CITROEN model G - type -kto się odwarzy zbudować jego kopie? |
||||||||||||||||||||||||||||
2cvclub › 2CV FILMY - FOTKI - GA... › Znalezione w internecie › CITROEN model G - type - | ||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2009-11-27, 00:10:51
Citroen G - type Prototyp małej furgonetki na bazie 2CV będącej pomniejszeniem modelu H - type. Pozostał prototypem. A gdyby go tak odtworzyć? W końcu ram, silników i zawieszeń ci u nas dostatek. ?
![]() Plik: gvan08.jpg ![]() Plik: gvan07.jpg ![]() Plik: gvan06.jpg ![]() Plik: gvan05.jpg ![]() Plik: gvan04.jpg ![]() Plik: gvan02.gif ![]() Plik: gvan01.gif ![]() Plik: gvan11.jpg ![]() Plik: gvan03.gif
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2009-11-27 00:21:59
|
![]() |
(rozmiar: 22.04 KB, pobrań: 53) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 22.25 KB, pobrań: 49) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 13.7 KB, pobrań: 54) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 16.96 KB, pobrań: 49) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 10.91 KB, pobrań: 45) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 43.59 KB, pobrań: 42) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 25.73 KB, pobrań: 51) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 11.9 KB, pobrań: 45) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 25.06 KB, pobrań: 49) | Pobierz |
Kuba skad bierzesz takie rysunki i dane?
odbudowac takie cos to fenomenalny pomysl.
Czy prawnie mozna to zrobic?
Troche blach, spawarka i damy rade:)
Kurde byl by to pierwszy mini H MADE IN POLAND :)
do dzieła:)
tez cos znalazlem
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/bb/Citroen_typeg.jpg
http://www.switchimage.org/phlog/Images_va_080101/Phlog_Citroen-G.jpg
a tu Citroen Karin, tez ciekawy
wiecej info tutaj
http://dropular.net/pool/citroen/0
![]() |
(rozmiar: 223.82 KB, pobrań: 54) | Pobierz |
---|
I jeszcze parę fotek...
![]() |
(rozmiar: 252.11 KB, pobrań: 52) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 123.29 KB, pobrań: 47) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 97.82 KB, pobrań: 48) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 119.73 KB, pobrań: 89) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 176.54 KB, pobrań: 82) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 80.44 KB, pobrań: 83) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 156.67 KB, pobrań: 84) | Pobierz |
Wiecie co ?.......
.....podpaliłem się - na tego G-type! :-D
Bez wątpienia - byłaby to sensacja na miarę (dosłownie!) światową - mieć taką replikę!
Hmmm... skąd by tu wziąć dokumentację..?
bo ”technologa” do sprawy najtrudniejszej, tzn. ryflowania ścian nadwozia - to już mam!
Spójrzcie sami - jak powstawało dolne poszycie do ramy Busoludka
![]() |
(rozmiar: 488.52 KB, pobrań: 86) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 320.97 KB, pobrań: 89) | Pobierz |
Obawiam sie jacek, że będzie ciężko z dokumentacja i trzeba będzie sie posiłkować właśnie tym co mamy.
A przy Twojej technologii możesz spokojnie uruchomić produkcje blach do HY :)
a ja chyba sie domyslam czemu ten G nie wszedł do produkcji.
zobaczcie silnik ma sie pod nogami
- bardzo głosno
- bardzo ciepło
- ciezki dostep
- smrod spalin
- trzesie
.. do do tego silnik 9 koni mechaniczynch. Do przewiezienia 50 butelek mleka wystarczy :)
Jak ktoś chce odgrzebać więcej informacji czy fotek to TYPE G pojawił się na wystawie RETROMOBILE 2008
Panowie, nie zgadzam się z Wami!
Łukasz:
Nie pierwsza to konstrukcja, która ma silnik w kabinie. Owszem (zwłaszcza na fotce 0022) widać, że silnik DOSŁOWNIE jest pod nogami, ale nie zapominajmy, że to PROTOTYP.
Przypomnijmy sobie....nooo, cokolwiek: Żuka, Nysę, Jelcza ”ogórka’, czy choćby Mercedesa 207 - można założyć ”pokrywę” i już nie będzie, jak piszesz - ”bardzo głośno” i ”smrodu spalin”
- a że ”bardzo ciepło”?
..hhmm.... znasz kogoś, kto narzekał, że mu w kaczce ZA CIEPŁO ?
- ”trzęsie” ???????
A z jakiego to powodu ?
Zaś Arku:
- sądzę, że podobnie jak do kaczek były (póżniej) wkładane mocniejsze silniki, tak i G-type dostałby większy silnik.
Bardziej więc podejrzewam, że chodziło o inne powody odstąpienia od jego seryjnej produkcji.
Może - o mniejszy rozstaw osi ? (200, zamiast ”kaczkowych” 240 cm)
...a może.... wyciął go ..... ”zwykły” furgon AK....