arekban - historia mojej pierwszej 2cv... |
|||||||||||||||||||||||||
2cvclub › TECHNIKA KACZKOWA › Renowacje Citroenów 2CV › arekban - historia mojej pierwszej 2cv... | |||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2009-12-13, 19:35:53
Kuba, ”kiedy się da, to się da”
Ostatnio edytowany przez: hurtownia2cv, 2009-12-13 19:36:45
|
||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2009-12-13, 20:13:48
A ja jestem tego samego zdania co Kuba. Ja wierzę, że takie stare i piękne samochody mają ”duszę”, a wycinając i wymieniając kolejne części pozbywasz go po kawałku tej duszy. Ale to tylko moje zdanie, a ja jestem dziwny... :)
|
||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2009-12-13, 20:16:01
Kuba - popieram !
|
||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2009-12-13, 21:06:06
I tu się z Kubą nie zgodzę a rzadko się tak zdarza. Uważam że jeśli są dostępne części lepsze od tych które mamy to trzeba z tego korzystać. A ratować wszystko co się da to jeszcze trochę musimy poczekać. Jeśli znajdzie sie buda wymagająca drobnej blacharki i zabezpieczenia antykorozyjnego to trzeba ją kupić:
|
||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2009-12-14, 00:10:28
2cvclub ..... sposoby ”zatrzymywania istniejącej rdzy” i sposoby żeby się nie rozprzestrzeniała. Próbka jego technologii: Do zaatakowanych przestrzeni zamkniętrych wpsiukuje się wodorozcieńczoną farbę reaktywną ”kompleksor” lub ”pol rust”. W postaci tak bardzo rozcieńczonej że aż sie będzie wylewać wszystkimi szparami. Najlepiej w środowisku wilgotnym bo wtedy dłużej wiąże, a im dłużej wiąże, tym wiecej rdzy zwiąże. witam, ”pol rust” i dedykowany do niego podkład(jest ze dwadzieścia kolorów)to środki których ja używam do remontu mehari-sprawdzone przy remontach innych moich samochdów(kiedyś udało mi się tym uratować prawie dziurawy bak w marbelli) |
||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2010-01-17, 03:57:53
Właśnie wróciłem z garażu. W związku z tym że nie chcę byś gorszy od Radzika postanowilem częściej dłubać przy kaczce kosztem kawałka nocy.
Plik: DSC00879.JPG Plik: DSC00880.JPG Plik: DSC00882.JPG Plik: DSC00892.JPG Plik: DSC00895.JPG Plik: DSC00900.JPG Plik: DSC00903.JPG Plik: DSC00906.JPG
Ostatnio edytowany przez: arekban, 2010-01-17 04:19:42
Załączniki
|
||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2010-01-17, 10:15:15
czekamy na dalszą foto relację :) Tak mniej więcej przeprowadziłeś już symulację kosztów?? Planuje zabrać się za blacharkę tylko trudno mi ocenić koszty. Stan mojej kaczki - rdza - progi, podłoga nadkola, ogon i jeszcze pewnie kilka miejsc o których nie mam pojęcia.
|
||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2010-01-17, 11:19:49
micrograf - nie liczyłem i nie mam zamiaru liczyć bo bym się załamał. Kupiłem rok temu drogie auto i teraz liczenie kosztów by mnie dobiło. Poprostu jak mam kasę to kupuje i robie.
Ostatnio edytowany przez: arekban, 2010-01-17 11:33:44
|
||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||
|
Dodany: 2010-01-17, 18:24:24
Kuba - miałem luz na pierścieniu który dość cieżko było wymienić. Fabryczmie mocno zaprasowany. Fachman wymyślił wiec sposób wytaczając rowek w pierścieniu i wstawiająć specjalne twarde tworzywo stosowane w łożyskach. Zobaczymy jak się sprawdzi. Nawet jak sie delikatnie wytrze to nie bedzie metalicznych stuków.
Załączniki
|
||||||||||||||||||||||||
Liczba wyświetleń: 11338
Oglądasz posty
21
- 30
z 46
|
|||||||||||||||||||||||||