Kupię BX

2cvclubKUPIĘ / SPRZEDAM KUPIĘKupię BX
 
offline Noel
użytkownik
T:203 P:2338
Dodany: 2012-10-24, 13:17:13

Od BXa do Autobianchi. :) Miałem okazję wiele razy podziwiać to auto w latach 70. u turystów z Włoch, którzy docierali nimi za żelazną kurtynę. Potem także w ich ojczyźnie. Pewnie mam gdzieś czarno-białe zdjęcie. Jeśli wpadnie mi w ręce zrobię skan i wstawię.

 
offline roman54
użytkownik
T:5 P:44
Dodany: 2012-10-24, 14:07:32

wiesz C jak citroen B jak Bx wiec i a jak Autobianchi sie znalazlo :)

jednak Bianka to jakies 2-3 lata odbudowy ze wzgledu na brak czasu i koniecznosc odwiedzenia wloskich szrotów :D teraz jednak ciesze sie z posiadania kaczki i z nią spedzam swoje chwile :)

 
offline Noel
użytkownik
T:203 P:2338
Dodany: 2012-10-24, 14:36:53

roman54
1978 rok wersja elegant :D

W moich zasobach znalazłem dwa numery specjalne l’auto-journal: Bancs d’essai de l’auto-journal z 1972 roku oraz l’auto-journal z 1979 roku, wydane z okazji salonu paryskiego. Zawierają informacje i opisy samochodów, które miały być oferowane w roku 1973 i 1980. Oprócz standardowych informacji o wszystkich modelach Autobianchi, w starszym numerze znalazłem też skrócona wersję testu Autobianchi A 112 E przeprowadzonego przez redakcję, a prezentowanego we wcześniejszym numerze pisma w pełnej wersji. Jeśli jesteś zainteresowany mogę je jutro sfotografować, bo format pism jest duży i nie zmieszczę ich w skanerze. W numerze z 1972 roku prezentowane są też Autobianchi Bianchina Gardiniera (czyli bliźniak FIATa 500 Gardiniera) oraz Autobianchi A 111 (brat FIATa 124). Seria A 112 oprócz modelu podstawowego to A 112 E i A 112 Abarth. W nowszym numerze samochody są już po modernizacji. W katalogu są opisy A 112, A 112 Junior, A 112 Elegant, A 112 Elite oraz A 112 Abarth.

 
offline roman54
użytkownik
T:5 P:44
Dodany: 2012-10-25, 10:31:17

bardzo chetnie skorzystam z jakikolwiek amteriałow :D wiec poprosze

 
offline Noel
użytkownik
T:203 P:2338
Dodany: 2012-10-25, 10:46:53

roman54
bardzo chetnie skorzystam z jakikolwiek amteriałow :D wiec poprosze

Proszę o Twój adres mejlowy na PW.


 
offline Saurus8
użytkownik
T:42 P:477
Dodany: 2012-10-28, 14:42:30

Wybaczcie zwłokę ale jakoś tak wyszło, w piątek umyłem samochód żeby zrobić zdjęcia, ale dnia nie wystarczyło, a w sobotę rano zasypało go śniegiem :D
Jest to wersja 1.4, benzyna na wtrysku, całkiem ładnie śmiga (po kaczce każde auto to rakieta). Wymieniłem w nim parę rzeczy żeby mnie nie zaskoczył (paski, świece, przewody oraz rozrząd) i wymieniam stopniowo to co nie działa (na razie termowłącznik wentylatora i regulator napięcia, w kolejce czujnik paliwa w baku jeśli zdobędę).
Mam niestety wyciek z zawieszenia w okolicy przedniego korektora wysokości, jak mnie będzie stać to kupię używkę od Xantii i podmienię, póki co tylko dolewam LHM i znaczę teren diabelek
Jeśli chodzi o wyposażenie to całkowity golas - jedyne co ma z dodatków to tylna wycieraczka ze spryskiwaczem. Brak wspomagania pomógł za to pompie hydrauliki zachować dobrą kondycję i auto podnosi się płynnie natychmiast po odpaleniu. Poza tym jeździ się luksusowo :)

