Legendy motoryzacji 2005 |
||
2cvclub › 2CV ZLOTY - IMPREZY - ... › Starsze sezony - relacje › Legendy motoryzacji 2005 | ||
|
Dodany: 2010-11-10, 07:12:24
|
|
|
Dodany: 2010-11-10, 10:58:14
Ładnie opowiedziana historia, ze szczególami techniczno-serwisowymi. Gratuluję.
|
|
|
Dodany: 2010-11-10, 16:29:00
W programie pojawia się informacja że skrzynia była całkowicie synchronizowana. Czytałem jednak że jedynka i wsteczny nie, więc redukcja do pierwszego biegu wymagała całkowitego zatrzymania lub opanowania techniki zmiany biegu bez synchronizacji. Jak to w końcu jest?
|
|
|
Dodany: 2010-11-10, 17:38:32
Szczerze mówiąc wydaje mi się, że pogłoski o ”niezsynchronizowaniu” skrzyni są wyssane z palca, aczkolwiek nie twierdzę, że to ”wyssanie” nie ma pewnych podstaw.
|
|
|
Dodany: 2010-11-10, 17:44:08
Faktycznie, zapomniałem że mam instrukcję naprawy skrzyni, tam na pewno będzie widać. To co piszesz o zużyciu brzmi prawdopodobnie - tym bardziej że synchronizatory wtedy różniły się konstrukcją od współczesnych i o ile wyrównywały obroty to zdaje się że nie uniemożliwiały zmiany aż do czasu pełnej synchronizacji i przy zbyt pospiesznej zmianie biegów połączonej ze zużyciem (czyli wolniejszą synchronizacją) nadal można było ”zazgrzytać”.
|
|
|
Dodany: 2010-11-11, 20:53:20
Kuba - świetny program ! Robiłeś zrzuty z VHS na Youtube ostatnio ? :)
|
|
|
||
|
||
Liczba wyświetleń: 1241
Oglądasz posty
1-8
z 8
|
||