Kupię BX |
||||||||||
2cvclub › KUPIĘ / SPRZEDAM › KUPIĘ › Kupię BX | ||||||||||
|
Dodany: 2012-10-24, 13:17:13
Od BXa do Autobianchi. :) Miałem okazję wiele razy podziwiać to auto w latach 70. u turystów z Włoch, którzy docierali nimi za żelazną kurtynę. Potem także w ich ojczyźnie. Pewnie mam gdzieś czarno-białe zdjęcie. Jeśli wpadnie mi w ręce zrobię skan i wstawię.
|
|||||||||
|
Dodany: 2012-10-24, 14:07:32
wiesz C jak citroen B jak Bx wiec i a jak Autobianchi sie znalazlo :)
|
|||||||||
|
Dodany: 2012-10-24, 14:36:53
roman54 1978 rok wersja elegant :D
W moich zasobach znalazłem dwa numery specjalne l’auto-journal: Bancs d’essai de l’auto-journal z 1972 roku oraz l’auto-journal z 1979 roku, wydane z okazji salonu paryskiego. Zawierają informacje i opisy samochodów, które miały być oferowane w roku 1973 i 1980. Oprócz standardowych informacji o wszystkich modelach Autobianchi, w starszym numerze znalazłem też skrócona wersję testu Autobianchi A 112 E przeprowadzonego przez redakcję, a prezentowanego we wcześniejszym numerze pisma w pełnej wersji. Jeśli jesteś zainteresowany mogę je jutro sfotografować, bo format pism jest duży i nie zmieszczę ich w skanerze. W numerze z 1972 roku prezentowane są też Autobianchi Bianchina Gardiniera (czyli bliźniak FIATa 500 Gardiniera) oraz Autobianchi A 111 (brat FIATa 124). Seria A 112 oprócz modelu podstawowego to A 112 E i A 112 Abarth. W nowszym numerze samochody są już po modernizacji. W katalogu są opisy A 112, A 112 Junior, A 112 Elegant, A 112 Elite oraz A 112 Abarth. |
|||||||||
|
Dodany: 2012-10-25, 10:31:17
bardzo chetnie skorzystam z jakikolwiek amteriałow :D wiec poprosze
|
|||||||||
|
Dodany: 2012-10-25, 10:46:53
roman54 bardzo chetnie skorzystam z jakikolwiek amteriałow :D wiec poprosze Proszę o Twój adres mejlowy na PW. |
|||||||||
|
Dodany: 2012-10-28, 14:42:30
Wybaczcie zwłokę ale jakoś tak wyszło, w piątek umyłem samochód żeby zrobić zdjęcia, ale dnia nie wystarczyło, a w sobotę rano zasypało go śniegiem :D
|
![]() |
(rozmiar: 312.99 KB, pobrań: 53) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 371.8 KB, pobrań: 52) | Pobierz |
![]() |
(rozmiar: 289.95 KB, pobrań: 53) | Pobierz |
Gratuluję. Jaki rocznik, bo mój 1991. Wyciek o którym mówisz jest z zaworu hamulcowego czy konżektora ? Ja wymieniałem zawór hamulcowy na taki od xantii i jest ok, ale spece mówią że w xantii już były większe tolerancje na tłoczkach i nie zawsze podmianka przynosi efekty. Proponuję zarejestrować się w klubie cytrynki http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/news/ Uzyskałem tam dużo pomocnych rad i informacji.
Mój też 1991. Konżektor trzyma dobrze ciśnienie, autko reaguje na zmiany obciążenia po zgaszeniu silnika, pompa załącza się rzadko (na tyle rzadko że mam trudność z ustaleniem odstępu czasowego). Wydaje mi się że to wyciek z samego korektora przedniego, tym bardziej że się zacina i nie bardzo reaguje na zmiany w obciązeniu (mogę usiąść na masce i zazwyczaj się nie podniesie). Ale nie miałem niestety możliwości wziąć jeszcze BXa na podnośnik i dokładnie obejrzeć. Z rurki powrotu od dystrybutora hamulców nie idzie nawet kropla płynu, ostre pompowanie hamulcem nie powoduje spadku zawieszenia z tyłu (na włączonym silniku) a pedał ”nie kopie”, poza tym dystrybutor wydaje się być suchy i podejrzewam korektor lub któryś z jego przewodów, bo w tych okolicach jest zielono.
Piękne auto. :) Gratuluję. Myślę, że spartańska wersja jest zaletą klasyka.
A ja spotkałem dzisiaj w Warszawie BX w wersji kombi w dwubarwnym, biało-czerwonym malowaniu. :)
![]() |
(rozmiar: 144.99 KB, pobrań: 56) | Pobierz |
---|---|---|
![]() |
(rozmiar: 141.71 KB, pobrań: 60) | Pobierz |
Dziś zlokalizowałem ”ośmiornicę” jako miejsce wycieku. Podejrzenie padło na przewód powrotu (przecieku) przedniego korektora wysokości. Jakiekolwiek sugestie gdzie nabyć ośmiornicę do BX mile widziane :)