawiony zaplon albo masz za duza mieszanke benzyny.

 
offline lloki
użytkownik
T:10 P:96
Dodany: 2009-07-20, 15:39:57

Świece są nowe i dają dobrą iskrę, po czyszczeniu świec silnik odpala na dotyk, ale szybko je zalewa.

na ile muszą być ustawione pływaki w gaźniku?
zapłon zdaje się ustawiony dobrze, kuba mi wytłumaczył jak.
przeczytałem gdzieś jeszcze, że to może być zatkany wydech.
nie wiem, już mi brak sił do tego auta :D

 
offline zloek
użytkownik
T:201 P:1444
Dodany: 2009-07-20, 15:44:10

plywak ustawia sie tak:

zdejmij pokrywe i obroc ja
zmierz odleglosc miedzy osia plywaka a brzegiem wraz z uszczelka, musi byc 18mm.

jesli jest inna wartosc wygnij blaszke az uzyskasz 18mm

 
offline ma2cv
użytkownik
T:19 P:139
Dodany: 2009-07-26, 10:12:19

Jeżeli ustawiłeś poziom tak jak pisał Zloek i dalej zalewa świece jest jeszcze jedna mozliwość.Jeżeli staniesz przodem do samochodu pod pokrywom gaźnika jest taka mosiężna śruba na płaski śrubokręt z nie symetrycznym nacięciem.Wkręcasz ją delikatnie do momentu aż zgaśnie silnik i następnie odkręcasz ją o 3,5 obrotu.Po czym ustawiasz obroty silnika na dźwigni gdzie dochodzi linka od gazu.Jest to stary sposób tylko doraźny!Dokładną regulację można zrobić tylko na analizatorze spalin (ekologia).Ja robię to jak w pierwszej części posta i jakoś autko się przemieszcza nawet jest oszczędne.

 
JERRY
Dodany: 2009-07-27, 20:08:38

WYKREC GAZNIK , POD SPODEM W GARDZIELI NA SAMYM DNIE JEST MALUTKA DZIURKA NA WYLOT - JAK JEST ZAPCHANA PRZEPCHAJ STALOWYM DRUTEM

Liczba wyświetleń: 1090
Oglądasz posty 1-6 z 6
 
Nazwa forum:
2cvclub
Opis forum:
Międzyklubowe Forum Miłośników Samochodu Citroen 2CV w Polsce
Kategoria forum: Motoryzacja
Liczba użytkowników: 133
Odwiedzin dziś (łącznie): 37 (441014)
Postów: 21183 / Tematów: 1899
Ostatnio dołączyli do forum:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 162 / Postów: 2184
Ostatnio aktywne tematy:
(2014-11-16, 17:36)
(2014-11-16, 17:34)
(2014-11-06, 13:09)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień