Demon porędkości poddzwiękowych czyli 2CV AK 425 ccm 12 hp - na dwóch gaźnikach |
||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Rozwiązania techniczne... › Demon porędkości poddzwiękowych czyli 2CV AK 425 ccm 12 h... | ||
|
Dodany: 2010-12-07, 09:26:39
Jak w temacie.
|
|
|
Dodany: 2010-12-07, 10:18:39
Ta modyfikacja – dwa gaźniki, powoduje zwiększoną ilość spalanego paliwa. Jeżeli rura łącząca dwa króćce jest w środku pusta, to tak, jest długa droga mieszania mieszanki zanim wpadnie do cylindra, jeżeli jest zaś zaślepiona, to występuje zjawisko słabego wymieszania mieszanki paliwowo – powietrznej. Przerabiałem to w Uralu gdzie jest również bokser z dwoma niezależnymi gaźnikami. Ta rura między dwoma gaźnikami w moim przypadku – w ruskim sprzęcie jest zwana ,, ruskim turbem ,,. Faktycznie zwiększa moc kosztem paliwa , oraz jest mniejszy problem z regulacją wolnych obrotów - szczególnie w przypadku wysłużonych gaźników.
|
|
|
Dodany: 2010-12-07, 16:33:24
Niezła modyfikacja.
|
|
|
||
|
Dodany: 2010-12-07, 22:22:47
To połączenie rurą kolektorów przyczynia się według mnie do poprawienia kultury pracy. Wyrównuje się ciśnienie między cylindrami, może również lepiej wydalane są gazy z wydechu. Chyba nic więcej...
|
|
|
||
|
Dodany: 2010-12-09, 17:39:19
Nie wiem co to, ale podobają mi się te trzy boczne szyby w furgonetce
|
|
|
Dodany: 2010-12-09, 18:36:15
zloek a to co?
To 2cv z silnikiem z Alfy romeo 146 boxer 1.4 albo 1.5 litra pojemności chłodzony wodą oczywiście
Ostatnio edytowany przez: arekban, 2010-12-09 18:37:44
|
|
Liczba wyświetleń: 984
Oglądasz posty
1-8
z 8
|
||