Moja KACZULKA |
||||||||||
2cvclub › 2CV FILMY - FOTKI - GA... › Nasze ”kaczki” › Moja KACZULKA | ||||||||||
|
Dodany: 2011-09-28, 21:31:31
Zgodnie z obietnicą podsyłam fotografie mojego Szczęścia! Zdjęcia wykonałem 26 września. Super uczucie wyjechać z kanału po wymianie całego układu wydechowego. Kaczulka odzyskała dawno utracony wigor
|
![]() |
(rozmiar: 451.06 KB, pobrań: 126) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 472.57 KB, pobrań: 99) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 647.82 KB, pobrań: 92) | Pobierz |
Szara Charlestona to żadkość, w każdym razie oryginalna a nie podmalowywana z nie wiadomo czego, przy użyciu nie wiadomo jakich szablonów.
Brawa za zachowanie perfekcyjnego/oryginalnego? wzoru.
Zdradzisz czy to oryginalny lakier? A może masz po prostu niezwykle zdolnego lakiernika?
Ładna :)
Ile kosztował Cię cały układ wydechowy jeśli można wiedzieć (sam zakup, montaż zrobiłbym sobie sam)?
I powiedz jeszcze, oryginalny, tak zwane zamienniki czy dorabiany na zamówienie? Nierdzewka?
Kuba-s, a więc tak
Maska, dwa trójkąty, prawy tylny błotnik (ten z korkiem wlewowym), czworo drzwi, oraz wszystkie elementy budy mają oryginalny lakier. Malowałem dwa przednie błotniki ( brat miał spotkanie z jelonkiem) i lewy tylny. Na fotografiach tego nie widać ale Kaczulka ma miejsca gdzie trzeba by podmalować lakier, szczególnie na drzwiach i budzie ale ja celowo tego nie robię, chciałbym z tym oryginalnym lakierem pojeździć jak najdłużej się da. Uważam, że jeśli można to należy pielęgnować oryginał .
White Duck
Ładna to może być top modelka;) Kaczulka jest przepiękna:)
Tłumik podsilnikowy dostałem w sklepie z tłumikami w Mierzynie. Nie wiem, czy jest oryginalny ale mój tatko, stary samochodziarz stwierdził, że tak. Nierdzewka. Facio sprzedaje tłumiki sportowe i sam się zdziwił, że taki zabytek ma na stanie. Tłumik miał nalepki jakiejś firmy (nieczytelne) i był do odkurzenia. Blacha masywna. Tłumik ”wzdłużny” dostałem w Sz-nie od Pana który prowadzi warsztat lakierniczy:) Tłumik jest firmy ”Bosal”, więc nie wiem, czy to oryginał? Cybanty odrdzewiłem i pomalowałem, dokupiłem też nowe śruby. Koszty: Podsilnikowy 230 zł, wzdłużny 100 zł, śruby 10 zł. Rurę wydechową oczyściłem i pomalowałem srebrzanką do tłumików, tak samo zrobiłem z rurą łączącą dwa tłumiki.
Pozdrawiam!
Jeśli chodzi o zabezpieczanie lakieru nieco już przemacerowanego, który juz nieco nadszarpnięty na rogach ja polecam poza innymi bardziej oczywistymi metodami to:
http://allegro.pl/rust-evader-urzadzenie-antykorozyjne-promocja-i1843630200.html
Mnie się sprawdziło bardzo dobrze. Auto po prostu ... nie korodowało.
To chyba jedyny sposób bez ingerencji w lakier.
Ma też swoje złe strony: Trochę żre akumulator, trzeba zadbać o lepsze połaczenie ”masowe” elementów ruchomych, bo nie bedzie działać (drzwi klapki itp). No i kiedy się go zdejmie... mam wrażenie, że auto rdzewieje bardziej niż zwykle, jakby rdza chciała ”nadrobić”.
W kaczce mojego taty to urządzenie działa nieprzerwanie od 1995. r.
Ok, dziękuję za podpowiedź. Cieszę się ,że Kaczulka się podoba się
”Ładna to może być top modelka;) Kaczulka jest przepiękna:) ”
Widać, że jesteś prawdziwy Kaczkomaniak.
Kaczka, Kaczuszka, Kaczulka, Kaczuleczka ..... SUPER !!!!
No właśnie tak mi się wydawało. Pytam, bo zestaw z grafitowym dachem mi się podoba