Różnice w grodzi a ogrzewanie 2CV

2cvclubTECHNIKA KACZKOWA Rozwiązania techniczne...Różnice w grodzi a ogrzewanie 2CV
 
offline White_Duck
użytkownik
T:27 P:650
Dodany: 2012-05-16, 23:52:16

Zaciekawiła mnie jedna sprawa - różnice w grodzi 2CV.

Załączam zdjęcia z różnymi grodziami.

1. FrancuzLWD - kaczka z kierownicą po naszemu i ma 4 rury od ogrzewania. http://www.2cvcity.co.uk/french-1963-2cv-fully-rebuilt.html

2. AnglikRWD - kaczka z kierownicą po angielsku, także ma 4 rury ogrzewania. http://www.2cvcity.co.uk/1982-citroen-2cv-charleston.html

3. AllegroLWD - znowu kaczka z kierownicą po naszemu, ale tak jak moja i inne tutaj kaczki (chyba wszystkie), ma tylko 3 rury o nawiewu - podwójna u kierowcy i tylko jedna na nogi pasażera. http://otomoto.pl/citroen-2-cv-stan-idealny-jak-nowy-0-km-C16276637.html

Zauważyłem, że chyba wszystkie kaczki z kierownicą po prawej stronie mają 4 rury nawiewu (mogę się mylić, ale anglika z trzema nie widziałem), za to kontynentalne mają różnie. Raczej nie wynika to z rocznika - ta pierwsza jest z 67 i ma 4, ale np. ta: link jest z 1985 roku i też ma 4 i kierownicę po naszemu. Dziwna sprawa co

spinaczZałączniki
AnglikRWD.jpg AnglikRWD.jpg (rozmiar: 132.78 KB, pobrań: 44) Pobierz
AllegroLWD.jpg AllegroLWD.jpg (rozmiar: 91.73 KB, pobrań: 48) Pobierz
francuzLWD.jpg francuzLWD.jpg (rozmiar: 96.82 KB, pobrań: 48) Pobierz
 
offline arekban
administrator
T:68 P:1256
Dodany: 2012-05-17, 00:05:17

Zapewne każdy z 4 rurami to a taki co ma kierownicę po prawej lub kiedyś miał kierownicę po prawej :)

 
offline White_Duck
użytkownik
T:27 P:650
Dodany: 2012-05-17, 00:19:57

Raczej nie - ta pierwsza, z 63 to wersja kontynentalna z kierownicą po lewej - Anglicy mogą sobie je sprowadzać, remontować i nimi jeździć, bo u nich nie ma problemu z rejestracją takiego samochodu.
Wydaje mi się, że może być tak, że 2CVCity restaurując 2CVki usprawnia ogrzewanie i montuje ten drugi rozgałęźnik tuneli co

Ostatnio edytowany przez: White_Duck, 2012-05-17 00:20:17
 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2012-05-17, 01:23:11

Więc ta pierwsza to przedewszystkim składak.
I to spory. Wszystko mogło być przy tym zrobione.
A rury powinny wyglądać tak: Czyli być 3, ale szerzej rozstawione niż w 2CV6. Rura od kierowcy była wtedy nie obok akumulatora tylko bezpośrednio pod nim, co uniemożliwiało między innymi włożenie większego akumulatora niż wymiar skrzynki. W miejscu aktualnej pompy hamulcowej.

Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2012-05-17 01:28:13
spinaczZałączniki
$(KGrHqEOKjsE5PgpepQ6BO,2IDIi)Q~~_21.JPG $(KGrHqEOKjsE5PgpepQ6BO,2ID... (rozmiar: 147.75 KB, pobrań: 40) Pobierz
 
offline rosikon
użytkownik
T:68 P:672
Dodany: 2012-05-17, 11:48:44

Kuba. A mnie ,troche nie na temat, ale od jakiegos czasu intryguje to czarne ramie idace od prowadnicy dyszla zmiany biegow /w przegrodzie/ w bok, w strone prawego blotnika. Co to i po co?

 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2012-05-17, 13:59:10

To Amortyzator dźwigni, z czasów kiedy nie było jeszcze takiej sztywnej gumy w dźwigni.

Liczba wyświetleń: 1012
Oglądasz posty 1-6 z 6
 
Nazwa forum:
2cvclub
Opis forum:
Międzyklubowe Forum Miłośników Samochodu Citroen 2CV w Polsce
Kategoria forum: Motoryzacja
Liczba użytkowników: 133
Odwiedzin dziś (łącznie): 39 (441016)
Postów: 21183 / Tematów: 1899
Pliki załączone w tym temacie:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 162 / Postów: 2184
Ostatnio aktywne tematy:
(2014-11-16, 17:36)
(2014-11-16, 17:34)
(2014-11-06, 13:09)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień