CITROEN model G - type -kto się odwarzy zbudować jego kopie? |
|||||||
2cvclub › 2CV FILMY - FOTKI - GA... › Znalezione w internecie › CITROEN model G - type - | |||||||
|
Dodany: 2009-11-27, 18:41:33
Ciekaw jestem jak rozwiązano konstrukcję układu kierowniczego i co to takiego - cos ukośnego pomiędzy przednimi kołami - widoczne na rysunkach z pierwszego postu.
|
||||||
|
Dodany: 2009-11-28, 11:09:11
Napisałeś, Łukasz:
|
||||||
|
Dodany: 2009-11-28, 13:57:35
Jacku, ok
|
||||||
|
Dodany: 2009-11-28, 15:08:08
troche informacji z Francji:
|
||||||
|
Dodany: 2009-11-28, 15:10:03
jego wymiary:
|
![]() |
(rozmiar: 752.54 KB, pobrań: 81) | Pobierz |
---|
Citroën wprowadził TUB - Transport utilitaire serii B - w 1939 r. armia francuska w pilną potrzebę pojazdów podczas II wojny światowej rozpoczął. Spółka straciła kilka roślin w pierwszym roku działania wojenne, w tym Quai de Javel i Belgii. Niemniej jednak, jego fabryk na francuskim teritory dalsze rozwijanie serii wojennych związanych z pojazdami, jak typ 11-T Series Van, Typ 7-TU Seria i typ 45G (tylko różnicą, że 45G był teraz przy użyciu gazu zamiast benzyny). Większość ciężarówek i samochodów Citroën rozpocząć korzystanie z alternatywnego paliwa - alkoholu, gazu i energii elektrycznej - z powodu braku paliwa. Firma koncentruje się na produkcji samochodów ciężarowych i pojazdów użytkowych w całej początku lat 40.. Roślin Javel - gdzie większość ciężarówek buduje - został zbombardowany w 1943 roku. Jednak, z pomocą pracowników Citroën z całego Paryża, fabryka stała funkcjonalne mniej niż rok od bombardowań i wydał swój pierwszy samochód ciężarowy pod koniec 1944 roku.
Gaz napędzany ciężarówki pomogła odtworzyć Francji po wojnie, dostarczając zarówno efektywność wykorzystania energii i paliw o niskiej kosztów. Typ 45G samochodowy okazał się najmądrzejszym wyborem na stanowiskach Citroën działań wojennych, ponieważ wykorzystywane gazu Imbert technologii producenta. W 1946 r. prawie połowa całego procesu Citroën produkcji zawartych pojazdów of some sort.
Dwa lata później, w 1948 roku Citroën rozpoczęła wszystkie nowe narzędzia typu pojazdu H. Na podstawie przedwojennych TUB, model H przedstawione nowe podwozia platformy i tektury, konstrukcji stalowej. Typ H był jednym z najbardziej udanych pojazdów dostawczych rozpoczęte przez Citroën, jak proces produkcji trwał aż do początku lat 80-tych oraz zsumowanego ponad 490.000 sztuk (1981 r.). Jednocześnie firma rozpoczęła kolejny udany model, 45 autobus UADI, zasilany przez 6-cylindrowy silnik i produkowane w 800 jednostkach. Byłoby później zastąpiony przez 55 UADI od 1953 do 1958 roku.
nasz G ma silnik ~ 450cm³
sorry za powyzsze teksty, sa przetlumaczone przez komputer
![]() |
(rozmiar: 116.52 KB, pobrań: 87) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 173.65 KB, pobrań: 88) | Pobierz |
w holandii napisali ze G mial silnik 375cc i ze szyby są od micy (mica?)
Okna chyba są nie od a z miki. Po wojnie Citroen pracując nad 2CV aby go odciążyć i obniżyć koszty eksperymentował z rożnymi materiałami między innymi z szybami z pleksiglasu lub miki - minerału. Próbowano też używać bardziej egzotycznych materiałów, jak np. bambus.