cylinderki hamulcowe przód |
||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › pomoc techniczna › cylinderki hamulcowe przód | ||
|
Dodany: 2010-01-06, 11:06:04
Piszczą podczas szybszej jazdy, najczęściej na trzecim biegu. Nie podam prędkości, bo mam odłączony prędkościomierz (ciężko go cholera podłączyć, a ja nie mam czasu). W czasie hamowania, co ciekawe, w ogóle nie piszczą.
|
|
|
Dodany: 2010-01-06, 12:11:33
Podłączę się z pytaniem: moja kaczka przy mocniejszym hamowaniu wydaje taki dźwięk jak by hamował autobus miejski albo rozklekotana ciężarówka. Co może być przyczyną? Nie mogę zlokalizować czy to z przodu czy z tyłu.
|
|
|
Dodany: 2010-01-06, 13:05:43
Kryptek tak jak pisałem: ”Piszczy wkurzajaco przy hamowaniu? Może coś jest w okładzinach, po jakimś czasie powinno przejść. Są jakieś środki do piszczących klocków, ale nigdy nie używałem.”
|
|
|
Dodany: 2010-01-06, 15:51:31
Kurczę, a jeśli nalałem płynu r4 zamiast r3, który jest też do bębnowych to będzie odczuwalna różnica? Na stacji w ogóle nie wiedzieli co to jest LHM. Za staro :P
|
|
|
Dodany: 2010-01-06, 15:51:35
ad aukcja allegro:
|
|
|
Dodany: 2010-01-06, 16:01:17
Do 2CV z tarczowymi hamulcami leje sie tylko i wyłącznie LHM !!!!!!!!!!!!!
Ostatnio edytowany przez: krzys, 2010-01-06 16:05:21
|
|
|
Dodany: 2010-01-06, 16:08:05
>Mój dziadek stwierdził, że absolutnie nie można jeździć bez tylnych, >bo są bardzo potrzebne, więc i tak wyszło na jego.
|
|
|
Dodany: 2010-01-06, 20:28:47
Koledzy z LHM-eme krążą legendy ma to wpływ na zawieszenie hydro.Obecne płyny na przykład DOT-4 pełny syntetyczny obojętny mieszalny z wszystkimi płynami hamulcowymi nie agresywny całkowicie odsiarczony polski producent.Podpowiadam to z całą odpowiedzialnością wychowałem się i przerabiałem wszystkie hydro Citroena bez SM-a.Przykład jeździłem na LHM mineralu brakło moja niedbałość dolałem syntetyka i dalej zrobiłem ponad 100 tys.Wymieniłem później na pełny syntetyk będąc na wschodzie pęk przewód przelewowy co zrobić na Ukrainie Panowie PIWO wróciłem cało 1500km wymiana na LHM.Teraz meritum sprawy Moją 2CV zalałem DOT-4 trzy lata temu (15 tys km.).Oczywiście po płukaniu układu i jest spokój hamulce brzytwa,wymieniłem tarcze i klocki na Brembo ( 63 zł.sztuka tarcze)Płyn musiał spłynąć taka konstrukcja zacisków i co ciekawe ku mojemu zaskoczeniu zero osadu i mułu.Oddaje temat do przemyślenia.Pozdrawiam Marian.
|
|
|
Dodany: 2010-01-07, 10:33:09
Myślę, że mój problem nie wynika ze złego płynu tylko z ogólnie złego stanu cylinderków (czy czegoś innego). Szkoda, że nie wiedziałem o tej aukcji allegro wcześniej, bo kupiłem już buteleczkę dot-4 :P
|
|
|
Dodany: 2010-01-07, 11:03:32
Czy kupowałeś nowe tłoczki od tego ”gościa” do którego podałem namiary?
|
|
Liczba wyświetleń: 5758
Oglądasz posty
21
- 30
z 35
|
||