Witam. |
|||||||
2cvclub › CO NOWEGO NA FORUM? › Powitania › Witam. | |||||||
|
Dodany: 2010-01-13, 10:56:16
A mi się najbardziej podoba patent ze skórzaną walizą z logiem citroena na tylnej klapie, super pomysł :)
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-13, 13:53:50
Do hurtownia2CV, ja jestem dopiero w przedszkolu jesli chodzi o edukacje w temacie 2CV,dlatego interesuje mnie wszystko.
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-13, 15:55:37
Citroen od lat 70 dla porawy sprzedazy 2cv wprowadzał serie limitowane, które najczęściej różniły się tylko kolorystyką np. SPOT, 007, DOLLY, BASKET, BAMBOO, oraz Charleston. Ta ostatnisa wersja ze względu na duzy sukces sprzedaży przestała być limitowana. Są trzy rodzaje kolorystyki Charleston’a pokazane na zdjęciu przez Jacka- hurtownia2cv. Poza kolorystyką dodana była chromowana dolna listwa na progu, lampy przednie, kołpaki. Może coś jeszcze ale niepamiętam.
|
||||||
|
Dodany: 2010-01-13, 16:00:50
Charleston to wersja przede wszystkim lakieru, inne zmiany są nieznaczne. Obejmują: pikowaną tapicerkę na siedzeniach i chromowane okrągłe reflektory. A jeśli chodzi o malowanie to: wielu ludzi próbowało udawać ”charlestona” i skuteczność tego zależy przede wszystkim od dobrze dobranego łuku, mało komu się to udaje dobrze, ważne są też przejścia kolorystyczne na tym ”łuku”. W prawdziwym, ”charlim” lakier między szarymi pasami nie jest tym samym kolorem co ten na górze nadwozia, ale jest odpowiednio ”przyciemniony”. Stanowi ”przejście” między kolorem nadwozia a dołem.
Ostatnio edytowany przez: marianstrzelecki, 2010-01-13 16:07:26
|
![]() |
(rozmiar: 18.63 KB, pobrań: 84) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 150.91 KB, pobrań: 79) | Pobierz |
Nalepki łuki można kupić w sklepach, a znając dokładne wyniary zamówić w jakiejś firmie zajmującej się np. reklamą. Dobrej jakości folia wytrzyma pare lat na samochodzie.
Ponadto:
Lakierowane również felgi, wg zasady:
- w bordowo-czarnym aucie: w kolorze bordowym,
- w żółto-czarnym: żółte,
- w szaro-szarym: siwo-srebrne.
Czasem zdarzał się również tzw, ”krawat” na masce, ale to już chyba jako wyposażenie dodatkowe
![]() |
(rozmiar: 23.92 KB, pobrań: 81) | Pobierz |
---|
Widzę,że nie łatwo będzie dobrac i wycieniowac lakier a także dopasowac łuk.Nie łatwo będzie zrobic dobra kopie Carlestona.Ale bardzo dziekuje za wyjasnienia. Bedę sie tym martwił kidy juz kupie samochód.
Gdyby ktos miał jeszcze jakies materiały ,zdjecia wnetrza wersji Charleston,to bardzo bym o to prosił.
PS. Ten pasek oddzielajacy kolory to jest naklejk?
A inne limitowane wersje też miały jakies charakterystyczne malowania?
Patrząc na drzwi np. bordowego Charlestona - ”od dołu” są kolory:
- czarny,
- cieńszy pasek ”srebro-szary”,
- pasek bordo,
- szerszy paser ”srebrno-szary”
- bordo.
Naklejka obejmować powinna - obydwa paski srebrnoszare....i ”kolor” pomiędzy nimi. Tzn. w rzeczywistości w tym miejscu ma to być po prostu tzw. transparent, czyli bezbarwna folia o jak najlepszej przejrzystości.
Kiedyś Marcin ”2cvpologne” kupił takie. Ponoć całkiem niezłe podróby.
Resztę wersji limitowanych zobaczysz tutaj:
http://www.citrobe.org/spere.htm