Turbo 2cv

Namiastka turbo
2cvclubTECHNIKA KACZKOWA Rozwiązania techniczne...Turbo 2cv
 
offline ma2cv
użytkownik
T:19 P:139
Dodany: 2010-03-10, 16:31:23

Witam.Zgodnie z zaleceniem Krzysia przeniosłem temat;

spinaczZałączniki
SoufflanteCouple.gif SoufflanteCouple.gif (rozmiar: 6.1 KB, pobrań: 98) Pobierz
SoufflantePuissance.gif SoufflantePuissance.gif (rozmiar: 6.42 KB, pobrań: 102) Pobierz
SoufflanteRampe.jpg SoufflanteRampe.jpg (rozmiar: 28.24 KB, pobrań: 98) Pobierz
SoufflantMontee.jpg SoufflantMontee.jpg (rozmiar: 31.41 KB, pobrań: 81) Pobierz
 
offline Kyryk
użytkownik
T:0 P:8
Dodany: 2010-11-30, 20:33:16

a ta sprezynka od czego to jest ??


Kyryk

 
offline zloek
użytkownik
T:201 P:1444
Dodany: 2010-11-30, 21:14:40

trzyma linkę gazu, żeby wracała

 
offline Kyryk
użytkownik
T:0 P:8
Dodany: 2010-11-30, 21:19:58

Dzieki


A mam jeszcze pytanko ma ktos z forumowiczow zamontowane to ”turbo” w swojej kaczuszce?? I jak to sie wogole sprawuje??


Kyryk



 
offline zloek
użytkownik
T:201 P:1444
Dodany: 2010-11-30, 21:30:22

mój znajomy ma, kaczka ma trochę więcej mocy i tez więcej pali.
Jeśli do tego założysz jeszcze wiatrak od 2cv4 to będziesz miał jeszcze dodatkowe 2 konie ale też szybciej kaczka będzie się grzać

Jest też jeszcze kaczka na wtrysk

 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2010-12-01, 10:26:21

Czegoś nie rozumiem. Wiatrak od 2CV4 jest mniejszy, ideą ”turbo” jest naganianie powietrza do przepustnicy. W jaki sposób z mniejszym wiatrakiem, ten układ dolotu jest wydajniejszy? Skoro przegrzewa to znaczy, że powietrza jest za mało. O co tu chodzi?

 
offline zloek
użytkownik
T:201 P:1444
Dodany: 2010-12-01, 12:52:06

mniejszy wiatrak = mniejszy opór w kręceniu co daje 2 dodatkowe konie silnikowi. Tylko tyle wiem. Jak chcesz możemy sprawdzić w mojej kaczce, założymy taki i sprawdzimy czy da się palić gumy:)

 
offline 2cvclub
administrator
T:162 P:2184
Dodany: 2010-12-01, 15:58:53

Jak wiesz buduję sobie teraz nowy silnik, i jak przeczytałem teraz ten odświeżony temat, pomyślałem, żeby sobie takie turbo zrobić, ale ... z cięgienkim i klapką, żeby je można było włączyć i wyłączyć, czyli odpowiednik trybu sport / ekonomic

 
offline arekban
administrator
T:68 P:1256
Dodany: 2010-12-01, 17:53:44

Akbo wiatrak od 2cv4 albo turbo. Razem raczej to nie przejdzie.
Ja nie ryzykowałbym zakładania wiatraka od 2cv4 mniejszej wydajnosci - szczególine w upalne lato.

Kuba - zrób sobie układ elektryczny z czujniekiem położenia pedału gazu który automatycznie otworzy klapę turbo przy pedale wciśniętym w podłogę ;) Będzi jak kick-down w automatach ;)

 
offline Saurus8
użytkownik
T:42 P:477
Dodany: 2010-12-02, 08:11:30

Czy takie włączanie i wyłączanie tego trybu jest w ogóle możliwe? Wydaje mi się że w prostym silniku z gaźnikiem każda taka zmiana wymaga regulacji mieszanki czy nawet wymiany dyszy głównej na większą i silnik miałbyś wyregulowany dobrze tylko dla jednego trybu.

Liczba wyświetleń: 3634
Oglądasz posty 1-10 z 28
 
Nazwa forum:
2cvclub
Opis forum:
Międzyklubowe Forum Miłośników Samochodu Citroen 2CV w Polsce
Kategoria forum: Motoryzacja
Liczba użytkowników: 133
Odwiedzin dziś (łącznie): 57 (441034)
Postów: 21183 / Tematów: 1899
Pliki załączone w tym temacie:
 
Najaktywniejszy użytkownik:
Tematów: 162 / Postów: 2184
Ostatnio aktywne tematy:
(2014-11-16, 17:36)
(2014-11-16, 17:34)
(2014-11-06, 13:09)
Użytkownicy forum
Administracja forum: Brak uprawnień
Użytkownicy forum: Brak uprawnień