Problem z hamulcamiWłaściwie to brak hamulców |
||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › SOS ! › Problem z hamulcami | ||
|
Dodany: 2011-06-07, 19:34:08
Jeśli chodzi o wycieki oleju to zapraszam do naszego warsztatu w Warszawie to sie tym zajmiemy.
|
|
|
Dodany: 2011-06-07, 20:46:42
W okolicy korka spustowego oleju silnika ”poci się”. Nie jest tego jakoś szczególnie dużo, bo na bagnecie tego nie widać. U mnie w domu się przyjęło, że ”ten typ tak ma” i nikt nigdy nic z tym nie robił.
|
|
|
||
|
Dodany: 2011-06-07, 21:13:58
Ale to nie to, poci się na łączeniu tego elementu który normalnie byłby miską olejową, ale nią nie jest jakkolwiek on się nazywa, dlatego boję się tego ruszać:)
|
|
|
||
|
Dodany: 2013-10-03, 22:23:05
Odświeżam temat używałem LHM ale ciągnie się i jest jakiś taki kisielowo-budyniowy do niczego.
|
|
|
Dodany: 2013-10-03, 22:29:41
Do kaczki z tarczami TYLKO LHM. Za namową kolegi który miał DOT i na początku nie miał problemów, też go użyłem, bo jest dostępny wszędzie w razie potrzeby. Teoretycznie miał być o ”nowoczesnym składzie” i nieagresywny. Hamulce już od samego początku lekko trzymały (auto np. nie staczało się na delikatnych pochyłościach), po 4 miesiącach spuchnięta uszczelka w pompie została wciągnięta między tłoczek a korpus i straciłem prawie całkowicie hamulce (najpierw wymagały ”podpompowania”, zmniejszył się skok, potem tłoczek pozostał wciśnięty a hamulców brak, wracałem do domu na ręcznym). Musiałem kupić nową, kosztowną pompę (tłoczków nie dało się wyciągnąć bez zniszczenia, siedziały tak, że dopiero po nawierceniu i nagwintowaniu udało się je wyciągnąć na śrubie, chciałem zobaczyć co się stało). Musiałem też wymienić wszystkie uszczelki i wyczyścić cylinderki i zaciski (a o ile o-ringi na tył da się dobrać, to uszczelki na przód już nie są dostępne od ręki) i przepłukać całą instalację kilkakrotnie denaturatem (miesza się z glikolami, LHM za to z benzyną).
Ostatnio edytowany przez: Saurus8, 2013-10-03 22:31:52
|
|
|
Dodany: 2013-10-03, 22:32:07
Jak zacząłem remont to wyczytałem gdzieś na forum że nie może być inny jak tylko LHM i taki zakupiłem. Teraz nie mogę znaleść tamtego tematu i wypowiedzi ale widzę że niektórzy z nas jeżdźą na DOT i jest dobrze.
|
|
|
Dodany: 2013-10-03, 22:38:22
Dobrze do czasu. Nie zawsze dzieje się to tak szybko. Jak mamy stare uszczelki ”zaimpregnowane” LHM to dłużej pochodzą, ja miałem nowe i szybko je szlag trafił.
|
|
|
Dodany: 2013-10-03, 23:06:08
Saurus8 Chciałbyś kiedyś ocknąć się bez hamulców? Kiedyś ”obudził się” w czasie jazdy z kolumną kierowniczą wyciągniętą z maglownicy, więc jest zaprawiony w tego rodzaju przygodach ;)) Ja też mam LHM. I słyszałem, że nie warto ”kombinować”, bo ani się nie oszczędza, ani nie poprawia bezpieczeństwa... |
|
Liczba wyświetleń: 2236
Oglądasz posty
11
- 20
z 35
|
||