Różnice w grodzi a ogrzewanie 2CV |
||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Rozwiązania techniczne... › Różnice w grodzi a ogrzewanie 2CV | ||||||||||
|
Dodany: 2012-05-16, 23:52:16
Zaciekawiła mnie jedna sprawa - różnice w grodzi 2CV.
Załączniki
|
|||||||||
|
Dodany: 2012-05-17, 00:05:17
Zapewne każdy z 4 rurami to a taki co ma kierownicę po prawej lub kiedyś miał kierownicę po prawej :)
|
|||||||||
|
Dodany: 2012-05-17, 00:19:57
Raczej nie - ta pierwsza, z 63 to wersja kontynentalna z kierownicą po lewej - Anglicy mogą sobie je sprowadzać, remontować i nimi jeździć, bo u nich nie ma problemu z rejestracją takiego samochodu.
Ostatnio edytowany przez: White_Duck, 2012-05-17 00:20:17
|
|||||||||
|
Dodany: 2012-05-17, 01:23:11
Więc ta pierwsza to przedewszystkim składak.
Ostatnio edytowany przez: 2cvclub, 2012-05-17 01:28:13
Załączniki
|
|||||||||
|
Dodany: 2012-05-17, 11:48:44
Kuba. A mnie ,troche nie na temat, ale od jakiegos czasu intryguje to czarne ramie idace od prowadnicy dyszla zmiany biegow /w przegrodzie/ w bok, w strone prawego blotnika. Co to i po co?
|
|||||||||
|
Dodany: 2012-05-17, 13:59:10
To Amortyzator dźwigni, z czasów kiedy nie było jeszcze takiej sztywnej gumy w dźwigni.
|
|||||||||
Liczba wyświetleń: 1011
Oglądasz posty
1-6
z 6
|
||||||||||