po malutku zaczynam... |
||||||||||||||||||||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Renowacje Citroenów 2CV › po malutku zaczynam... | ||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2014-06-02, 22:57:40
Jedyny problem to to że zawsze na dnie zbiorniczka zostanie pół centymetra płynu bo zaworek ma swój kołnierzyk.
|
![]() |
(rozmiar: 90.4 KB, pobrań: 22) | Pobierz |
---|
kilka fotosów z postępu prac. Dorobiłem oświetlenie bagażnika - bo tam zawsze ciemno jak...
Okazało się że zostało mi mało czasu ponieważ już na początku lipca zaplanowałem wycieczkę po Skandynawii.
A chciałbym jeszcze mieć czas na przetestowanie wszystkiego. Wstrzymuje mnie malowanie pozostałych elementów.
cd.
![]() |
(rozmiar: 561.52 KB, pobrań: 28) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 526.33 KB, pobrań: 33) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 732.85 KB, pobrań: 30) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 639.13 KB, pobrań: 30) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 755.42 KB, pobrań: 30) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 741.13 KB, pobrań: 38) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 769.47 KB, pobrań: 31) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 631.69 KB, pobrań: 32) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 602.07 KB, pobrań: 22) | Pobierz |
cd.
![]() |
(rozmiar: 633.82 KB, pobrań: 31) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 508.97 KB, pobrań: 30) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 827.4 KB, pobrań: 24) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 598.16 KB, pobrań: 29) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 721.33 KB, pobrań: 27) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 701.18 KB, pobrań: 36) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 564.6 KB, pobrań: 32) | Pobierz |
Robert,co to za regulator alternatora masz założony?
Ja dzisiaj wyczysciłem i załozyłem oryginalny mechaniczny.
Przymierzam się do zrobienia elektronicznego
Drugie pytanie na klapce picyka masz sprężynę,czy to oryginalnie tak było,bo u mnie nie było tej sprężyny a zastanawiałem sie po co są te blaszane zaczepy na obudowie
Wydaje mi się że takie regulatory były montowane seryjnie w naszych szczeniackich modelach - bo już wcześniej taki widziałem. Taki miałem od początku. Uważam że mechaniczne są lepsze bo wieczne jak pokazuje praktyka, są odporne na krótkotrwałe zwarcie do masy. Taki elektroniczny regulator może pasować od wszystkiego nawet od traktora Ursus C330 i kosztuje 29 PLN (mechaniczne - te porządne kosztują dwa razy drożej)
http://www.farmexpert.pl/regulator_napiecia_do_ursus_c_produkt8244.aspx
To samo ze sprężynkami lecz oryginalnie miałem inne, trochę cieńsze. Do końca nie rozumiem po co to jest. Mam taką teorię że służą do kasowania luzów na osiach klapek. Może ktoś ma jeszcze jakąś teorię na ten temat.
Można dopasowac regulator z innych pojazdów,trzeba tylko zwrócic uwage,czy jest przeznaczony do alternatora 6-cio diodowego czy 9-cio diodowego.Na regulatorze mechanicznym nie da sie ustwic stałej wartości napiecia ładowania.Robiłem to dzisiaj u siebie,przeczyściłem styki podregulowałem,ale napiecie waha sie w zalezności od obrotów.Narazie zostane przy tym mechanicznym,ale chciałbyc zrobic to co proponuje saurus8 czyli elektroniczny w obudowie mechanicznego.
Było takie niemieckie auto gdzie stado niemieckich inżynierów pracowało nad restauracją cytryny, którą potem sprzedali za dwadzieścia tysi euro jakimś producentom francuskiego serka.
To tam widziałem te sprężynki przy piecykach.
![]() |
(rozmiar: 315.37 KB, pobrań: 43) | Pobierz |
---|
Musze takie sprężynki poszukac,be jedna klapaka piecyka zahacza o spód obudowy,jesli te sprężynki maja pomóc to je założę.