BX1.jpg
Plik: BX1.jpg

BX2.jpg
Plik: BX2.jpg

BX3.jpg
Plik: BX3.jpg

spinaczZałączniki
BX1.jpg BX1.jpg (rozmiar: 312.99 KB, pobrań: 53) Pobierz
BX2.jpg BX2.jpg (rozmiar: 371.8 KB, pobrań: 52) Pobierz
BX3.jpg BX3.jpg (rozmiar: 289.95 KB, pobrań: 53) Pobierz
 
offline kryptek
użytkownik
T:93 P:1174
Dodany: 2012-10-28, 16:16:15

Gratuluję. Jaki rocznik, bo mój 1991. Wyciek o którym mówisz jest z zaworu hamulcowego czy konżektora ? Ja wymieniałem zawór hamulcowy na taki od xantii i jest ok, ale spece mówią że w xantii już były większe tolerancje na tłoczkach i nie zawsze podmianka przynosi efekty. Proponuję zarejestrować się w klubie cytrynki http://www.klub.citroen.triger.com.pl/modules/news/ Uzyskałem tam dużo pomocnych rad i informacji.

 
offline Saurus8
użytkownik
T:42 P:477
Dodany: 2012-10-28, 16:23:21

Mój też 1991. Konżektor trzyma dobrze ciśnienie, autko reaguje na zmiany obciążenia po zgaszeniu silnika, pompa załącza się rzadko (na tyle rzadko że mam trudność z ustaleniem odstępu czasowego). Wydaje mi się że to wyciek z samego korektora przedniego, tym bardziej że się zacina i nie bardzo reaguje na zmiany w obciązeniu (mogę usiąść na masce i zazwyczaj się nie podniesie). Ale nie miałem niestety możliwości wziąć jeszcze BXa na podnośnik i dokładnie obejrzeć. Z rurki powrotu od dystrybutora hamulców nie idzie nawet kropla płynu, ostre pompowanie hamulcem nie powoduje spadku zawieszenia z tyłu (na włączonym silniku) a pedał ”nie kopie”, poza tym dystrybutor wydaje się być suchy i podejrzewam korektor lub któryś z jego przewodów, bo w tych okolicach jest zielono.

 
offline Noel
użytkownik
T:203 P:2338
Dodany: 2012-10-28, 21:12:11

Piękne auto. :) Gratuluję. Myślę, że spartańska wersja jest zaletą klasyka.
A ja spotkałem dzisiaj w Warszawie BX w wersji kombi w dwubarwnym, biało-czerwonym malowaniu. :)

spinaczZałączniki
PA284057.JPG PA284057.JPG (rozmiar: 144.99 KB, pobrań: 56) Pobierz
PA284058.JPG PA284058.JPG (rozmiar: 141.71 KB, pobrań: 60) Pobierz
 
offline Saurus8
użytkownik
T:42 P:477
Dodany: 2012-11-16, 01:40:30

Dziś zlokalizowałem ”ośmiornicę” jako miejsce wycieku. Podejrzenie padło na przewód powrotu (przecieku) przedniego korektora wysokości. Jakiekolwiek sugestie gdzie nabyć ośmiornicę do BX mile widziane :)

Liczba wyświetleń: 4044
Oglądasz posty 21 - 30 z 33
 
Nazwa forum:
2cvclub
Opis forum:
Międzyklubowe Forum Miłośników Samochodu Citroen 2CV w Polsce
Kategoria forum: Motoryzacja
Liczba użytkowników: 133
Odwiedzin dziś (łącznie): 61 (441037)
Postów: 21183 / Tematów: 1899
Pliki załączone w tym temacie:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 162 / Postów: 2184
Ostatnio aktywne tematy:
(2014-11-16, 17:36)
(2014-11-16, 17:34)
(2014-11-06, 13:09)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień