Początek drogi :) |
||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Renowacje Citroenów 2CV › Początek drogi :) | ||
|
Dodany: 2011-02-06, 21:20:57
Kurde, ale ładnie zachowany oryginalny lakier, te folie się na coś przydały. Ze zdjęć wygląda, jakby przy niewielkich poprawkach nadawał się do zachiwania. A jak to wygląda na żywo?
|
|
|
Dodany: 2011-02-06, 21:35:28
Tak jak mówisz, trochę uzupełnienia, politura nabłyszczająca i będzie ładnie. I tak zamierzam lakierować ale to duża kasa i może będzie musiało poczekać - na razie chcę zrobić kaczkę 100% sprawną technicznie do jazdy a potem się zobaczy jak to wszystko finansowo i w czasie wyjdzie (jeszcze prawka nie mam a tego nie przeskoczę, pewnie będę miał dokument dopiero przed wakacjami) - samochód wygląda tak że po dalszym uporządkowaniu nie będzie wstyd jeździć.
|
|
|
Dodany: 2011-02-07, 16:31:45
Jak wyciągnąć kolumnę kierownicy/kierownicę z wałkiem? Po długiej walce udało mi się wyciągnąć śrubę z obejmy trzymającej na dole (nie wiem czy tak miało być czy przeciągnęło to skrzywienie ramy ale obejma znalazła się ZA blachą kabiny, po stronie maglownicy. Trochę trzeba było powalczyć.
|
|
|
Dodany: 2011-02-07, 18:33:17
Według mojego rozeznania obejma powinna być po stronie silnika.
|
|
|
Dodany: 2011-02-07, 18:36:17
Trochę nie na temat, ale podobny problem już poruszaliśmy.
|
|
|
Dodany: 2011-02-07, 18:49:33
U mnie są właśnie stożki, nie do odkręcenia. Może przetnę dremelem jeśli da się bez uszkodzenia czegoś.
|
|
|
Dodany: 2011-02-07, 20:25:45
Udało się bez cięcia. Pierścień blokady kierownicy miałem przesunięty do góry tak że do śrub imbusowych nie było normalnie dostępu przez otwór w osłonie kolumny. Trochę się pogimnastykowałem i od tyłu deski udało się odkręcić i zsunąć całość.
|
|
|
Dodany: 2011-02-07, 20:34:48
Saurus8 Jak wyciągnąć kolumnę kierownicy/kierownicę z wałkiem? Po długiej walce udało mi się wyciągnąć śrubę z obejmy trzymającej na dole (nie wiem czy tak miało być czy przeciągnęło to skrzywienie ramy ale obejma znalazła się ZA blachą kabiny, po stronie maglownicy. Tak ma być. Gdy jest „w kabinie” – stwarza zagrożenie, że przy obrotach kierownicą „wkręciłaby się” co najmniej w dywanik, a może nawet – w nogawkę kierowcy…?... Saurus8 Wyjąłem całą śrubę ale całość jest trzymana jeszcze kołnierzem od blokady a to co trzyma kolumnę do budy (cybant) nie jest demontowalne. Jest jakiś sposób żeby zdjąć całą kolumnę lub sam wał kierownicy? A po co chcesz odkręcać ? Jeśli masz już wyciągnięty ten klin z objemki (KLIN! Zwróć na to uwagę później, przy montażu. Bo będzie pasować tylko w jednym położeniu!), to przy zdejmowaniu budki po prostu „kolumna kierownicza” zsunie się z wieloklina i po sprawie. Kierownica zostanie w karoserii. Żeby się z tym zbytnio nie napracować, trzeba odkręcić wszystkie śruby trzymające budkę do ramy OPRÓCZ DWÓCH „najbardziej z tyłu”. Wtedy przód budki można podnieść we dwóch chłopa (podczas gdy do całkowitego jej zdjęcia – najlepiej mieć czterech).
Ostatnio edytowany przez: hurtownia2cv, 2011-02-07 20:36:33
|
|
|
Dodany: 2011-02-07, 20:40:08
Saurus8 Myślicie że to koniec strat czy maglownicy też mogło zaszkodzić? Nie wiem, czy to świadome założenie, czy przypadek, ale – właśnie w tym miejscu pęka….kto wie, może właśnie po to, żeby ocalić resztę :) Jest więc szansa, że maglownica nie ucierpiała |
|
|
Dodany: 2011-02-07, 20:56:35
A to o czym mówicie to nie jest czasem fabryczne rozcięcie? Ta obejma coś musi ściskać przecież
|
|
Liczba wyświetleń: 29194
Oglądasz posty
11
- 20
z 172
|
||