Jak ustawić zbieżność kół ”domowym” sposobem |
||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Rozwiązania techniczne... › Jak ustawić zbieżność kół ”domowym” sposobem... | ||||
|
||||
|
Dodany: 2011-04-26, 15:51:56
Listwa własnej roboty i ustawienie zbieżności jak na rysunku.
Załączniki
|
|||
|
Dodany: 2011-04-26, 20:23:58
Jedno ”ale”, które zresztą widać:
|
|||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
Dodany: 2011-04-27, 11:12:51
samemu ,, konstruując ,, takie narzędzie trzeba pomyśleć jak nam będzie dobrze i wygodnie z podejściem.
Załączniki
|
|||
|
Dodany: 2011-12-08, 21:28:46
Korzystając z wolnej chwili postanowiłem sprawdzić zbieżność w naszym samochodzie - kaczce. Jako że samochód pochodził za zachodniej granicy myślałem, że wszystko musi być OK u Niemca. Blach i śruby ( obejmy ) do regulacji zbieżności wyglądały na już dawno nie ruszane więc wywnioskowałem, że musi być dobrze. Faktycznie w lecie opony piszczały w zakrętach, ale myślałem że taka to guma na oponie i taka specyficzna geometria. Jakie moje było zdziwienie jak okazało się, że mam zbieżność na ,, - 5 mm ,, zamiast rozbieżność ,, +3 mm ,, jak na zdjęciach powyżej. Po regulacji piski zanikły.
|
|||
Liczba wyświetleń: 20598
Oglądasz posty
1-9
z 9
|
||||