Kronika mojej 2CV-ki |
|||||||||||||||||||||||||
2cvclub › 2CV FILMY - FOTKI - GA... › Nasze ”kaczki” › Kronika mojej 2CV-ki | |||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2014-06-12, 16:24:10
Bardzo dziękuję. Teraz już będę wiedział. Nigdy nie korzystałem z tego.
|
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
![]() |
(rozmiar: 196.79 KB, pobrań: 25) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 55.6 KB, pobrań: 17) | Pobierz |
No,rzeczywiście ,tym dłuższym paskiem przypina sie dach do pałąka nad głową.Dzięki chłopaki za uświadomienie
Dzisiaj znaczne postępy prac przy mojej kaczuszce.Rano odebrałem pomalowane zderzaki,więc mogłem je poskładać i założyć do samochodu.Kiedy zderzaki były juz na miejscu,to mogłem wreszcie zamocować przednie błotniki i trójkąty.Teraz juz autko napiera właściwego wyglądu.W poniedziałek nakleję .
Popatrzcie na zdjęcia i powiedzcie mi,czy tylny błotnik ma właściwą odległość od karoserii,trochę jakby za daleko wystawał.
I druga sprawa,chyba mam za wysoko podniesiony przód,coś za duża przestrzeń miedzy krawędzią błotnik a kołem.
![]() |
(rozmiar: 807.72 KB, pobrań: 28) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 808.62 KB, pobrań: 28) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 552.7 KB, pobrań: 30) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 676.19 KB, pobrań: 24) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 612.47 KB, pobrań: 26) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 684.99 KB, pobrań: 27) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 554.24 KB, pobrań: 27) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 512.67 KB, pobrań: 27) | Pobierz |
Jest super ! Ja nie widzę nieprawidłowości - tylni błotnik wygląda jak najbardziej poprawnie.
Odnośnie prześwitu ja bym tak zostawił, a po montażu reszty i zrobieniu paru pierwszych kilometrów zastosowałbym ten patent na regulację:
Ustawiamy auto na płaskim terenie - mierzymy i ustawiamy prześwit między podłożem a ramą w miejscu mocowania zawieszenia. Z przodu ma być 19,5 cm a z tyłu 28 cm
Źródło: http://www.entmontage.de/fahrwerk_e.htm
Pomierz wstępnie ile masz teraz.
![]() |
(rozmiar: 66.16 KB, pobrań: 24) | Pobierz |
---|
Dzięki Arek,ale z tego co widac,to pomiar jest wykonywany na pustej ramie.Po założeniu karoserii i silnika,te wymiary na pewno sie zmieniły.
PS.Byłem zmierzyć i cos mi sie te wymiary nie pokrywaja, ja mam odpowiednio 41 cm tył i 35cm przód.
Tył musiałbym obniżyc o 13cm a przód 15,5cm .Cos tu nie pasuje.
Koledzy,jak macie mozliwość,to zmierzcie w waszych autkach te wysokości.
Ja ustawiałem auto według tych wymiarów z entrmontage.de i wydaje się ok. Mam oryginalną ramę.
Poszedłem zmierzyć i właśnie tak mam (+/- 2 cm)
Inne moje zmierzone wymiary to - odległość od górnego przetłoczenia na feldze a rantem błotnika: przód ok. 31 cm , tył ok. 1 cm
Oponki masz identyczna jak moje.
Przód ewidentnie musisz obniżyć, a tył wydaje się prawie dobrze.
Jaką masz wysokość ramy w miejscu mocowań zawieszenia ?
![]() |
(rozmiar: 450.7 KB, pobrań: 21) | Pobierz |
---|
Ok Arek juz wiem gdzie tkwi problem,zmyliła mnie ta biała rama i sądziłem ,ze jest to wymiar do dolnej krawędzi progu a nie ramy.
Teraz byłem to sprawdzić raz jeszcze i z tyłu do dolnej krawędzi ramy mam 29cm czyli 1cm wiecej.natomist z przody zamiast 19,5cm mam 23cm czyli 3,5cm za wysoko.
Mierząc jeszcze przednie koło do krawędzi błotnika mam 34cm czyli wiecej o 3cm/3,5cm niz u Ciebie.
Wynikało by z tego,ze musze przód obniżyć o 3cm.
Jeszcze raz dzięki i sorry za zamieszanie.
![]() |
(rozmiar: 185.28 KB, pobrań: 23) | Pobierz |
---|