Ciężko zapala gdy jest gorący |
||||
2cvclub › 2CV ZLOTY - IMPREZY - ... › SEZON 2014 - planowani... › Ciężko zapala gdy jest gorący | ||||
|
Dodany: 2014-07-21, 15:08:01
Witam!
|
|||
|
Dodany: 2014-07-21, 16:20:05
Prawidłowa diegnozaq. Cięzkie palenie na gorąco to w 9 przypadkach na 10 kwestia starej cewki. To, że się grzeje jest prawdopodobnie pochodsną tego problemu, prawdopdobnie wyciekł z niej cały olej transformatorowy.
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2014-07-21 16:21:19
|
|||
|
Dodany: 2014-07-21, 19:42:22
Tak jak napisał Kuba,prwdopodobnie cewka.A zapala przy wyłaczonym rozruszniku dlatego,ze wtedy w instalacji podnosi sie napiecie i do cewki tez dochodzi wyzsze napiecie.Wtedy tylko pozostaje korba alpo zapalanie na pych.
|
|||
|
Dodany: 2014-07-21, 20:41:18
herbi A tak przy okazji,kto ma oryginalną korbe ,prosiłbym o zdjecia i wymiary.Kto wie kiedy sie przyda ![]()
|
![]() |
(rozmiar: 206.09 KB, pobrań: 8) | Pobierz |
---|
![]() |
(rozmiar: 121.82 KB, pobrań: 9) | Pobierz |
---|
Dzięki Wojtek,ta instrukcja bardzo mi sie przydała.Nigdy nie zapalałem żadnego auta korba i myslałem ,ze trzeba kręcic jak Gustlik w Czterech Pancernych. A On krecił jak maszynką do mięsa.
Witam!
Dziękuje za wskazówki. Wymienię cewkę.
Potwierdzam, że kaczkę po zgaszeniu przy gorącym silniku można bez problemu zapalić na ”PYCH”, ale o korbie nie pomyślałem, choć posiadam oryginalną (człowiek uczy się całe życie a rzeczywistość i tak go zaskakuje ).
Pozdrawiam