Różnice w grodzi a ogrzewanie 2CV |
||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Rozwiązania techniczne... › Różnice w grodzi a ogrzewanie 2CV | ||||||||||
|
Dodany: 2012-05-16, 23:52:16
Zaciekawiła mnie jedna sprawa - różnice w grodzi 2CV.
|
![]() |
(rozmiar: 132.78 KB, pobrań: 44) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 91.73 KB, pobrań: 48) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 96.82 KB, pobrań: 48) | Pobierz |
Zapewne każdy z 4 rurami to a taki co ma kierownicę po prawej lub kiedyś miał kierownicę po prawej :)
Raczej nie - ta pierwsza, z 63 to wersja kontynentalna z kierownicą po lewej - Anglicy mogą sobie je sprowadzać, remontować i nimi jeździć, bo u nich nie ma problemu z rejestracją takiego samochodu.
Wydaje mi się, że może być tak, że 2CVCity restaurując 2CVki usprawnia ogrzewanie i montuje ten drugi rozgałęźnik tuneli
Więc ta pierwsza to przedewszystkim składak.
I to spory. Wszystko mogło być przy tym zrobione.
A rury powinny wyglądać tak: Czyli być 3, ale szerzej rozstawione niż w 2CV6. Rura od kierowcy była wtedy nie obok akumulatora tylko bezpośrednio pod nim, co uniemożliwiało między innymi włożenie większego akumulatora niż wymiar skrzynki. W miejscu aktualnej pompy hamulcowej.
![]() |
(rozmiar: 147.75 KB, pobrań: 40) | Pobierz |
---|
Kuba. A mnie ,troche nie na temat, ale od jakiegos czasu intryguje to czarne ramie idace od prowadnicy dyszla zmiany biegow /w przegrodzie/ w bok, w strone prawego blotnika. Co to i po co?
To Amortyzator dźwigni, z czasów kiedy nie było jeszcze takiej sztywnej gumy w dźwigni.