sos - głowice |
|||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › SOS ! › sos - głowice | |||||||
|
Dodany: 2009-12-14, 23:28:17
Jako że sezon jeżdżenia kaczkami się chyba na jakiś czas definitywnie skończył, odłożyłem moją kaczkę na parking, a żeby nie stała bezczynnie dziś ja rozgrzebałem.
|
||||||
|
Dodany: 2009-12-15, 09:09:58
Kuba, nie bardzo wiem o czym piszesz. Spokojnie można sie dobrać do głowicy zdejmując tylko błotniki i kolektor.
Ostatnio edytowany przez: arekban, 2009-12-15 09:17:42
|
![]() |
(rozmiar: 93.7 KB, pobrań: 69) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 116.92 KB, pobrań: 67) | Pobierz |
Jeszcze nie. Tw krętry tkwią jak przymurowane, a jeszcze maja łebki pod śrubokręt gwiazdkowy. To cholerstwo prędzej się zmieni w równą dziurę niż ruszy.
Oczywiście mogę zdjąć głowice razem z cylindrem i potem wymienić przy okazji pierścienie, ale pierścienie niczemu nie winne ...
Jutro postaram sie zrobić zdjećia to zobaczycie co to za diabelskie nasienie.
A propos, nie ma ktoś z was dobrych gum na głowice?
Kuba, faktycznie przypominam sobie że była tam jakaś blacha przykręcona w miejscach zaznaczonych na fotce. Pewien jednak jestem że nie słuzy ona do uszczelnienia głowicy z cylindrem, bo te dwie części są na styk.
Jeśli Ci te śruby nie zejdą - spiłuj je i nagwintuj ponownie otwór w żeberkach.
Ja głowice sciągałem siłowo - przecinak między żeberka i delikatne popukiwanie.
![]() |
(rozmiar: 29.44 KB, pobrań: 63) | Pobierz |
---|
Kuba chodzi ci o gumy wygłuszające? Czy o uszczelki z pierwszego zdj nr 24? To drugie mam i mogę ci dać do wiosny musiałbyś mi odkupić. To pierwsze to ciężka sprawa. Olej, smar i temperatura niestety nie wpływa dobrze na gumy. Metalowe osłony są trwalsze ale miej tłumią. Może da się je jakoś ”pogumować”